Добавени са следните нови общи параметри, свързани с изчисление на описаните в т.2 пера за бонуси:
Добавени са следните нови пера:
Забележка: Програмата приема за допустим отпуск платеният отпуск от вид 1,2,3,6,8,13,14,15,16,17,18 и 19. За иницииран от работодателя отпуск се приема отпуск от вид 1,2,18,19 и 21, за който в полето "Коментар" е попълнено "групова".
Промените са направени по поръчка на "Язаки България" ЕООД, клон Крепост - гр.Димитровград.
В модул "Складове" е създадена таблична справка за прихода на материали за избрано звено и период от каталози, зададен от потребителя. Тя се стартира от "Справки"/"По звена"/ Избор на звено и от допълнителното меню се продължава с "Приход за период". Тази справка е създадена по прототип на справката "Разход за период", но тук са използвани документи за приход или входящ трансфер.
Добавена е нова оборотна ведомост за период в хоризонтален вид. Тя се стартира от "Справки"/"По звена"/ Избор на звено и от допълнителното меню се продължава с "Оборот. ведомост-пер.-2". Тази справка обединява справките за приход и за разход за период.
Идентично на другите две справки, се задава период чрез попълване на начален и краен отчетен период. Максималният брой отчетни периоди е 12, а минималният -1.
Справката съдържа колони за номер и име на номенклатурата, чертежен номер, класификационен код, мярка, начално салдо, крайно салдо, общ приход за периода, общ разход за периода, корекция на салдо в количество, отделни колони за приход и за разход за съответния каталог от периода.
Колоната за корекция на салдо в количество е сума от стойностите на документите за ръчно салдо, въведени в периодите след първия.
Приходът за всеки каталог е сума от количествата на съответната номенклатура, които са въведени с документи за приход или входящ трансфер.
Разходът за всеки каталог представлява сума от количествата на съответната номенклатура, които са въведени с документи за разход, брак или изходящ трансфер.
Общият приход за периода е сума от приходите за всички каталози, участващи в справката.
Общият разход за периода е сума от разходите за всички каталози, участващи в справката.
Началното салдо е изчислено към първия период, а крайното - към последния.
В "Основни данни" / "Пакетажни единици" е добавена нова форма. Тя се използва за въвеждане на списъка с видовете пакетажни единици, в които опаковате вашите пратки при експедиция. Всеки ред съдържа вид, наименование и приоритет. Видът е уникално положително число, а наименованието е текстово поле, задължително за въвеждане. В полето за приоритет се въвежда число, което подрежда видовете пакетажни единици по важност. По-малко число означава по-висок приоритет. При равни стойности в полето за приоритет подреждането по важност зависи от данните в полето "Вид".
В модул "Складове" е създадена възможност към документ за разход да се въвежда списък с единици за опаковане. От допълнителното меню към формата се извиква "Пакетажни единици". За всяка единица може да се посочи номер, наименование, тегло бруто и тегло нето, както и мярка за тегло. Номерът на пакетажната единица е положително уникално число, което идентифицира пакета. За него програмата предлага автоматично стойност по подразбиране. Видът на пакета се въвежда директно или се използва форма за избор. Ако не въведете вид, програмата ще попълни вида на пакетажната единица с най-висок приоритет.
След като опишете пакета или пакетите към складовия документ, срещу всеки ред от документа може да въведете номера на пакетажната единица, в която пакетирате номенклатурата.
След като складовия каталог се приключи се забранява промяната на данните за пакетажните единици.
Създаден е нов печатен образ на опаковъчен лист. Той се стартира от допълнителното меню на документите за разход с "Опаковъчен лист".
С помощта на формата за настройка на отчети ("Настройки" / "Настройка на отчети") имате възможност да включвате образите, които сте заредили в данните за предриятието (лого, контакти данни или др).
В горната част на документа отляво се отпечатват данните за контрагента, а отдясно - данните за фирмата.
Печатният образ съдържа следните полета: пореден номер, име и номер на номенклатура, код на поръчка, количество, мерна единица, тегло бруто и нето.
Данните са разделени по пакети. Преди да се отпечатват данните за номенклатурите от даден пакет се отпечатват номера и името на пакета. Списъкът е подреден по номер на пакет, код на поръчка, код на позиция от поръчка и пореден номер в складовия документ. Ако за една номенклатура, поръчка, позиция от поръчка и номер на пакет в складовия документ има въведени повече от един запис, програмата сумира количествата и отпечатва данните на един ред.
Редовете с непопълнени данни за пакетажна единица (ако има такива) се отпечатват най-отдолу в опаковъчния лист.
Ако за контрагента и номенклатурата има попълнени данни за код и наименование, тези данни се отпечатват в полетата за име и номер на номенклатурата. В противен случай се отпечатват съответно името и чертежния номер на номенклатурата. Ако липсва и чертежен номер се отпечатва номенклатурният номер.
След последната номенклатура от даден пакет се отпечатва брутното и нетното тегло за съответния пакет.
След реда с информацията за последния пакет се отпечатва сумарен ред, съдържащ броя на пакетите и общите тегла.
Опаковъчният лист е създаден по поръчка на "РИГ" ЕООД - гр. Габрово.
Създаден е нов печатен образ на фактура. Той може да се използва за фактури, в които паричната единица е различна от лева. Печатният образ се изготвя от допълнителното меню на формата с фактурите с "Печат за износ". Той прилича на съществуващия образ на фактура в ПОЛИКОНТ. Разликите са следните:
Създаден е нов печатен образ за дебитни и кредитни известия. Той може да се използва за дебитните и кредитните известия, в които паричната единица е различна от лева.
Печатният образ прилича на съществуващия образ в ПОЛИКОНТ. Той съдържа аналогични на описаните в точка 1 разлики.
Във формата за въвеждане на банковите сметки на фирмата са добавени две нови незадължителни полета: номер и име на парична единица. Те могат да се въведат директно или с помощта на форма за избор.
Както знаете при създаване на фактура, програмата автоматично извличаше данните за банкова сметка на фирмата, която има най-висок приоритет.
Направена е промяна при определяне на приоритетната банкова сметка. Най-напред се преглежат банковите сметки, които имат парична единица като паричната единица на фактурата, а след това преглежда останалите сметки. И в двата случая сметките са подредени по приоритет и по номер на сметка.
Данни за ДДС сметка вече не се извличат във фактурите след 1.1.2007 г.
Промените в модул "Фактури" са направени по поръчка на "РИГ" ЕООД - гр. Габрово.
В меню "Основни данни" / "Мерки" е добавена нова колона "Знаци кол.". Тя може да има стойност от 0 до 3 и показва с каква точност след десетичната запетая да се закръгляват полетата за количество, които се отнасят за съответната мерна единица. Ако желаете за някоя от мерните единици, например "Брой" програмата да закръглява количествата до цяло число е необходимо да запишете в поле "Знаци кол." - 0.
Променени са алгоритмите за закръгляване при въвеждане в полета за количества при работа с поръчки, складови документи и фактури. Същото се отнася и при превръщането на количества на базата на коефициент за преобразуване.