Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
При създаването на нова маршрутна карта от технологията на номенклатурата се преписват технологичните операции. В текущата версия на ПОЛИКОНТ се разрешава технология от маршрутната карта след първоначалното й зареждане да се модифицира, т.е да се добавят или изтриват операции, както и да се променя тяхната последователност. Промените в технологията са възможни когато поръчката е записана или разрешена.
Добавена е възможност поръчката да се връща от изпълнено в разрешено състояние. Това става чрез изтриване на крайната дата.
До текущата версия на ПОЛИКОНТ промяната на технологията на дадена номенклатура беше разрешено само при условие, че за нея няма създадени маршрутни карти. Сега това ограничение е премахнато.
Създадена е нова справка „Сведение по изделия“. Работи се в „Нормена заработка“ / „Поръчки“ / „Сведение по изделия“. Справката се изготвя по аналогичен начин на сведението по поръчки. Извършва се допълнително групиране на поръчките по изделия и се натрупват стойностите.
Създадена е нова справка „Сведение по поръчки – 2“, която има табличен и печатен вид. Тя е подобна на „Сведение по поръчки“, но работи без избор на справка от генератора на рекапитулации. Разпределят се стойностите на пера 201 Клас прослужено време, 213 Условия на труд и 251 Платен отпуск. Освен стойностите за всички работници, които имат заработка по поръчки, се изчисляват и стойностите само на работниците, които са втора категория труд (с документи за социално осигуряване - схема 2 или 32).
В печатния вид на сведението се извършва групиране на поръчките по изделия и се изчисляват междинни суми.
Забележка: Справката е разработена по поръчка на „АББ Авангард“ АД.
При изготвяне на справката за развитие в дипломатически ранг и в справката за пълното досие, освен документите за правоотношение се обработват и документите за дългосрочни командировки.
Променен е текста в раздел Д на Декларацията по ДДС (Държавен вестник брой 32 / 12.04.2005).
Създадена е таблична форма на опис на болнични листа. Работи се в „Справки“ / „Отсъствия“ / „В Опис болн.листа“. В нея освен данни за персонала, дните и сумите от ДОО има и колони за номера, датата и продължителността на болничния лист, както и за причината на отсъствие. Към справката има подготвени два служебни шаблона за отпечатване („Печат на опис-1 „ и „Печат на опис-2“).
В печатния вид на описа („Справки“ / „Отсъствия“ / „П Опис болн.листа“ ) е направено подреждане и групиране по причина на отсъствие.
Добавен е чертежен номер на изделие в справките от модул „Поръчки“ - „Заработка по маршр.карти“, „Заработка по поръчки“, „Нарядни листове“ и в справката от „Нормена заработка“ - „Сведение по поръчки“.
Променен е печатния образ на маршрутната карта – добавени са нови колони, антетката се отпечатва на всяка страница, добавени са подписи на МОЛ от склад, получени годни бройки и т.н.
В справката „Разпределение пера“ („Нормена заработка“) са добавени служебни шаблони.