Добавена е възможност за предаване на данни в банки чрез дискети.
Създадени са 2 нови документа :
с код 71 - банкова сметка на служител
с код 72 - дебитна карта на служител
Общата информация за тези документи се попълва в дневника на документите. В допълнителната информация (съдържание) и за двата вида документа се посочва чрез въвеждане на номер на банка или чрез формата за избор банката, в която служителят има сметка или дебитна карта. В полето "Банкова сметка" за документ 71 се посочва номерът на неговата банкова сметка, а за документ 72 - номерът на дебитната му карта.
Внимание!!! Банката изисква информация за банковата сметка в 16 знака. Ако не попълните всички знаци в полето при експортирането програмата ще допълни сметката отпред с водещи нули.
Всеки служител може да има по едно и също време няколко различни банкови сметки или дебитни карти в различни банки.
Операторът може да конфигурира два типа интерфейс към банка. Първият служи за захранване на банковите сметки на служителите от банкова сметка на фирмата, а вторият - за прехвърляне на суми по дебитни карти.
Към всеки от тези два типа могат да се подготвят един или повече шаблона.
Шаблоните се описват с уникален номер, наименование, номер на банкова сметка, която фирмата ще използува, БИН и код на перо.
Наименованието е 20 знака и се прехвърля в текста "Основание 1", последвано от годината и месеца, за които се отнася плащането.
При извършването на експорт на данни за избрания шаблон за служителите, които имат банкови сметки или дебитни карти в банката, която фирмата използва се взема стойността на перото.
Избира се някой от предварително подготвените шаблони и от допълнителното меню се продължава с "Експорт". В табличен вид се изобразяват данните за служители, които имат положителна стойност за посоченото в шаблона перо за избрания каталог и притежават съответен банков документ за избраната банка (банкова сметка или дебитна карта). Във основание 2 записваме ЕГН на служителя като допълнителна информация. Полето за получател е само 30 знака, затова имената на служителя са подредени : фамилия, име, презиме. В полето "платец" се записва краткото име на фирмата.
От допълнителното меню се извършва запис в текстови файл ( по формата на банка "Боихим") без разделители и DOS кирилица.