ПОЛИКОНТ - 4.624
дата: 12-10-2020

[отпечатай]

I. Модул "Кадри"

1. Нова възможност при работа със заявления и заповеди за отпуск

Добавени са нови възможности при работа със заявление за отпуск - документ от вид 9. За всеки от заявените периоди за отсъствие е добавена възможност за въвеждане на номер и име на заместник. Попълването на новите полета е незадължително.

Заместникът може да се избирa от списък с възможните заместници. Този списък включва:

  • всички служители, назначени на същата длъжност и в същото звено със заявяващия отпуск, които не отсъстват в периода и не са заявили ползване на отпуск;
  • ако няма такива служители, заместниците се определят от останалите служители, назначени в звеното на заявяващия отпуск, които през периода не ползват и не са заявили отпуск;
  • ако няма и такива служители, заместници се определят от назначените служители в предприятието на същата длъжност със заявяващия отпуск, които не са в отпуск.

Заместникът може да се въвежда и директно чрез посочване на персоналния му номер. Ако служителят с този номер не попада в списъка на възможните заместници, ПОЛИКОНТ ще изведе предупредително съобщение, но ще позволи да въведете данните.

Направена е промяна в печатния образ на заявлението за отпуск - добавени са данните за заместващия служител.

Във формата за въвеждане на документи за отсъствие също са добавени полета за номер и име на заместващ служител. Начинът на работа с тях е аналогичен на начина на работа със заявлението. Данните за заместника се отпечатват в заповедта за отпуск.

При автоматичното създаване на документ за отсъствие от заявление, програмата копира данните за заместника.

II. Модул "Работна заплата"

1. Промени в интерфейса към SuccessFactor

Променена е структурата на входния файл за зареждане на данни от SuccessFactor. Добавени са две нови полета в секцията за инвалидността на служителя: DisabilityDocumentIssueDate (дата на документ за инвалидност) и DisabilityDocumentNumber (номер на документ за инвалидност). Полетата са включени и във формата, в която се извършва зареждането на интерфейсните файлове.

Променена е функцията за предварителен тест на данните. Добавени са проверки за двете нови полета. Датата на документа за инвалидност трябва да е по-малка или равна на 01.01.3000, а стойността на полето за номер на документ трябва да е положително число и да съдържа максимум 12 знака.

Функцията за зареждане на данните от файла в ПОЛИКОНТ използва стойностите в двете нови полета при създаването и промяната на документите за ТЕЛК (вид 36).

Редовете, в които няма попълнени данни за вид действие в нито една от секциите не се обработват. Преди тази актуализация в тази ситуация ПОЛИКОНТ регистрираше грешка на ниво предварителен тест.

Промените са направени по поръчка на "Язаки България" ЕООД.

IІ. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • Отстранена е грешка при изобразяването на образ горе и образ долу в отчет "Печат за износ" на фактури.
  • Направена е промяна във файловете с платежни документи за ЦКБ, във връзка с промяна на спецификация на банката. Добавени са две нови полета. Промените са отразени във файловете за плащане към бюджета и за плащане на контрагенти и персонал от бюджетна сметка.
  • В справка - регистър на болничните листове са добавени полета за номер и дата на завеждане на приложение. Те се попълват в случай, че е въведено Приложение 1 към болничния лист.
  • Направена е промяна при автоматичното генериране на допълнителни споразумения за период за отработени календарни дни. Променен е начинът на определяне на началната дата на документа. Тази дата се попълва с датата, която е след изтичане на зададения брой отработени дни, а не с крайната дата на зададения от потребителя период (както беше до сега).
  • В справките "Дневник на отсъствията" и "Дневник на отсъствията за период" са добавени полета за персонален номер и име на заместващ.
  • Променена е табличната форма на справката за материали, необходими за изпълнението на дадена поръчка. Изобразява се една подформа, показваща материалите и данните, свързани с тях. От допълнителното меню могат да се разгледат номенклатурите, за които текущият материал е необходим, заедно с техните количества.
  • Подобрено е бързодействието при изготвяне на печатния образ на справката за материали, необходими за изпълнението на дадена поръчка. Сумираните стойности за даден материал се изобразяват под номенклатурите, за чието производство са необходими.
  • Значително е повишено бързодействието при генерирането на документи за употребени ресурси и произведени маршрутни карти в модул "Фактическа себестойност".
  • Създадена е възможност за спиране на дълго продължаваща процедура по желание на оператора.
  • Отстранена е грешка, която забраняваше да се редактира документ за работа по проекти в случай на отподписване на ведомост.
  • Отстранена е грешка при преизчисление на количеството във втората мерна единица при редактиране на транзакция от потребителя.