СКЛАДОВЕ
Модул "Складове" автоматизира регистрацията и обработката на данните за стоково-материалните запаси на предприятието. Той служи за изготвяне и отпечатване на складовите документи, за следене на приходите и разходите на материални запаси, за оценяване на разходите. В него се съдържа богат набор от справки в различни разрези и групирания, които могат да се изготвят по звена или за цялата организация.
Работа с основни данни
- Мерни единици;
- Групи номенклатури и номенклатури;
- Структура на организацията - създаване на складове и производствени звена;
- Данни за контрагентите;
- Първични документи - служебни и потребителски; свързване на документите със складова операция;
- Видове складови операции: приход и разход за склад, трансфер между складове, производство, брак.
Работа с документи
- Въвеждане на документи в дневници по складови операции;
- Въвеждане само на количества (без стойности) при операции за разход;
- При създаване на документ за даден склад може да се получи информация за наличното количество от всяка номенклатура, включена в него;
- Печат на документи само с количества;
- Печат на документи с количества и стойности;
- Въвеждане на доставно-складови разходи по приходните операции.
Оценяване и приключване
- Автоматично оценяване на разходните документи по среднопретеглена цена;
- Възможност за повтаряне на процеса по оценка с предварително изтриване на резултатите от предходното оценяване;
- Защита от промени в документите чрез приключване на период;
- Защита от промени в документите, които са контирани автоматично в модул "Счетоводство";
- Автоматично генериране на салда за следващ период; Възможност за многократно повтаряне на процеса по прехвърляне на салда с изтриване на предходните резултати;
- Възможност за генериране на салда дори след като в новия период са въвеждани документи;
Справки
- Хронологични описи на складови документи;
- Оборотни ведомости за склад;
- Справки по видове складови операции;
- Справки за приходи и разходи по контрагенти;
- Справки за приходи и разходи по номенклатури;
- Справки за произведени изделия;
- Справките могат да се изготвят за избрано звено или за цялото предприятие;
- Възможност за проследяване на документите, формирали количествата и стойностите във всяка справка.
Отчетни периоди
- Работа с отчетни периоди с продължителност от месец до година, които са налични в базата данни и са достъпни по всяко време;
- Възможност за паралелна работа в няколко отчетни периода.
Връзки с модули на ПОЛИКОНТ
- Автоматично контиране на складовите документи в модул "Счетоводство";
- Използване на складовите документи за създаване на документи за продажби в модул "Фактури".