ПОЛИКОНТ - 4.533
дата: 30-09-2016

[отпечатай]

I. Модул "Поръчки"

1. Справка за неизпълнени позиции от външни поръчки

Създадена е нова справка за неизпълнените позиции от външни поръчки към дата. Тя се старира от "Справки" / "Неизпълн.позиции от ВнП".

Задава се дата, към която ще се изготви справката. От следващата форма се избира структурно звено.

Справката съдържа списък на всички записани или разрешени позиции от външни поръчки, които имат срок на изпълнение преди зададената дата и са свързани с избраното звено или неговите подзвена. За всяка позиция има информация за:

  • срок;
  • номер и име на контрагент;
  • код и коментар на главната поръчка;
  • код и коментар на позицията, статус, поръчано количество, изпълнено количество и разлика;
  • номенклатурен номер, наименование, чертежен номер, мярка;
  • флаг за осигуряване, код на вътрешна поръчка, която я осигурява или * - ако поръчките са повече от една;
  • номер и име на звено;
  • номер и име на група номенклатури;
  • дата на договаряне;
  • договорена стойност в парична единица и в лева; фактурирана стойност и остатък за фактуриране - в лева.
2. Справка за договорени позиции от външни поръчки

Създадена е нова справка за договорените позиции от външни поръчки за период от време. Тя се изготвя от "Справки" / "Договор.позиц.ВнП".

Задава се период от начална и крайна дата. От следващата форма се избира структурно звено.

Справката съдържа същите колони, като справката от т. I.1.

3. Справка за неизпълнени позиции от поръчки за доставка

Справката е аналогична на справката за неизпълнените позиции от външни поръчки. Тя се старира от "Справки" / "Неизпълн.позиц.доставки".

4. Справка за договорени позиции от поръчки за доставка

Справката е аналогична на справката за неизпълнените позиции от външни поръчки. Тя се старира от "Справки" / "Договор.позиц.доставки".

5. Промяна на справката за позиции от поръчки за доставка с изтичащ срок

Справката вече може да се изготвя за цялата фирма или за избрано структурно звено. Тя е допълнена с данни за договорената стойност в парична единица и лева, както и с дата на договаряне.

Промените в модул "Поръчки" са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД - гр.Габрово.

II. Модул "Работна заплата"

1. Промени при работа с отсъствие 23 Самоотлъчка

С текущата актулизация са направени следните промени, които се отнасят до изчислението и зачитането на стаж при самотлъчките:

  • В отчетните периоди след 01.2016 е добавен е нов общ параметър 94 Начин на зачитане на стаж и изчисл.на самоотл. В отключените каталози с неподписани ведомости стойността на общия параметър е установена на 1. В останалите периоди стойността на общия параметър е 0.
  • При стойност 0 на параметър 94 програмата отделя първите два работни дни от самоотлъчките в календарната година в перо style="font-style: italic;">262 Самоотлъчки, а останалите дни се записват в перо 264 Неплатен отпуск без осигур.стаж. При стойност 0 трудов стаж не се зачита след като самоотлъчките станат повече от два дни в годината. При стойност, различна от 0, стажът не се зачита за всички самоотлъчки, независимо от тяхната продължителност.
  • Промена е справката за видовете дни в отсъствие ("Справки" / "Oтсъствия" / "Спр.по перс.за дни"). В нея е добавена нова колона за дните в самоотлъчка. Те участват също в общия брой на дните с неплатен отпуск, но са изключени от броя на дните в колона "Друг непл.отпуск".
  • Промените са направени по поръчка на "Язаки България" ЕООД - гр.Ямбол.

    2. Промени при отпечатване на фишовете на персонала

    Както знаете в ПОЛИКОНТ съществува възможност за отпечатване на фишове за избран служител - за текущия период или за няколко периода.

    Освен това фишове могат да се отпечатват за група от служители - за цялата фирма, за избрано структурно звено и неговите подзвена, както и за избрано звено в зависимост от правата на текущия оператор.

    С текущата актуализация е създадена възможност при груповото отпечатване на фишовете на персонала да избирате:

    • подреждане при печат - по пореден номер и личен номер; по оператор, пореден номер и личен номер; по азбучен ред;
    • печат с или без подробна информация за отразените корекции;
    • печат с или без ЕГН.

    Преди отпечатването програмата изобразява форма, която съдържа редове с комбинация от цитираните възможности. Позиционирайте се върху желания ред и направете своя избор.

    III. Модули "Кадри" и "Работна заплата"

    1. Промяна при избора на щатни места в документи за назначение

    Променена е формата, която се използва за избор на щатни места в трудово-правните документи от вид 11, 12, 21, 22 и 23. До текущата актуализация формата се състоеше от три подформи. В първата се изобразяваше йерархичната структура, във втората - щатните места за избраното звено, а в третата - служителите или кандидатите за щатното място. 

    Формата за избор вече съдържа само две подформи. Първата е непроменена. Втората подформа вече съдържа информация за щатните места и служителите или кандидатите, които са свързани с тях.

    Незаетите щатни места са оцветени в зелено и за тях информация за служител/кандидат липсва. Щатните места,  които са свързани с повече от един човек се изобразяват на няколко реда, като на всеки от тях има информация за съответния служител или кандидат.

    От инструментите към формата може да използвате служебения шаблон "Свободни щатни места". С негова помощ ще може да избирате само от незаетите щатни места. Ако ще правите назначение по заместване не прилагайте шаблона, за да може да изберете от заетите щатни места.

    Във всички форми на посочените по-горе документи е запазена възможността да въведете директно номер на звено и номер на фасет, за да посочите директно (без форма за избор) мястото, на което назначавате лицето.

    Промените са направени по поръчка на "Язаки България" ЕООД - гр.Ямбол.

    IV. Извършени подобрения и отстранени грешки

  • Във формата с персоналния календар на служителя ("Текущи данни" / "Персонал" / "Извънр.и нощен труд") е добавена колона "Тр.стаж?", която съдържа информация за това дали съответната дата се зачита или не за стаж на служителя (Д или Н). В нея потребителите не могат да въвеждат информация, т.е. тя се поддържа автоматично от програмата на база въведената информация в документите за отсъствие.
  • Отстранена е грешка при изготвянето на данъчен и счетоводен амортизационен план за активи, на които е спряно начислението на амортизации.
  • Отстранена е грешка при отпечатване на име на служител в документи от вид 11 и 12.
  • Направена е промяна в печатния образ на "Съгласието за СИБАНК", която е свързана с публикуване на нов образец на документа от СИБАНК.
  • Отстранена е грешка при двустранно отпечатване на отчети.
  • Отстранена е грешка при изготвяне на фишове за изпращане по електронна поща.
  • Размерите на полета "Потребител" и "Парола" във формата за изпращане на отчети по електронна поща са увеличени на 60 знака.