Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.324

ПОЛИКОНТ 3.324 / 27.04.2007

I. Общо за всички модули

1. Свързване на звено с разходен център

Във формата за структурата на предприятието са добавени полета за номер и име на разходен център. Те са незадължителни. Можете да въведете номер на център или да използвате форма за избор. Данните за разходния център се използват в модул "Работна заплата" за автоматично свързване с текущия персонал. Това свързване се извършва само, ако стойността на общ параметър 69 е различна от 0.

II. Модул “Работна заплата“

1. Нов общ параметър

Създаден е общ параметър 69 Изтегляне на разходен център от звеното. Той определя дали разходният център на всеки служител ще се изтегля автоматично от звеното (стойност, различна от 0), в което той е назначен или ще се въвежда от оператора (стойност 0). Изтеглянето се извършва при подписване на ведомостта за съответния отчетен период.

Параметърът се добавя във всички отключени периоди с неподписани ведомости след 1.3.2007.

2. Нови справки в генератора на рекапитулации

От генератора на рекапитулации можете да използвате два нови разреза. И двата разреза са по разходен център и правоотношение и се изготвят в табличен вид. В единия случай правоотношението се определя от трудово-правните документи (В РЦ, правоотн.), а в другия – от документите за социално осигуряване (В РЦ, прав.СО).

Забележка: Промените в т.I и т.II са направени по поръчка на Министерство на външните работи.

3. Група рекапитулации по разходен център

В груповите рекапитулации вече могат да се използват още два начина на изготвяне:

IІI. Модул “Платежни документи“

1. Файлове с платежни документи за Пиреосбанк

В Пиреосбанк могат да се приемат файлове с данни за платежни документи, които имат сравнително общ формат. В ПОЛИКОНТ е разработен такъв експорт.

Платежните документи, които могат да бъдат експортирани в тези формати са:

Съществуват следните особености при изготвяне на файловете:

1. Избраните платежни документи, трябва да бъдат само в левове.

2. Сумите в документите трябва да са по-големи от нула.

3. При изготвяне на преводно нареждане–кредит и преводно нареждане персонал-кредит задължително трябва да бъде попълнено поле „Основание“.

4. За всеки вид документ се изготвя отделен файл, като в името му е указано вида на документа и датата, на която е изготвен.

Файловете могат да се изготвят от допълнителното меню на форма „Дневник-1“ или „Дневник-2“ на модул „Документи“ и от меню „Пл. документи“ на модул „Работна заплата“.

Забележка: Допълнението е направена по поръчка на „Промел – Севлиево“ ООД.

IV. Отстранени грешки и извършени подобрения

  1. В служебната бележка за бюрото по труда е направена промяна, като за времето, което се зачита за осигурителен стаж без да се дължат осигурителни вноски – платен и неплатен отпуск за отглеждане на дете, неплатен отпуск за временна нетрудоспособност, неплатен отпуск до 30 работни дни през една календарна година в осигурителния доход е добавена минималната работна заплата, установена за страната за съответния период. Промяната се отнася за периоди след 31.12.2006 и е въз основа на указания на НОИ.

  2. Променен е официалния календар. 19.05.2007 е обявен за почивен ден, а 2.06.2007 - за работен ден.