Във формите за въвеждане съдържанието на документи 11 Трудов договор и 12 Допълнително споразумение е добавено поле "% за бонус". То може да е празно (непопълнено) или да има стойност 0, или положително число. Ако процентът за бонус е положително число той се отпечатва в раздела на допълнителните възнаграждения.
При генериране на споразумение от предходен документ, при създаване на документи за прекласиране, както и във всички останали случаи на автоматично създаване на документ 12 Допълнително споразумение, проценът за бонус се преписва от предходния документ.
В следващите актуализации договорения процент за бонус ще се обвърже с изчислението и изплащането на бонуси чрез използване на документ 93 Доп.материално стимулиране.
Промяната е направена по поръчка на "Монди Стамболийски" ЕАД.
Справката се стартира по следните два начина:
В първия случай справката се изготвя за всички служители от текущия персонал, а във втория - само за тези, които са назначени в избраното звено и неговите подзвена.
Справката съдържа данни за:
Данните за звеното и длъжността на всеки служител при неподписана ведомост се вземат от първия или последния за периода трудово-правен документ в зависимост от стойността на общ параметър 70. Ако ведомостта е подписана данните за звеното и длъжността отговарят на данните от ведомостта и фиша.
В справката се включва информация само за платените отпуски, които имат стойност 'Д' в полето "Флаг" на формата "Избор на отпуск".
Към справката има подготвени два служебни шаблона, които може да използвате:
Ако желаете да изготвите справката само за част от видовете платени отпуски е необходимо във формата за избор на отпуски да промените полето "Флаг-Д/Н". Неговата стойност определя дали съответната отпуска ще се включи (Д) или не (Н) в справката. Във формата е разрешена само промяната на това поле.
Справката се стартира по следните два начина:
В първия случай справката се изготвя за всички служители от текущия персонал, а във втория - само за тези, които са назначени в избраното звено и неговите подзвена.
Потребителят трябва да посочи годините (форма "Избор на години"), за които ще се изготви справката. По подразбиране полетата за години са попълнени с текущата година и предходните пет години. Ако Ви интересуват неизползваните отпуски за по-малко от шест години може да оставите част от полетата празни. Програмата проверява дали всяка от посочените години отговаря на изискването да по-голяма или равна на 1900 и да е по-малка или равна на текущата година.
Продължава се с формата за избор на отпуските, които ще участват в справката. Те се отбелязват с флаг "Д". От допълнителното меню на формата за избор на отпуски се продължава със "Справка".
Справката за неизползваните отпуски по години съдържа данни за:
Данните за звеното и длъжността на всеки служител при неподписана ведомост се вземат от първия или последния за периода трудово-правен документ в зависимост от стойността на общ параметър 70. Ако ведомостта е подписана данните за звеното и длъжността отговарят на данните от ведомостта и фиша.
В справката се включва информация само за платените отпуски, които имат стойност 'Д' в полето "Флаг" на формата за избор на отпуски. Всички неизползвани дни се изчисляват към края на текущия период.
Справките са създадени по поръчка на "Монди Стамболийски" ЕАД.
Създадена е възможност за автоматично изготвяне на файл за масови плащания към Алфа банк. Файлът се изготвя по познатия начин, т.е. създава се шаблон за плащане по банков път към персонала. В шаблона е необходимо банковите клонове на фирмата и персонала да са клонове в Алфа банк, като при въвеждане на данни за клоновете на Алфа банк се попълва информация и за номера на офиса в полето "N клон".
Файлът се изготвя от „Платежни документи“ / „Интерфейс банки“ / „Експорт IBAN“ / Избор на шаблон. От допълнителното меню на изобразената форма се стартира „Експорт“. Името на файла, който се предава на банката е AlphaPayroll_yyyymmdd-hhmmss.txt. Например, ако файлът е изготвен на 08 август 2014 в 10ч. 32 мин. и 44 сек., името му ще е AlphaPayroll_20140808-103244.txt. Името не трябва да се променя.
Интерфейсът е създаден по поръчка на "Втора МБАЛ София" ЕАД .
Във формата за въвеждане на контактите с контрагентите са добавени две полета: "Вид" и "Вид контакт". По подразбиране те имат стойности: "Т" и "телефон.разговор". Другите възможности за задаване на вида на контакта са "С" - "среща" и "Д" - "демонстрация". Видът на контакта може да се посочва и от форма за избор.
Информацията за вида на контакта е добавена в следните справки:
Променени са справките за анализ на осъществените контакти:
В тях са добавени 4 нови колони за броя на проведените телефонни разговори, проведените срещи и демонстрации, както и за изпратените рекламни материали.
Броят на рекламните материали се определя от въведената информация за кореспонденцията през зададения период, към която има приложени рекламни материали.
Ако не желаете да следите изпращането на всички рекламни материали, а само на част от тях е необходимо да въведете "Д" или "Н" в полето "Флаг" на формата със списъка на рекламните материали ("Основни данни" / "Рекламни материали".)