Добавена е възможност за зареждане на данни за почивните дни от текстови файл с име „polikont_ntr.csv“(същият файл се използва за зареждане на нощен труд).
Зареждането се извършва от меню „Справки“ / „Експорт / Импорт“ / „Импорт нощен труд“. От допълнителното меню с функция „Импорт“ се зареждат данните от файла в буферна таблица. Ако в процеса на зареждането възникне грешка се извежда съобщение с номера на грешния запис. Необходимо е да се отстрани грешката и да се повтори импорта. Данните могат да се разгледат в първата подформа. От допълнителното й меню с функция „Зар.и пр.н.тр. и зар.п.д“ се зареждат данните за почивните дни в персоналния календар. Данните за нощния труд се преобразуват по предварително уточнен начин.
При необходимост от изтриване на заредените данни ( за нощен труд и почивни дни) може да се използва функция „Изтриване НТ и ПД“.
Забележка: Зареждането е направено по поръчка на „Менпауър - България“ ЕАД.
Създадено е ново незадължително перо 23 „Сторно база ИТ нормени раб.“. Можете да го използвате ако имате работници със заплащане за изработка, но не работите с модул „Нормена заработка“ на ПОЛИКОНТ. Добавете перото на съответните работници. Програмата ще запише часовете извънреден труд в параметъра на перо 204 „Извънреден труд“, а стойността му ще е 0.
Създаден е нов общ параметър 80 „Увелич.за извънр.труд сумирано РВ“. Той е добавен във всички отчетни периоди със стойност, равна на стойността на общ параметър 32 „Увелич.за извънр.труд“ през работни дни. Новият параметър ще се използва при изчислението на перо 214 „Извънреден труд от график“.
Забележка: Промяната е направена по поръчка на „ВиК-Габрово“ ООД.
Създадена е възможност за автоматично изготвяне на файл за 2007 г., съдържащ информация за физическите лица, които през 2007 г. са получили доходи, различни от доходи по трудови правоотношения и пенсии. Тази информация се предава в териториалното поделение на НАП по място на регистрация на платеца на дохода, съгласно чл.73 от ЗДДФЛ в срок до 30 април.
Файлът се изготвя от Справки / Файл за год.справка. При първоначално зареждане на данните във формата „Да заредя ли данните за справката“ се попълва „Д“. В останалите случаи, ако искате да се запази информация се попълва „Н“. В следващата форма се изобразява справката, която има общ сумарен ред и подробни записи за лицата, които са получили доходи и техния размер. В тази справка е необходимо да се попълнят само кодът на държавата и адресът в чужбина за чужденците (ЧФЛ = 1). Данните се записват във файл с име „STR_73.TXT от допълнителното меню.
В описанието на номенклатурите („Основни данни“/“Номенклатури“) е добавено поле „Чертеж“. В него може да се съхранява графична информация в PDF формат. При двойно щракване с мишката върху това поле се отваря допълнителна форма, която може да се използва за разглеждане и промяна на съдържанието му. Задължително условие е да имате на компютъра инсталиран Adobe Reader с версия >= 7.
Забележка: Промяната е направена по поръчка на „Промел“ ООД – гр. Севлиево.
От тази версия програмата автоматично ще определя и попълва полетата за описание на материала.
Забележка: Промяната е направена по поръчка на „Промел“ ООД – гр. Севлиево.
При изчислението на експедираните количества от складовете се обработват разходните складови документи, свързани с поръчката, които не са включени във фактура. При изчисление на експедираните количества с фактури се обработват всички фактури.
От допълнителното меню на справката за експедирано количество по външна поръчка можете да разгледате списъка със складовите документи и с фактурите, с които е извършена експедицията.
От допълнителното меню на справката за доставеното количество можете да проследите складовите документи, с които е направена доставката.
Забележка: Справката е създадена по поръчка на „АББ“ АД – гр. Севлиево.
В справката за стойност на външна поръчка са добавени колони за фактурирани количество и стойност.
В справката за стойността на неизпълнените външни поръчки към дадена дата е добавена колона за фактурирана стойност и за остатък за фактуриране. От допълнителното меню могат да се разгледат стойностите на позициите към избрана главна поръчка.
Забележка: Промените са направени по поръчка на „Промел“ ООД – гр. Севлиево.
От допълнителното меню на формата за работа с номенклатурите можете да разгледате в табличен вид справка за структурата на избрана номенклатура (с алтернативните номенклатури или без тях). Тя съдържа данни за всички необходими номенклатури за производството й в йерархичен вид. В първата колона се изобразява номенклатурния номер, за който е необходима номенклатурата от текущия ред. Следват данни за самата номенклатура - номер, име, чертежен номер, мярка, разходна норма, планова себестойност или планова доставна цена, флаг, който показва дали номенклатурата се произвежда или доставя, номер и име на група номенклатури.
Номенклатурите, които се доставят са оцветени в синьо, а тези, които се произвеждат - в черно.
Справката за себестойността по структурата на избрана номенклатура съдържа данни за всички необходими номенклатури за производството й в йерархичен вид и тяхната себестойност. Във втората подформа за текущата номенклатура се изобразяват разходите за нея по статии на калкулации.
Отстранена грешка при изчислението на амортизации на дълготрайните активи.
Добавена нова група N:15 „Съоръжения – конструкции“ в групите на дълготрайните активи.
Направена промяна в печатния образ на декларация N:6.
Отстранена грешка при изготвяне на справки-декларации за бюджетни организации.
Направена е промяна в процедурите за експорт на платежни документи в SWIFT формат, свързана с обработването на бюджетни сметки.
Добавени са полета за номер и име на основание за назначение в табличната форма на поименното щатно разписание.
При автоматичното контиране на фактура програмата определя типа на сделката по основанието за ДДС, посочено във фактурата, вместо от типовата операция.
При изготвяне на Декларация 1 в периодите след 1.1.2008 за изпълнителните директори (вид осигурен 10) вече се попълват полетата за облагаем доход и ДОД.
Поправен е осигурителният праг за клас професия 7 в пореден номер 45 - група 41 ИКД – Събиране, пречистване и разпределение на вода.
В модул „Счетоводство“ броят на салдовите аналитични признаци към една сметка вече е максимум 10.