ПОЛИКОНТ - 3.429
дата: 12-10-2011

[отпечатай]

І. Модули “Складове“ и „Фактическа себестойност“

1. Извършване на инвентаризация

Създадена е възможност за установяване на крайните салда на номенклатурите в съответствие с количествата, открити при извършване на инвентаризация.

Работи се в меню „Справки“ / „По звена“. Последователността на работа е следната:

  • Позиционирайте се върху звеното, на което се прави инвентаризация и от допълнителното меню изберете „Инвентаризация“.

  • Посочете датата, на която сте я извършили.

  • Програмата ще изчисли крайните салда на номенклатурите и ще изобрази таблица съдържаща данни за номенклатурен номер, наименование, чертежен номер, мярка, крайно салдо, количество при инвентаризация.

  • При изобразяване на формата в полето за количество при инвентаризация ще се зареди крайното салдо на номенклатурата. В случай, че крайното салдо е отрицателно число, количеството при инвентаризация ще има стойност нула. Коригирайте стойността на полето в съответствие с данните от извършената инвентаризация.

  • От допълнителното меню на формата стартирайте функцията „Установяване на крайни салда“.

  • Изберете вида на документа за разход, който ще се използва за запис на разликите между крайните салда и количествата от инвентаризация.

  • Програмата ще създаде документ за разход от посочения вид за съответното звено с дата, съвпадаща с датата на инвентаризация. Към документа ще добави списък с номенклатурите, за които крайните салда се различават от откритите при инвентаризацията количества. За всяка номенклатура количеството ще представлява разлика между крайното салдо и зададеното от потребителя количество.

  • Във формата ще се изобразят установените крайни салда на номенклатурите.

    Забележка: Новата възможност е добавена по поръчка на „Промел“ ООД – гр. Севлиево.

    II. Отстранени грешки и извършени подобрения
  • Отстранена е грешка при експорт на данни в XLS формат (Excel).

  • Отстранена е грешка (регресия от 08.2011) при въвеждане на данни в полета - цитати.

  • Добавен контрол при изготвяне на декларация №6 за сметките за изплатени суми, като се извежда съобщение за грешка, ако има въведена сметка с период, обхващаш повече от календарен месец.

  • Добавен контрол при изготвяне на сметки за изплатени суми, като не е възможно да се въведе сметка с период, обхващаш различни календарни месеци.

  • Добавени са нови полета в табличната форма на поименното щатно разписание – гарантиран и стартов % за клас, номер, дата и начална дата на трудов договор или заповед за назначение.