Във формата за въвеждане на данни за предприятието ("Настройки" / "Предприятие") са добавени нови полета за образи (лого), които могат да се включват горе и/или долу при отпечатването на складовите документи и фактурите. Образите, които може да заредите трябва да имат размери 180 мм дължина и 30 мм широчина. Ако образите, които зареждате са по-тесни може да редактирате съответното поле за широчина. Минималната широчина трябва да е 10 мм.
Следващата стъпка е да посочите в печатните образи на кои документи искате да включите заредените образи. Работи се в меню "Настройки" / "Настройка на отчети".
Формата съдържа списък с отчети (за складови документи и фактури), за които потребителят може да задава дали да се отпечатват образи горе и/или долу на всяка страница. За целта е необходимо съответните флагове на отчета "Образ-горе?" и/или "Образ-долу?" да имат стойност 'Д'. Трябва да имате предвид, че когато се отпечатва логото горе не се отпечатва името и населеното място на предприятието. Ако желаете да имате тази информация трябва да я включите в самия образ.
Работи се в "Основни данни" / "Основания в скл.док.". Формата съдържа списък с основания, които се използват при работата със складовите документи.
Всяко основание се описва с код, наименование и пояснения. Кодът трябва да е уникално положително число или нула. Полето за пояснения е незадължително.
Промяната или изтриването на основание е разрешено само при условие, че то не е цитирано в складов документ.
При работата със складовите документи срещу всяка номенклатурна позиция вече имате възможност да посочвате основание и да попълвате поле за коментар. Основанието се въвежда чрез своя код или чрез използване на формата за избор.
Информацията за основание и/или коментар се включва в печатния образ на документа.
Преработени са хронологичните справки и справките, съдържащи данни за складовите документи. В тях са включени новите полета.
В ДВ бр. 55 / 04.07.2014 г. е публикувана промяна в НИИПОПДОО. Тя е свързана с начина на деклариране на банкова сметка за изплащане на обезщетение/помощ. Вече не се изисква доказващ документ от банката.
От текущата актуализация когато свържете банков документ с болничен лист или декларация, програмата вече няма да добавя автоматично в списъка с приложения код 17 Други документи. Променено е и отпечатването на Приложение N 7 в съответствие с Наредбата.