Новини

дата: 11-08-2022
  • Промени, свързани с отчитане по ДДС.
  • Генериране на документи за отсъствия по звена.
  • Нова справка за отсъствията на служителите.


дата: 28-07-2022
  • Промени, свързани с банки.
  • Отстранени грешки.


дата: 24-07-2022
  • Промени, свързани с ползване на месечни данъчни облекчения.
  • Промени при експорт на фишове в pdf-формат.
  • Промени в интерфейса към BW.
  • Други подобрения.


дата: 20-06-2022
  • Нова възможност за контрол при подписване на КЛИР.
  • Нови възможности при подаване на заявления в модул "Персонал".
  • Отстранена грешка.


дата: 02-06-2022
  • Файлове за Общинска банка за плащания на контрагенти през СЕБРА.
  • Промени в минималните и максималните нива на заплатите от КДД.
  • Обобщена справка за присъствие.
  • Промяна в използваните протоколи на Web сървъра.
  • Отстранена грешка.


дата: 18-05-2022
  • Актуализация на общи параметри в периодите след 04.2022 г., свързани с промени в законодателството.
  • Нови възможности за връзка с пропускна система.
  • Извършени подобрения и отстранени грешки.


дата: 18-04-2022
    Офисът на фирмата се намира в София, бул. "България" 81А, ет.2. От същата дата не може да използвате телефони +3592 8180270; +3592 8180271 за връзка с нас. Телефон +3592 9555687, както и всички мобилни телефони за консултации се запазват. От началото на месец май ще обявим още един стационарен телефон за контакт.


дата: 18-04-2022
  • Актуализация на общи параметри в периодите след 04.2022 г., свързани с промени в законодателството.
  • Нови възможности за връзка с пропускна система.
  • Извършени подобрения и отстранени грешки.


дата: 01-04-2022
  • Нови осигурителни прагове и максимален осигурителен доход от 01.04.2022 г.
  • Промяна в проценти за трудова злополука от 01.04.2022 г.
  • Промяна в минималната работна заплата от 01.04.2022 г.
  • Нови възможности при работа с трудово-правни документи.
  • Актуализация на разценки в разрешени и изпълнени маршрутни карти.
  • Извършени подобрения и отстранени грешки.


дата: 15-03-2022
  • Импорт на данни за външна поръчка.
  • Автоматично контиране на документи за доход.
  • Нови възможности при работа с документ за доход.
  • Справка за заявления без становище от ръководител.
  • Извършени подобрения и отстранени грешки.


Страници:    1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57