Направена е промяна в декларация №1 „Данни за осигурени лица“, като в поле 12.3 се попълва код „99“ за работниците и служителите в бюджетните предприятия, т.е. за тези за които в меню „Текущи данни“ / „Таблици“ в поле „Бюдж.издръж?“ е попълнено „Д“.
Направена е промяна при изготвяне на декларация № 6 „Данни за дължими вноски и данък по чл.42 ЗДДФЛ“, като в т.16 „Авансово удържан данък по чл.42 ЗДДФЛ“ е включен авансово удържания ДОД на работещите по договори за управление и контрол.
Създаден е нов начин за осигуряване на външни поръчки. При него за всяка позиция от външната поръчка се създава вътрешна поръчка с необходимите номенклатури за нейното изпълнение. Стартирането на функцията става от „Външни поръчки“ / „Осигуряване по позиции“.
Забележка: Допълнението е направено по поръчка на АББ Авангард - гр. Севлиево.
Създадена е нова справка. Тя се стартира от „Справки“ \ „По звена“ \ Избор на звено \ „Сравнение цени“. Справката съдържа данни за всички номенклатури, за които има движение в избраното звено (салдо, приход или разход): номер, име, чертежен номер, начална средна цена, крайна средна цена, максимална доставна цена за складовия каталог, продажна цена.
От допълнителното меню на справка можете да установите продажната цена на база на една от другите три цени. Установяването се извършва при условие, че текущата продажна цена е по-ниска.
Забележка: Възможността е създадена по поръчка на „Промел“ ООД – гр.Севлиево.
Възстановено е изчисляването на суми в инструмент „Шаблони“ / „Суми“ / „Изчисли“.
Направена е промяна във функциите за проверка и сваляне на нови актуализации. Правилната работа на тези функции зависи от възможността за четене на съдържанието на регистрите на операционната система. Ако по някаква причина ПОЛИКОНТ не може да получи необходимата информация от регистрите, функциите ще извеждат съобщение и ще прекратяват своята работа. В тези случаи Вие ще трябва да свалите ръчно актуализациите от нашата страница.
Направена е промяна в структурата на интерфейсния файл към SAP (версия Дуропак). Полето за разходен център става с дължина 9 знака.
Добавени са полета за държава във формата с контрагентите, външните поръчки и поръчките за доставка.
От формата за избор на държава от допълнителното меню вече може да се стартира форма за добавяне на нова държава.
В печатния образ на външните поръчки и поръчките за доставка е добавена информация за държавата.
При автоматичното генериране на документите за употребени ресурси данните за звеното се извличат от работното място, на което е извършена операцията.
Добавена е възможност много оператори да работят с една складова операция и звено.