ПОЛИКОНТ - 4.677
дата: 29-06-2023

[отпечатай]

I. Модул "Складове"

1. Хронологична справка с натрупване

Създадена е нова хронологична справка за складови документи. Тя се изготя от меню "Справки" / "По звена". Избира се звено и от допълнителното меню се продължава с "Хронология с натр.". След това се задава период, за който ще се извлича информация за документите. Датите може да са от текущия каталог или да са извън него.

Справката съдържа данни за всички документи, които са свързани със звеното и имат дата, попадаща в зададения период. Освен всички данни за документи, справката изобразява и 3 допълнителни полета за стойността на номенклатурите от документа, за сумата на доставните разходи и за общата му стойност.

II. Модул "Работна заплата"

1. Дневник на отсъствията за звено с йерархия

Създадена е възможност за работа с дневника на отсъствията на служителите, които са назначени в избрано структурно звено и неговите подзвена.

Справката се изготвя от меню "Справки" / "Отсъствия" / "Дневник на отсъствията" / "За тек.каталог по структ.".

Програмата изобразява структурата на организацията. Необходимо е да се позиционирате на желаното звено и да изберете от допълнителното меню "Дневник на отсъствията".

Справката съдържа всички колони, които съдържа дневника на отсъствията  за целия персонал.

2. Нови възможности за корекция на пера

До текущата актуализация потребителите имаха възможност да извършват ръчни корекции при подписана ведомост само за перата, които са с начин на изчисление 0. Това са перата, в които потребителите ръчно въвеждат параметър и/или стойност.

С 677 актуализация се добавя възможност да извършвате корекция на всички служебни и потребителски пера, които в своето описание в поле "Автомат.?" имат въведена стойност "Н" и начини на изчисление: 0, 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 15, 16, 23, 26, 33, 34, 59, 60, 63 и 64.

Корекцията се извършва по познатия вече начин - за избран служител или в групов режим.

III. Модули "Кадри", "Работна заплата"

1. Промени, свързани с уведомяванията за настъпили събития

В дневника на уведомленията е добавена колона за електронната поща на получателя.

От допълнителното меню на "Моите уведомления" може да използвате новата възможност за изтриване на уведомленията с дата на регистрация, по-малка или равна на зададената от вас.

Потребителите, които имат достъп до уведомленията за всички служители "Дневник на уведомленията" също могат да използват тази възможност. В този случай се изтриват регистрираните събития на всички служители преди зададената дата.

В общия дневник е добавена и възможност за изтриване на всички регистрирани събития за уведомяване.

IV. Модул "Счетоводство"

1. Нови възможности за копиране на сметкоплан и финансови отчети

До текущата актуализация потребителите имаха възможност да зареждат сметкоплан и финансови отчети за избрана година от три сметкоплана - национален, бюджетен и бюджетен за общини.

С текущата актуализация се добавя възможност за копиране на сметкоплан, финансови отчети или избран финансов отчет от зададен каталог в модул "Счетоводство".

Работи се по аналогичен на съществуващия начин в меню "Зареждане". Необходимо е да се позиционирате в горната подформа на записа "Счетоводство", а в долната подформа върху каталога, от който желате да зареждате данни.

За да копирате сметкоплан е необходимо в текущия каталог да няма счетоводни записвания.

При копирането на финансовите отчети програмата прехвърля структурата им, а данните за конфигурацията на сметките и аналитичностите се прехвърлят само при условие, че в двата периода те са еднакви.

V. Извършени подобрения и отстранени грешки

  • При работа с NumPad клавиатурата и натискане на бутона Del (.), независимо от избраната клавиатурна подредба, ПОЛИКОНТ приема, че е въведена точка, а не запетая. Това е направено за удобство на потребителите, използващи клавиатурна подребда по БДС.
  • Отстранена е грешка при копиране на документи за отсъствие на свързани персонални номера за вид отсъствие 62-64.
  • При автоматичното контиране на дебитни и кредитни известия програмата попълва в аналитични признаци 310 "Номер на документ" и 311 "Дата на документ" съответно номера и датата на фактурата, която се сторнира.
  • В справката "Опис на документи" в модул "Фактури" е добавено поле, което съдържа първите 60 знака от полето "Пояснение" на всеки документ.
  • От допълнителното меню на формите за работата с протоколите по чл. 117 от ЗДДС и сторно документите към тях, вече има възможност за отпечатване на няколко документа, които попадат в зададен от потребителя диапазон от начален и краен номер.
  • При създаване и промяна на потребителски нормативни пера, програмата попълва полето "Автом.?" в зависимост от зададения начин на изчисление на перото.