СКЛАДОВЕ

Модул "Складове" автоматизира регистрацията и обработката на данните за стоково-материалните запаси на предприятието. Той служи за изготвяне и отпечатване на складовите документи, за следене на приходите и разходите на материални запаси, за оценяване на разходите. В него се съдържа богат набор от справки в различни разрези и групирания, които могат да се изготвят по звена или за цялата организация.

Работа с основни данни

  • Мерни единици;
  • Групи номенклатури и номенклатури;
  • Структура на организацията - създаване на складове и производствени звена;
  • Данни за контрагентите;
  • Първични документи - служебни и потребителски; свързване на документите със складова операция;
  • Видове складови операции: приход и разход за склад, трансфер между складове, производство, брак.

Работа с документи

  • Въвеждане на документи в дневници по складови операции;
  • Въвеждане само на количества (без стойности) при операции за разход;
  • При създаване на документ за даден склад може да се получи информация за наличното количество от всяка номенклатура, включена в него;
  • Печат на документи само с количества;
  • Печат на документи с количества и стойности;
  • Въвеждане на доставно-складови разходи по приходните операции.

Оценяване и приключване

  • Автоматично оценяване на разходните документи по среднопретеглена цена;
  • Възможност за повтаряне на процеса по оценка с предварително изтриване на резултатите от предходното оценяване;
  • Защита от промени в документите чрез приключване на период;
  • Защита от промени в документите, които са контирани автоматично в модул "Счетоводство";
  • Автоматично генериране на салда за следващ период; Възможност за многократно повтаряне на процеса по прехвърляне на салда с изтриване на предходните резултати;
  • Възможност за генериране на салда дори след като в новия период са въвеждани документи;

Справки

  • Хронологични описи на складови документи;
  • Оборотни ведомости за склад;
  • Справки по видове складови операции;
  • Справки за приходи и разходи по контрагенти;
  • Справки за приходи и разходи по номенклатури;
  • Справки за произведени изделия;
  • Справките могат да се изготвят за избрано звено или за цялото предприятие;
  • Възможност за проследяване на документите, формирали количествата и стойностите във всяка справка.

Отчетни периоди

  • Работа с отчетни периоди с продължителност от месец до година, които са налични в базата данни и са достъпни по всяко време;
  • Възможност за паралелна работа в няколко отчетни периода.

Връзки с модули на ПОЛИКОНТ

  • Автоматично контиране на складовите документи в модул "Счетоводство";
  • Използване на складовите документи за създаване на документи за продажби в модул "Фактури".