С текущата актуализация е добавена възможността за свързване на гражданските договори, въведени в модул „Граждански договори“ на ПОЛИКОНТ с група контролни листа. По този начин поетите задължения и извършените разходи се отнасят към съответния граждански договор.
Във формата с групите контролни листа („Контролни листа“ / „Регистри на контр.листа“ / Избор на регистър / F5 / “Контролни листа“) са добавени полета с данни за гражданския договор – номер, дата, период на действие, номер и име на изпълнителя. За да посочите гражданския договор може да използвате формата за избор.
Променени са печатните образи на контролните листа. Ако дадена група контролни листа е свързана с граждански договор, неговите данни се отпечатват във всички контролни листа от групата.
От допълнителното меню на формата с групата контролни листа може да стартирате функцията за автоматично създаване на КЛПЗ (КЛПЗ от догов.). Използването на функцията е възможно само при условие, че текущата група е свързана с граждански договор. Програмата ще създаде автоматично КЛПЗ като използва информацията, въведена в гражданския договор.
От допълнителното меню на формата с групата контролни листа може да стартирате функцията за автоматично създаване на КЛИР (КЛИР от сметка ГД). Използването на функцията е възможно само при условие, че текущата група е свързана с граждански договор. Изобразяват се всички сметки за изплатени суми към договора. Позиционирайте се върху желаната сметка и натиснете Enter. Програмата автоматично ще създаде КЛИР като използва информацията, въведена в избраната сметка.
В меню „Справки“ е добавено ново подменю „Справки-гражд.договори“. От него може да изготвите за гражданските договори всички справки, които до момента съществуваха в ПОЛИКОНТ за договорите с контрагенти:
Начинът на изготвяне на справките е аналогичен на начина на изготвяне на справките за договорите с контрагентите.
В меню „Справки“ е добавено ново подменю „Справки-всички договори“. Оттук може да изготвите общи справки, които съдържат информация за изпълнението на договорите с контрагенти и гражданските договори.
Във връзка с промяна в наблюдението на структурата на заплатите за 2010 г. и указанията на Националния статистически институт за попълването на статистическата карта са добавени нови полета за пореден номер, нерегулярни възнаграждения за м.10.2010 г. и за социални придобивки за м.10.2010 г. В полето за нерегулярни възнаграждения за м.10.2010 г. се попълва сумата на получените премии (стойността на перо 624 ) през месеца, а в полето за социални придобивки за м.10.2010 г. се попълват сумите на социалните придобивки (стойността на перо 908) през месеца.
Справката може да се изготви от меню "Статистика" / "Структура заплати 2007, 2010". Стъпката на извадката може да се избере самостоятелно, в зависимост от броя на персонала. Данните се изобразяват във форма, от която се експортират в Ecxel. За избора на колоните може да се използва помощната информация.
За да се предадат данните в НСИ е необходимо да се използва програмата SES_2010 на НСИ. Данните за организацията в част А"Информация за местната единица" се въвеждат самостоятелно. В част Б"Информация за наети лица" се копират данните, изготвени от ПОЛИКОНТ.
Работи се в "Основни данни" / "Длъжности" / F5 / "Доб.нова длъжност".
Във формата с длъжностите от НКПД-2011 трябва да се позиционирате върху желаната длъжност и да натиснете Enter.
Програмата автоматично ще добави длъжността в списъка с длъжностите. Номерът на длъжността ще се генерира автоматично. Името на длъжността ще се препише от класификатора. Полето "Вид служител" ще се попълни в зависимост от класа професия на избраната длъжност. Останалите полета ще се попълнят със стойности по подразбиране.
Освен това програмата ще направи автоматична класификация на длъжността.
В модули „Складове“ и „Фактическа себестойност“ е добавена възможността за изготвяне на справки за няколко избрани от потребителя звена. Тези справки се стартират от "Справки" / "За избрани звена".
Във форма се изобразяват всички звена от тип "склад" или "производство". По подразбиране за всички звена колоната "Флаг за участие" има стойност "Д" (да), т.е всички звена ще участват в изготвянето на справките. Ако желаете да изключите някое звено трябва да въведете "Н" (не) във флага за участие. От допълнителното меню може да използвате „Флаг за участие-Н“ или „Флаг за участие-Д“ за да установите флага за участие на всички звена съответно в „Н“ или „Д“.
От допълнителното меню изберете справката, която желаете да изготвите за посочените от вас звена.
Работи се в "Справки" / "За избрани звена" / F5 / "Наличност-обща" / Избор на дата.
Справката съдържа данни за общата наличност на номенклатурите в избраните звена. За всяка номенклатура има колони за номер, име, чертежен номер, мярка, наличните количество и стойност. Колоната с наличната стойност се изобразява само ако е извършена оценка на складовия каталог.
Забележка: Справката е създадена по поръчка на Образователен център „Британика“ ООД.
Работи се в "Справки" / "За избрани звена" / F5 / "Об.ведомост-обща" / Избор на период.
Справката съдържа данни за номенклатурите в избраните звена. За всяка номенклатура има колони за номер, име, чертежен номер, класификационен код, мярка, количествата и стойностите на началните и крайните салда, приходите и разходите.
Количествата и стойностите за всяка номенклатура са суми от количествата и стойностите й във всички избрани звена. Колоните със стойностите се изобразяват само ако е извършена оценка на складовия каталог.
Работи се в "Справки" / "За избрани звена" / F5 / "Об.ведомост-по звена" / Избор на период.
Справката съдържа оборотните ведомости на избраните звена. За всяка номенклатура има колони за номер, име и вид на звено, номер, име, чертежен номер, класификационен код, мярка, количествата и стойностите на началните и крайните салда, приходите и разходите.
Колоните със стойностите се изобразяват само ако е извършена оценка на складовия каталог.
От допълнителното меню може да проследите документите за салдо и оборот за всеки ред от оборотната ведомост.
Отстранена е грешка при отпечатването на сметка за изплатени суми за работещите на договор за управление.
При въвеждането на граждански договор е добавена възможност за въвеждане на предмет на гражданския договор. Попълването на полето не е задължително. Информацията от него се използва в модул "Финансов контрол".
Променен е печатния образ на Уведомлението по чл.62, ал.5 от КТ.
Отстранена е грешка при отпечатването на графика за отпуски за избрано звено.
Справката със складовите документи, които могат да се разглеждат в модул „Складове“ и „Фактическа себестойност“ са допълнени с колони за коментар, данни за звено или звена и контрагент.
В модул „Планова себестойност“ е добавен общ параметър 302 „Точност при закръгляване на доставни цени“. Общият параметър задава броя на знаците за закръгление след десетичната точка на плановите доставни цени на материалите. Той може да има стойност от 2 до 4. В тази връзка е променен алгоритъмът за изчисление на плановата себестойност.