Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Във формите за въвеждане на всички складови документи са добавени полета „Коментар“ и „Пояснения“. Те са незадължителни. В полето за коментар може да съдържа най-много 30 знака, а полето за пояснения е неограничено. В него може да въвеждате текст директно или като използвате специализираната форма, която се извиква с двойно щракване върху полето.
В документите за приход и разход имате възможност да въведете или изберете от списъка с длъжностните лица на контрагента, лицето което е предало или получило материалните запаси.
В документите за разход и трансфер можете посочите служителя, който е получил материалните запаси.
В печатните образи на всички складови документи са включени полетата „Коментар“ и „Пояснения“. Освен това се отпечатват имената на лицата, които са предали или получили номенклатурите към документа.
Добавена е нова възможност за копиране на технологията на номенклатура-еталон в избрана номенклатура. До текущата версия преди самото копиране се извършваше изтриване на технологията на номенклатурата, в която се копира. Сега можете да копирате технология от номенклатура – еталон, която се добавя към технологията на номенклатурата, в която се копира.
Копирането с предварително изтриване се стартира от допълнителното меню на формата „Технология“ чрез „Копиране с изтриване“, а новата възможност за копиране се стартира с „Копиране с добавяне“.
Както знаете в модул „Фактури“ могат да се създават два вида фактури – на базата на складови документи, описани в ПОЛИКОНТ и със свободно съдържание. Досега програмата не разрешаваше да се добавят ръчно номенклатури във фактурите от първия тип. От тази актуализация това ограничение е премахнато и операторите ще могат да променят в по-голяма степен „складовите“ фактури. Запазва се обаче контролът на количествата в редовете, които са изработени на базата на складовите документи. Те няма да могат да се изтриват пряко, нито количеството в тях да стане по-малко от изчисленото по време на генерацията.
Забележка: Промяната е направена по поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.
Направени са нови форми за избор на стойности за служебни атрибути „Мярка“, „Парична единица“, „Населено място“, Номенклатура“, „Персонал“, „Контрагенти“, „Банка“, „Банкова сметка на фирма“ и „Групи дълготрайни активи“. В тях обектите се описват с повече характеристики и това позволява на операторите да задават разнообразни критерии за търсене.
Забележка: Промяната е направена по поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.
Създадена е възможност за създаване на файл за масови плащания към Стопанска и инвестиционна банка. Файлът се изготвя по познатия начин. Създава се шаблон за плащане по банков път към персонала. В шаблона трябва банковите клонове на фирмата и персонала да са клонове на СИБанк. В полето „Код опер.“ се попълва кодът на операцията, като DP за директен превод и NI за директен дебит.
Самият файл се изготвя от „Платежни документи“ / „Интерфейс банки“ / „Експорт IBAN“ / Избор на шаблон. От допълнителното меню на изобразената форма се стартира „Експорт“. Името на файла, който се предава на банката трябва да е OДДММГГP.txt
С Държавен вестник бр.26 / 7.03.2008 са направени промени в Наредбата за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения и помощи от ДОО. В тази връзка са направени следните промени в ПОЛИКОНТ:
Към данните за всеки опис се добавя ново поле „Дата Декл.1“. В него трябва да се попълва датата, на която сте предали данните за Декларация 1 и 6 в НАП за периода на описа. Полето е задължително за въвеждане. След като предадете описа в НОИ („Приет“ = 'Д') се забранява промяната му.
Променен е печатния образ на придружителното писмо, като е добавена информация за електронния адрес и за датата на предаване на декларация №1.
Променена е структурата на файл POPP2007.txt, който съдържа данните от придружителното писмо.
Направени са промени в печатните образи на всички приложения, като е добавено да се отпечатват всички телефони и електронен адрес в интернет на лицето, от чието име се изготвя приложението. Сроковете в декларациите са вече 3 работни дена.
Повишено е бързодействието на справката за експедирано количество по поръчка в модул „Поръчки“.
Повишено е бързодействието на справките за складовите документи и фактурите, свързани с изпълнението на поръчка.
Допълнени са служебните шаблони за платежни документи с номера 510, 512, 514 и 701.
Отстранена е грешка в сведението по поръчки.
Нов служебен шаблон „Приходи за склад“ в справка „Хронология“ на модул „Складове“. Шаблонът може да се използва за засичане на приходите в склада и в счетоводството.
Подобрени възможности за работа с мишка от тип „Wheel“.
Във формата за попълване на досиетата на служителите е добавено поле за електронна поща с дължина 60 знака. Данните от това поле са включени в справките по картотеката и участват при отпечатването на приложенията към Наредбата за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения от ДОО.
Променени са печатните образи на трудово-правните документи във версия „Главна прокуратура“.
Внимание! На сайта www.ibphoenix.com беше публикувана информация за конфликт между FirebirdSQL сървър и опцията SmartScan на антивирусната програма Norton Antivirus. Ако на вашия компютър има и двете програми Norton Antivirus трябва да се пуска без тази възможност.