ПОЛИКОНТ - 4.699
дата: 10-09-2024

[отпечатай]

I. Всички модули

1. Документи към номенклатури

Създадена е възможност за въвеждане на списък от документи на ниво номенклатура.

Списъкът от документи може да се въвежда по два начина - общо за всички номенклатури и за избрана номенклатура.

При първия начин се работи в меню "Основни данни" / "Документи за номенкл.". Формата съдържа списък с всички въведени документи за номенклатурите или техните технологични операции.

При втория начин се използва "Основни данни" / "Номенклатури" / "Номенклатура" или "Основни данни" / "Номенклатури" / "Групиране на номенклатури" / "Номенклатури по групи". Избира се желаната номенклатура и се продължава от допълнителното меню с "Документи".

Във формите се работи по аналогичен начин на съществуващия в момента за въвеждане на документи към технологични операции. За документите на ниво номенклатура не се въвежда информация за технологична операция. Ако избраната номенклатура няма технология, полетата за операциите не се изобразяват във формата.

Възможносттите са създадени по поръчка на "Блазер Груп Габрово" ЕООД.

II. Mодул "Работна заплата"

1. УП-2 по месеци

Създадена е възможност за изготвяне на помесечно УП-2 на служител. Данните за всеки месец от периода се отпечатват на отделен ред. Ако през месеца служителят е работил на различни длъжности се отпечатва длъжността към началото на месеца.

Новата възможност е създадена по поръчка на "Идеал Стандарт-Видима" АД - гр. Севлиево.

III. Модул "Граждански договори"

1. Нови полета в гражданския договор

В гражданския договор е добавена възможност за въвеждане на две нови полета - код на договор и пояснение. В кода на договора се въвежда номер, който е цяло положително число до 8 знака. В пояснението се въвежда текст, който е с дължина до 150 символа. Попълването на полетата не е задължително.

Полета са добавени в справката за изплатени суми по дата на изплащане.

Новата възможност е създадена по поръчка на "АстраЗенека България" ЕООД.

IV. Модул "Фактури" / "Управление на продажбите"

1. Нова възможност за ръчно въведени фактури

Добавена е нова възможност за описание на ръчно въведени фактури. Тя се намира в "Документи" / "Автоматично генериране на фактури" / "Ръчно генерирана фактура". Опцията е активна само ако даденият ред от справката е с флаг "Н" - да не се изготвя автоматично.

Стартира се форма за избор на фактура, която е създадена ръчно. Фактурите, които се изобразяват, отговарят на няколко условия:

  • Контрагентът от фактурата трябва да съответства на контрагента от проформата;
  • Датата на фактурата трябва да е по-голяма или равна на датата на проформата;
  • Фактурата не трябва да е създадена автоматично.

След като потребителят избере ръчно въведената фактура трябва да кликне 2 пъти върху нея. Програмата регистрира връзка между фактурата и проформата и изтрива избрания ред от справката. 

2. Генерирани фактури към проформа

В "Основни данни" / "Настройки на генериране на фактури" е добавена нова възможност - "Генерирани фактури".

Справката показва колко и кои са генерираните фактури към дадената проформа. Съдържа информация за номер, дата и контрагент към фактура, дата, към която е трябвало да се генерира фактурата и флаг, който показва дали е автоматично създдена (Д) или ръчно (Н).

V. Модул "Финансов контрол"

1. Промяна в контролен лист за извършване на разход (КЛИР)

До момента при изготване на КЛИР използвахме буква "Н" за изразяване на становище "мнение с резерви". Разходите от тези контролни листа не се включваха в справките.

В контролните листа за одобряване на разход, изготвени след датата, въведена в общ параметър 901 с изразено становище "мнение с резерви", е променена буквата за изразяване на становището от "Н" на "З". След тази промяна разходите от тези контролни листа ще се включват във всички справки.

При изготвянето на нови КЛИР, в които е необходимо да се изрази мнение с резерви, трябва да се използва буква "З" за изразяване на становището.

Направена е промяна и в печатния образ на КЛИР във връзка с използването на буквата "З".

VI. Уеб интерфейс

1. Влизане в модул "Персонал" от web версията на ПОЛИКОНТ

Добавена е нова възможност, която позволява на текущия оператор да разгледа своите лични данни (да достъпи модул "Персонал") без да е необходимо да се идентифицира отново. Тази функция се стартира от меню "Край/Вашите данни" на основната форма във всеки модул.

2. Генериране на SSL сертификати

За работата с уеб интерфейса на сървъра на ПОЛИКОНТ е необходим SSL сертификат. Всеки сертификат има определена трайност (дата, до която е валиден). С тази актуализация добавяме в pkadm, меню "Помощ/SSL серификати" възможност за проверка на валидността на сертификата и функция за генериране на нов сертификат. Напомняме, че сертификатите, които се генерират при инсталацията на ПОЛИКОНТ или от това място може да се използват само във вашата локална или VPN мрежа.

VII. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • Отстранена е грешка при съхраняването към документите на данните за роля 21 Втори ръководител.
  • Когато дадена фактура е свързана автоматично или ръчно към проформа чрез опцията за автоматично генериране, е забранена промяната на контрагент, облагаема стойност в лева, обща стойност в лева и ДДС в лева.
  • В справката за инвентаризация по звена в модул "Складове" са добавени 2 нови полета - класификационен код и характеристики към номенклатура.