ПОЛИКОНТ - 4.599
дата: 03-07-2019
[отпечатай]
I. Модул "Обезщетения"
1. Промени в печатните образи на заявленията и
удостоверенията
Във връзка с промяна в Наредбата за паричните обезщетения и помощи от
ДОО, публикувана в Държавен вестник бр.26/29.03.2019 г. е направена
промяна в печатните образи на заявления и удостоверения.
- В Приложение от 1 до 8 (заявления) е актуализиран
текстът за деклариране на банковата сметка. Промяната е за всички
документи с дата по-голяма или равна на 01.07.2019 г.
- В Приложение 9 и 10 (удостоверения) е изменен текстът
за декларирането на банковата сметка. Промяната е направена за всички
удостоверения, които се изготвят от описи с дата по-голяма или равна на
15.07.2019 г.
2. Промени във файлове с приложения 9 и 10
Направена е промяна във файловете с данните от
удостоверения 9 и 10, които се изготвят от описи с дата по-голяма или
равна на 15.07.2019 г.
Важно! До 14.07.2019 г. НОИ ще приема старите образци на
удостоверения и файлове със старата структура, с които ще се предава
информация за документи с дата преди 01.07.2019 г. За периода от
15.07.2019 г. до 17.07.2019 г. НОИ няма да се приемат удостоверения. След
17.07.2019 г. в НОИ ще се приемат само новите печатни образи на
удостоверения 9 и 10 и файлове с новата структура. Ако е необходимо да се
предава информация за периоди преди 01.07.2019 г. трябва също да се
използват новите образци.
II. Модул "Платежни документи"
1. Нови общи параметри
Добавени са нови общи параметри в меню "Пл. док." /
"Основни данни" / "Общи параметри" с номера 15 "Транзакция" и 16
"Съобщение". Те се използват при изготвянето на файлове с платежни
документи за Сити банк (виж т.2).
2. Интерфейсен файл с платежни документи за Сити Банк
Добавена е възможност за изготвяне на интерфейсен файл
към Сити банк с данни от платежните документи на служителите от вид 17.
Файлът се изготвя от меню "Платежни документи" / "Дневник", избира
се документ 17 "Платежно нарежд.перс. - кредит" и от допълнителното меню
се избира "Дневник - 1" или "Дневник - 2".
Плащането се извършва от името на платец и от неговата
банкова сметка. За тази цел е необходимо е да се въведе необходимата
информация.
- Данни за платеца: Въвеждат се в данните за
контрагента. В меню "Пл. документи" / "Основни данни" /
"Контраг.банк.см." се въвеждат името и адреса на платеца с латински
букви, в данъчния номер се попълва идентификационният номер на платеца в
платежната система. Въвежда се и банковата сметка, от която ще се
извършва плащането. Номерът на платеца се попълва в меню "Основни
данни" / "Общи параметри" в стойността на параметър 11 "Платец".
- Данни за държавата на платеца: Въвежда се паричната
единица и кодът по ГЕОНОМ с две букви (на латиница).
- Код на офис: Въвежда се в меню "Основни данни" / "Общи
параметри" в параметър 12 "Код на офис" (букви и цифри).
- Идентификация на член от системата: Въвежда се в меню
"Основни данни" / "Общи параметри" в текста на параметър 14 (цифри).
- Съобщение: Въвежда се от меню "Основни данни" / "Общи
параметри" в текста на общ параметър 16.
- Начален номер на транзакция: Въвежда се от меню
"Основни данни" / "Общи параметри" в стойността на общ параметър 15.
При изготвянето на интерфейсния файл от дневника с
платежните документи, от допълнителното меню се избира "Сити Банк платец".
Въвеждат се начален и краен номер на документ и при желание "Дата на
изпълн.". Данните се изобразяват във форма и от допълнителното меню се
изготвя xml файл с име "CITI-DDMMYY.xml", където DDMMYY е текущата дата.
При необходимост името на файла може да се промени.
Промените са направени по поръчка на Посолство на
Великобритания.
III. Извършени подобрения и отстранени грешки
Направена е промяна в печатните образи на трудов
договор и допълнително споразумение в частта за работното място. В
случай, че населеното място е 0, не се отпечтва информация за него.
Направена е промяна, свързана с преизчислението на
работните заплати на служителите със сумирано отчитане на работното
време, по-голямо от 1 месец.