Създадена е нова възможност за въвеждане на маршрути. Функционалността се намира в "Основни данни" / "Маршрути". Всеки маршрут се описва с номер, код и коментар.
Полето за номер е положително число и трябва да е по-голямо от 0. Полето за код е символно поле до 3 символа, а полето за коментар трябва да е до 40 символа.
Добавен е нов документ 142 "Карта за пътуване". Той действа за период, определен от начална и крайна дата. За един и същ период не може да има въведени два документа. Номерът на карта се въвежда в номера на документа и той може да се повтарят. Те се въвеждат ръчно. Документът не влиза в сила. В съдържанието на документа е необходимо да се въведе номера, кода и коментара на избрания маршрут, като те могат да се избират от форма за избор.
Разработена е нова справка, която се изготвя към конкретна дата. Тя може да се генерира за назначените служители в избрано звено или в цялата организация. Справката може да се изготви от "Справки" / "По структурата" / "По структ.към дата" / Избор на дата / Избор на звено / F5 / "Карти за пътуване".
Съдържа следните данни:
Промяната е направена по поръчка на "Монди Стамболийски" ЕАД.
Създадена е възможност за настройки на събитията за уведомяване. Всяко събитие се описва с номер, пояснение и флаг. Събитията с номера по-малки от 10 са предназначени да уведомяват длъжностните лица, а с номера по-големи от 10 са предназначени да уведомяват служителите. Флагът показва кои събития да се регистрират. Ако за едно събитие флагът е "Д", това означава, че събитието ще се регистрира и за него ще се изготвят уведомления. Ако за едно събитие флагът е "Н", това означава, че събитието няма да се регистрира и за него няма да се изготви уведомление.
Уведомленията могат да се разглеждат в справки.
От меню "Настройки" / "Уведомления" има възможност служителя да се разглежда всички уведомленият, които се отнасят до него.
Справката съдържа всички уведомления за регистрирани събития, като за всяко настъпило събитие има текст, който го пояснява.
Уведомленията се изтриват по желание на служителя по стандартния начин на изтриване запис или изчистване на целия списък чрез функция "Изтриване на всички яуведомления".
От меню "Личен състав" / "Уведомления" има възможност длъжностните лица да разглеждат уведомленията, които се отнасят до тях.
Справката съдържа всички регистрирани уведомления, отасящи се до потребителя. За всяко от тях има информативен текст, който описва възникналото събитие и обекта, за който се отнася - заявление за отпуск, заповед за отпуск или служебна бележка.
Уведомления се изтриват по желание на потребителя по стандартния начин на изтриване запис или изчистване на целия списък чрез функция "Изтриване на всички яуведомления".
Създадена е възможност за изпращане на служебни бележки на служителите. Работи се в модул "Работна заплата" / "Справки" / "Служебни бележки" / "Заявени служеб. бележки" или "Изготвени служеб. бележки". Готовата служебна бележка може да бъде изпратена от допълнителното меню "Изпращане по email". Необходимо е в досието на служителя да има въведена електронна поща.
Добавена е справка за салдата за отпуск на служителите, за които длъжностното лице трябва да съгласува и/или разрешава отпуск. Справката може да се изготви от модул "Кадри" / "Личен състав" / "Справка салда за отпуск". Съдържа информация за персоналния номер и трите имена на служителя, вида на отпуска, датата на придобиване на отпуска и броя на неизползваните дни от съответния вид.
В справката е включена информация за всички служители, на които длъжностното лице трябва да съгласува и/или разрешава отпуск и които имат неизползван платен отпуск. Те се определят въз основа на описанието на подписите за съгласуване и разрешаване към заявлението за отпуск (документ от вид 9). В справката има данни само за платените отпуски, които могат да се заявяват от служителите чрез модул "Персонал".
Добавена е възможност за настройки на достъпа. Работи се в модул "Кадри" / "Настройки" / "Достъп" / По структур. - "Персонал".