МАРКЕТИНГ

   Модул "Маркетинг" подпомага контактите и кореспонденцията с контрагентите на предприятието. Той служи на маркетинговите специалисти да планират дейността си и да извършват анализ на резултатите от нея.

Работа с основни данни

  • Данни за населени места, области;
  • Поддържане на списък с видовете рекламни материали;
  • Данни за контрагентите; Длъжностни лица и роли, изпълнявани от тях;
  • Поддържане на телефонен указател за всеки контрагент. 

Контакти и кореспонденция

  • Въвеждане на информация за осъществените контакти с контрагентите; Водене на бележки за проведени телефонни разговори;
  • Поддържане на информация за кореспонденция по контрагенти;
  • Отпечатване на пликове и етикети за пликове;
  • Данни за изпратени рекламни материали на контрагентите;
  • Автоматично изготвяне и отпечатване на описи на препоръчани писма.

Продукти и абонаменти

  • Въвеждане на данни за продадени продукти по контрагенти и дати;
  • Поддържане на информация за абонаментно поддържане на продукти;
  • Покана за абонаментно поддържане на продукти;
  • Изчисление на месечен абонамент;
  • Изчисление на абонамент до дата. 

Справки

  • Справки за предстоящи контакти към дата с подреждане по приоритет; Планиране и организация на контактите с контрагентите;
  • Справка за история на контактите и проведените телефонни разговори с контрагент;
  • Възможност за създаване на потребителски справки за контакти и кореспонденция;
  • Кореспонденция за избран контрагент; Кореспонденция за избрана дата;
  • Проследяване на изпратените рекламни материали по контрагенти с цел оценяване на резултатите от проведена рекламна кампания;
  • Потребителски справки по продукти; Възможност за проследяване на продуктите по контрагенти и дати;
  • Справки за изтичащи абонаменти договори.