ПОЛИКОНТ - 4.624
дата: 12-10-2020
[отпечатай]
I. Модул "Кадри"
1. Нова възможност при работа със заявления и заповеди
за отпуск
Добавени са нови възможности при работа със заявление за
отпуск - документ от вид 9. За всеки от заявените периоди за отсъствие е
добавена възможност за въвеждане на номер и име на заместник. Попълването
на новите полета е незадължително.
Заместникът може да се избирa от списък с възможните
заместници. Този списък включва:
- всички служители, назначени на същата длъжност и в
същото звено със заявяващия отпуск, които не отсъстват в периода и не са
заявили ползване на отпуск;
- ако няма такива служители, заместниците се определят
от останалите служители, назначени в звеното на заявяващия отпуск, които
през периода не ползват и не са заявили отпуск;
- ако няма и такива служители, заместници се определят
от назначените служители в предприятието на същата длъжност със
заявяващия отпуск, които не са в отпуск.
Заместникът може да се въвежда и директно чрез посочване
на персоналния му номер. Ако служителят с този номер не попада в списъка
на възможните заместници, ПОЛИКОНТ ще изведе предупредително съобщение, но
ще позволи да въведете данните.
Направена е промяна в печатния образ на заявлението за
отпуск - добавени са данните за заместващия служител.
Във формата за въвеждане на документи за отсъствие също
са добавени полета за номер и име на заместващ служител. Начинът на работа
с тях е аналогичен на начина на работа със заявлението. Данните за
заместника се отпечатват в заповедта за отпуск.
При автоматичното създаване на документ за отсъствие от
заявление, програмата копира данните за заместника.
II. Модул "Работна заплата"
1. Промени в интерфейса към SuccessFactor
Променена е структурата на входния файл за зареждане на данни от
SuccessFactor. Добавени са две нови полета в секцията за инвалидността на
служителя: DisabilityDocumentIssueDate (дата на документ за инвалидност) и
DisabilityDocumentNumber (номер на документ за инвалидност). Полетата са
включени и във формата, в която се извършва зареждането на интерфейсните
файлове.
Променена е функцията за предварителен тест на данните. Добавени са
проверки за двете нови полета. Датата на документа за инвалидност трябва
да е по-малка или равна на 01.01.3000, а стойността на полето за номер на
документ трябва да е положително число и да съдържа максимум 12 знака.
Функцията за зареждане на данните от файла в ПОЛИКОНТ използва
стойностите в двете нови полета при създаването и промяната на документите
за ТЕЛК (вид 36).
Редовете, в които няма попълнени данни за вид действие в нито една от
секциите не се обработват. Преди тази актуализация в тази ситуация
ПОЛИКОНТ регистрираше грешка на ниво предварителен тест.
Промените са направени по поръчка на "Язаки България" ЕООД.
IІ. Отстранени грешки и извършени подобрения
Отстранена е грешка при изобразяването на образ горе и
образ долу в отчет "Печат за износ" на фактури.
Направена е промяна във файловете с платежни документи
за ЦКБ, във връзка с промяна на спецификация на банката. Добавени са две
нови полета. Промените са отразени във файловете за плащане към бюджета
и за плащане на контрагенти и персонал от бюджетна сметка.
В справка - регистър на болничните листове са добавени
полета за номер и дата на завеждане на приложение. Те се попълват в
случай, че е въведено Приложение 1 към болничния лист.
Направена е промяна при автоматичното генериране на
допълнителни споразумения за период за отработени календарни дни.
Променен е начинът на определяне на началната дата на документа. Тази
дата се попълва с датата, която е след изтичане на зададения брой
отработени дни, а не с крайната дата на зададения от потребителя период
(както беше до сега).
В справките "Дневник на отсъствията" и "Дневник на
отсъствията за период" са добавени полета за персонален номер и име на
заместващ.
Променена е табличната форма на справката за
материали, необходими за изпълнението на дадена поръчка. Изобразява се
една подформа, показваща материалите и данните, свързани с тях. От
допълнителното меню могат да се разгледат номенклатурите, за които
текущият материал е необходим, заедно с техните количества.
Подобрено е бързодействието при изготвяне на печатния
образ на справката за материали, необходими за изпълнението на дадена
поръчка. Сумираните стойности за даден материал се изобразяват под
номенклатурите, за чието производство са необходими.
Значително е повишено бързодействието при генерирането
на документи за употребени ресурси и произведени маршрутни карти в модул
"Фактическа себестойност".
Създадена е възможност за спиране на дълго
продължаваща процедура по желание на оператора.
Отстранена е грешка, която забраняваше да се редактира
документ за работа по проекти в случай на отподписване на ведомост.
Отстранена е грешка при преизчисление на количеството
във втората мерна единица при редактиране на транзакция от потребителя.