В "Основни данни" / "Категория администрация" са добавени 2 нови флага:
Във връзка с добавените флагове е направена промяна при отпечатване на документа за прекратяване на трудовото правоотношение.
Добавена е възможност потребителят да избира шрифта за отпечатване.
Във формите за въвеждане на съдържанието на документи от вид 11 "Трудов договор" и 12 "Допълнително споразумение" са добавени три нови полета:
Работата с базова заплата може да се използва от клиенти, които желаят да изчисляват размера на допълнителното възнаграждение с постоянен характер като разлика от базовата заплата и основната заплата и добавката за клас. При този начин на работа промяната на основната заплата и/или на добавката за клас ще води до преизчисление на допълнителното възнаграждение с постоянен характер. Ако основната заплата плюс добавката за клас станат равни или по-големи от базовата заплата, допълнителното възнаграждение с постоянен характер ще стане 0. Това правило се прилага в поименните щатни разписания и при изчислението на работните заплати.
Ако не желаете да използвате новата възможност, полето за базова заплата трябва да е празно.
В данните за категория администрация е добавено поле "Базова запл.?". То може да има 3 стойности. При 0 (стойност по подразбиране), при създаване на нов трудово-правен документ полето за базова заплата не се попълва автоматично от програмата. При стойност '1' - базовата заплата се попълва с минималната заплата от щатното място, а при стойност '2' - с максималната.
Важно! Ако попълните базова заплата, печатният образ на документа ще се промени. За подробна информация вижте т.3 и 4.
В "Основни данни" / "Категория администрация" е добавено ново поле "Раб.м.?", което показва дали в допълнителното споразумение и трудовия договор да се отпечатва информация за работното място(звеното). При стойност Н не се отпечатва информацията, а при стойност Д се отпечатва информацията.
В същата форма е добавено ново поле "Трудово възн." - текст, който е свързан с базовата заплата и се отпечатва в трудовия договор и в допълнителното споразумение.
В "Основни данни" / "Категория администрация" е добавено ново поле "Подписи? ТД", което показва дали в трудовия договор да се отпечатват подписите на служителя и датата на постъпване на работа. При стойност Н не се отпечатва информацията, а при стойност Д се отпечатва информацията.
В "Настройки" / "Префикси докум." е добавено ново поле "Посл.текст". Ако е въведен текстът към трудовия договор, той се отпечатва най-накрая на документа. Този текст не се преписва и не се съхранява към документа, а се отпечатва както е въведен.
Във връзка с добавените полета е направена промяна при отпечатване на трудовия договор и допълнителното споразумение.
Другите направени промени в печатните образи са свързани с базовата заплата и бонуса. Ако е въведена базова заплата се отпечетва размера и, основната заплата и другите възнаграждения, свързани с нея. Ако е въведена стойност за бонус се отпечатва текст, който е свързан с изплащането му.
Добавена е възможност потребителят да избира шрифта за отпечатване на документите.
В табличната форма на поименното щатно разписание са добавени полета за базова заплата и бонус. Изчислението на допълнителното възнаграждение с постоянен характер е съобразено с попълването на базова заплата. Променено е неговото изчисление и за незаетите места. То допълва основната заплата и класа до договорената базова заплата.
Променена е формата за работата с поръчки за доставка. В нея са добавени нови полета и функции за автоматизация на дейността.
В подформата, която съдържа данни за главната поръчка са добавени следните полета:
При създаване на поръчка за доставка данните за Incoterms се извличат от данните на контрагента, след което могат да се редактират – чрез въвеждане или с помощта на форма за избор.
За посочване на длъжностното лице, което договаря поръчката отново може да използвате форма за избор или да въведете неговия идентификатор (номер). Припомняме, че длъжностните лица се описват в "Настройки" / "Длъжностни лица".
При създаване на нова поръчка за доставка програмата извлича информацията за длъжностното лице, което играе роля на получател за контрагента. Потребителите могат да променят длъжностното лице като посочат ноговият номер или с помощта на форма за избор. Длъжностните лица на контрагентите се въвеждат по познатия вече начин в „Основни данни“ / „Контрагенти“ / „Длъжн.лица“, а техните роли се посочват в "Основни данни" / "Контрагенти" / "Роли".
При автоматично създаване на поръчка за доставка програмата попълва полетата за номер и име на оператор, като използва отново данните, въведени в контрагента от поръчката. При ръчно въвеждане на поръчка полетата съдържат информация за текущия оператор.
При добавяне на поръчка за доставка програмата вече извлича срока за плащане от описанието на контрагента, след което потребителят може да го редактира. Същото се отнася и за специфичните условия за контрагента, които се преписват в полето "Коментар" към поръчката.
Във втората подформа, която съдържа информация за позициите от поръчките за доставка, са направени следните промени:
Променен е печатният образ на поръчката за доставка.
Вдясно срещу данните за контрагента се отпечатват данни за фирмата: име, адрес, населено място, държава. Ако има попълнено длъжностно лице за фирмата, програмата отпечатва неговото име, телефони и електронна поща. Същото се отнася и са представителя на контрагента.
Добавена е и информацията за Incoterms. Тя се отпечатва под дългия коментар към поръчката.
Срещу информацията за Incoterms се отпечатват данните за мястото на доставката. Адресът на доставка се извлича от описанието в полето „Адрес“ на структурното звено, с което поръчката за доставка е свързана. В случай, че информацията в структурното звено не е попълнена, данните за адрес се вземат от данните за предприятието.
Към всяка позиция от поръчката под номенклатурния номер в ПОЛИКОНТ вече се отпечатва и кодът при доставчика, въведен в „Основни данни“ / „Номенклатура“ / „Кодове при доставчици“. Ако за контрагента и номенклатурата е въведено дълго наименование в същата форма, програмата го отпечатва под чертежния номер на номенклатурата.
В полето "Срок изпр." се отпечатва срокът на изпращане на съответната позиция.
Добавено е ново поле за дата в справките за договорените, неизпълнените и позициите с изтичащ срок за доставки или външни поръчки. То съдържа датата на първия складов документ за приход/експедиция по съответната позиция.
Промените в модул "Поръчки" са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД - гр. Габрово.
В таблицата, която описва данните за операторите (меню "Настройки/Оператори") е добавено поле "Място?". В него може да се въвеждат стойности "Д" или "Н". Ако стойността на полето е "Д" програмата ще резервира един от конкурентните лицензи само за този оператор. Така той ще може да започне работа с ПОЛИКОНТ по всяко време (стига, разбира се, броят на резервираните места да не надхвърля общия брой на конкурентните лицензи). Операторите, които нямат резервирано място ще се конкурират за разликата между общия брой лицензи и резервираните места.