Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Работи се в "Справки" / "Необх.време-вид.работи".
Най-напред се избира датата, към която ще се изготвя справката. Тя използва информацията от всички незавършени към дадената дата операции по маршрутни карти. За всяка операция се изчислява необходимо време, което представлява нормата, умножена по количеството от съответната карта. След това данните се натрупват по видове работи. За всяка работа се изобразява необходимото време в минути и превърнатото време в часове и минути, както и групата еквивалентни работни места, на която се извършва съответната работа.
Работи се в "Справки" / "Необх.време-групи РМ".
Най-напред се избира датата, към която ще се изготвя справката. След като се изчисли необходимото време по видове работи, описано в предходната точка, програмата извършва допълнително натрупване по групи еквивалентни работни места и изчисление на необходимото време за всяка група.
Работи се в "Основни данни" / "Номенклатури" / „Технология-дървов.“.
Формата се състои от три подформи. Първата подформа изобразява в йерархичен вид връзките между номенклатурата и други номенклатури-материали, детайли, възли и др. Втората подформа съдържа списък на технологичните операции, които трябва да се изпълнят при производството на текущата номенклатура. Ако операцията изисква допълнителни ресурси, те могат да бъдат въведени в третата подформа.
За да се изобразят промените в ресурсите за дадена номенклатура в първата подформа е необходимо да използвате F7 за обновяване на данните.
Създадена е възможност автоматичното добавяне на документи към опис за обезщетения от НОИ да се извършва по датата на документите, а при еднаква дата - по азбучен ред на имената на служителите.
Във форма „Норма“ / „Номенклатури“ са добавени полета за въвеждане на втора мерна единица и коефициент за преобразуване на количества от нея в първата мерна единица.
Добавена е възможност за въвеждане на произведено общо количество и количество през нощните смени във втората мерна единица за съответната номенклатура. Ако промените едното от двете количества и за номенклатурата е въведен коефициент за преобразуване на второто количество към първото, програмата ще го използва за да изчисли другото количество.
Новата възможност е добавена във формите за производството от работниците - общо и за дата.
Забележка: Промяната е направена по поръчка на „Палиррия – България“ ЕООД.
От допълнителното меню на формите за въвеждане на фактури, проформи и сторно-фактури можете да използвате новата възможност за отпечатване на вносна бележка. Ако предварително е известно в кой банков клон ще внесе вашият контрагент парите, използвайте „Вносна бележка за клон“. От формата за избор посочете банковия клон. Ако изберете „Вносна бележка“ програмата ще отпечата празни редове за банковия клон.
Ако сте попълнили текст в полето забележка, той ще се използва като основание за плащане. В противен случай в основанието за плащане ще се отпечатат номера и датата на фактурата.
До текущата версия на ПОЛИКОНТ при контирането на складовите документи общо за каталог, програмата натрупваше стойностите от складовите документи, свързани с една типова операция и създаваше един документ със статии, съответстващи на статиите от типовата операция. Отсега нататък програмата ще отчита начина на контиране, който е задал потребителя за всяка статия от типовата операция. Припомняме, че начините са: 0 – обща стойност, 2 – по номенклатури, 4 – по група номенклатури. При начин 0 програмата ще работи по стария начин. При начин 2 стойностите ще се натрупват и изчисляват на ниво номенклатура, а при начин 4 – на ниво група номенклатура. Това означава, че всяка счетоводна статия от типовата операция ще се съставя толкова пъти колкото са номенклатурите или групите номенклатури, за които има стойност за контиране.
В Ситибанк могат да се приемат файлове с данни за платежни документи, които имат сравнително общ формат. В ПОЛИКОНТ е разработен такъв експорт.
Платежните документи, които могат да бъдат експортирани в тези формати са:
11 Преводно нареждане – бюджет;
13 Преводно нареждане – кредит;
17 Преводно нареждане персонал – кредит;
15 Преводно нареждане – дебит.
Съществуват следните особености при изготвяне на файловете:
1. Избраните платежни документи, трябва да бъдат само в левове.
2. Сумите в документите трябва да са по-големи от нула.
3. За всеки вид документ се изготвя отделен файл. Името съдържа вида на документа и датата, на която е изготвен.
Файловете могат да се изготвят от допълнителното меню на форма „Дневник-1“ или „Дневник-2“ на модул „Документи“ и от меню „Пл. документи“ на модул „Работна заплата“.
Забележка: Експортът е създаден по поръчка на „Менпауър - България“ ООД.
Променени са печатните образи на трудово-правните документи в клиентска версия Прокуратура на РБ. Променен е текста за длъжностните лица, с които се извършва съгласуване на документите. Промените се отнасят за документите с начална дата след 1.06.2007.
Отстранена е грешка, която пречеше да се променя име на номенклатура.
Променен е печатният образ на фактурата, за да се отпечатват добре големи номенклатурни номера (над 6 знака).
Отстранена е грешка при изчислението на количеството във втората мерна единица в отчета за необходимите материали.
Банка „Пиреос Евробанк“ вече се нарича „ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ“ АД.
Направена промяна при изчислението на пера 115 и 116, като се изчисляват въз основа на перо 102 „Основна заплата, отр.дни-норма“.
Направена е промяна при изчислението на осигурителните вноски и ДОД в сметките за изплатени суми, като размерът на осигурителните вноски се определя от началната дата на периода, за който се отнася, а размерът на ДОД се определя от датата на документа.