ПОЛИКОНТ - 4.574
дата: 15-05-2018

[отпечатай]

I. Модул "Кадри"

1. Промяна на справката за назначения персонал

Променена е справката в модул „Кадри“, която се стартира от "Справки" / "По структ.към дата" / Назначен персонал“. В нея са добавени 4 нови колони:

  • брой дни за длъжност
  • стаж за длъжност в години
  • стаж за длъжност в месеци
  • стаж за длъжност в дни

Програмата изчислява броя на календарните дни между датите „От дата“ и „В сила до“ на всички трудово-правни документи, в които длъжността съвпада с текущата длъжност на служителя. Обработват се само документите, чиято начална дата е по-малка или равна на датата на изготвяне на справката. За действащия трудово-правен документ се изчисляват календарните дни между „От дата“ и датата на справката. Календарните дни за длъжността се превръщат чрез целочислено деление на 365 в години (стаж за длъжност в години). Полученият остатък се превръща в месеци чрез целочислено деление на 30 (стаж за длъжност в месеци), а стажът в дни се получава като остатък от последното деление.

Промяната е направена по поръчка на "Язаки България" ЕООД.

II. Модул "Платежни документи"

1. Файл за плащане на персонала по спецификация МТ 101

Създаден е нов интерфейсен файл за плащане на персонала по спецификация МТ 101. Файлът може да се изготви от дневника с платежните документи за персонала  -  вид 17 "Платежно нарежд.перс.-кредит", от допълнителното меню "По спецификация МТ 101".

Файлът съдържа информация с данни за фирмата платец и детайлна информация с данни за плащането от всеки платежен документ. Във файла се включва информацията от зададения от оператора диапазон между начален и краен номер. В този диапазон е необходимо всички документи да имат една и съща банкова сметка на фирмата и еднаква парична единица - лева.  

Новата спецификация е разработена по поръчка на "Интертек ВА" - гр.София.

III. Модул "Финансов контрол"

1. Бюджет

Добавена е възможност за въвеждане по години на информацията за бюджета на организацията по параграфи. Въвеждането се извършва в меню "Бюджет". Използва се форма,  която се състои от три подформи. В първата подформа се въвежда информация за годината, датата на приемане на бюджета и пояснения към приемането - нормативен акт, коментар и т.н., а също така и информация за последното изменение на бюджета - дата и пояснение към него. Задължително е само попълването на годината. 

Във втората подформа се въвежда информация за разходите за съответната година по параграфи. В третата подформа се въвежда информация за приходите за съответната година по параграфи. Приходната и разходната част на бюджета се въвежда по параграф и стойност за параграфа. Параграфите могат да се въвеждат с номер или да се избират от списъка на ЕБК.

Въведената информация по параграфи се използва за контрол на стойностите по параграфи. При въвеждане или актуализиране на стойности по параграф в контролните листа се изчислява общата стойност за параграфа от всички контролни листа, които са подписани от началото на годината до датата на текущия контролен лист, сравнява се със стойността по параграфа от бюджета за годината и ако се надвишава се извежда предупредително съобщение.

2. Справка за изпълнение на бюджета

Добавена е нова спрвка за изпълнението на бюджета. Тя може да се изготви към избрана дата от меню "Справки" / "Изпълнение на бюджет". Съдържа информация за стойността от бюджета, задължението, изпълнението и разликата от бюджета и изпълнението по приходни и разходни параграфи.

В справката са включени всички параграфи, за които има попълнени стойности и всички параграфи, които са използвани в контролните листа. В колоната "Бюджет" се попълват стойностите по параграфи от бюджета. В колоната "Задължение" се попълва сборът от одобрените стойности по параграфа от поетите задължения за приход или разход от контролните листа, които са подписани в периода от началото на календарната година и избраната дата. В колоната "Изпълнение" се попълва сборът от одобрените стойности по параграфа от постъпилите приходи или одобрените разходи от контролните листа, които са подписани в периода от началото на календарната година и избраната дата. В колоната "Разлика" се попълва разликата между бюджета и изпълнението.

Новата функционалност е разработена по поръчка на Агенция за ядрено регулиране.

3. Допълнение към справки

Добавена е информация за полета "Досие" и "Дата на приключване" на договорите в следните справки:

  • Приходи, разходи
  • Приходи, разходи - период
  • П/Р Изпълн.на договори
  • П/Р Изпълн.на дог. към дата
  • П/Р Изпълн.на дог. към период

Допълнението е направено по поръчка на НИМХ - БАН.

IV. Извършени подобрения и отстранени грешки

  • Направена е промяна във файла за масово плащане за Асет банк. Промяната е свързана с предоставянето на информацията за сметките, като във файла е включен целият IBAN. Променено е и разширението на изходния файл на txt. Новият формат на файла може да се обработва във всички клонове на банката.
  • Направена е промяна в допълнителното споразумение при отпечатване на текста за базова заплата.
  • В модул "Фактури", в справката за групиране по групи номенклатури са добавени 2 нови колони: за номер и име на бизнес група.