Работи се в "Основни данни" / "Номенклатура" / "Технология" / "Копиране от еталон".
Копирането от еталон представлява преписване на данните за технологичния маршрут и структурата от избран от потребителя номенклатурен номер. Операцията е възможна само при условие, че за номенклатурата, в която се извършва копирането няма създадени поръчки.
Работи се в "Заработка" / "Маршрутни карти" / "Печат отчетни бележки".
Програмата позволява за всяка маршрутна карта да се отпечатат отчетни бележки. Те могат да се използват за отчитане на труда по технологични операции. На всяка технологична операция съответства една отчетна бележка. Всяка бележка съдържа данни за номера на маршрутната карта, кода на поръчката, детайла и изделието. За всяка технологична операция се отпечатват данни за кода на операцията, вида на работата, нормата и разценката. Ако за операцията има въведена информация за изпълнителя (работник или бригада), на съответния ред се отпечатват неговият номер и име, както и произведените количества (общо, годно и брак), стойността на заработката, началото и края на операцията. Ако за дадена операция няма попълнени данни за изпълнителя, в отчетната бележка се съдържат празни редове.
Работи се в модул "Поръчки" - "Справки" / "Зараб.МК-персонал" или в модул "Работна заплата" - "Норма" / "Поръчки" / "Зараб.МК-персонал".
В модул "Поръчки" се задава период за справката чрез начална и крайна дата, а в модул "Работна заплата" тя се изготвя за текущо избрания каталог. От списъка с персонала се избира служителя, за който ще се изготви отчета. Той съдържа информация за извършените от служителя операции по маршрутни карти, чиято крайна дата попада в избрания период. Във всеки ред има данни за код на поръчката, номенклатурата, кода на операцията и вида работа, разценката, нормата, произведеното количество - общо, годно и брак; началото и края на операцията, стойността на заработката.
Работи се в модул "Поръчки" - "Справки" / "Зараб.МК-бригада" или в модул "Работна заплата" - "Норма" / "Поръчки" / "Зараб.МК-бригада".
Справката е подобна на справката за избран служител (т.3), но се изготвя за избрана бригада.
Добавена е възможността авансовата ведомост и ведомостта за перо да се изготви за избрано структурно звено и неговите подзвена.
Забележка: Ведомостта е изготвена по поръчка на „В и К“ АД – гр.Ловеч.
Започна работата по нов административен инструмент - „Управление на достъпа“. Той ще включва средство за графична навигация по структурата на модула при задаване на достъп, възможност за задаване на контекстно зависим достъп ( достъп, до определен вид данни) и средство за управление на паролите. Тази актуализация съдържа последното от изброените средства. То включва форма със списък от параметри за управление на паролите: минимална дължина, интервал на валидност, интервал за предупреждение и брой неповтарящи се пароли.
Минималната дължина определя минималния брой знаци, от които трябва да се състои една парола.
Интервалът на валидност на паролата се задава в дни и определя времето, през което паролата ще бъде приемана от ПОЛИКОНТ.
Интервалът за предупреждение се задава в дни и определя колко дни преди изтичане на валидността на паролата ПОЛИКОНТ ще започне да предупреждава оператора.
Броят неповтарящи се пароли определя колко последни пароли ще бъдат блокирани от ПОЛИКОНТ.
Забележка: Добавката се изработва по поръчка на „Идеал Стандарт – Видима“ АД – гр.Севлиево.