Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.350

ПОЛИКОНТ 3.351 / 14.03.2008



I. Модул „Складове“

1. Промяна на съдържанието на складовите документи

Във формите за въвеждане на всички складови документи са добавени полета „Коментар“ и „Пояснения“. Те са незадължителни. В полето за коментар може да съдържа най-много 30 знака, а полето за пояснения е неограничено. В него може да въвеждате текст директно или като използвате специализираната форма, която се извиква с двойно щракване върху полето.

В документите за приход и разход имате възможност да въведете или изберете от списъка с длъжностните лица на контрагента, лицето което е предало или получило материалните запаси.

В документите за разход и трансфер можете посочите служителя, който е получил материалните запаси.

В печатните образи на всички складови документи са включени полетата „Коментар“ и „Пояснения“. Освен това се отпечатват имената на лицата, които са предали или получили номенклатурите към документа.

II. Модул „Поръчки“

1. Нов начин за копиране на технология

Добавена е нова възможност за копиране на технологията на номенклатура-еталон в избрана номенклатура. До текущата версия преди самото копиране се извършваше изтриване на технологията на номенклатурата, в която се копира. Сега можете да копирате технология от номенклатура – еталон, която се добавя към технологията на номенклатурата, в която се копира.

Копирането с предварително изтриване се стартира от допълнителното меню на формата „Технология“ чрез „Копиране с изтриване“, а новата възможност за копиране се стартира с „Копиране с добавяне“.

III. Модул „Фактури“

1. Създаване на „смесени“ фактури

Както знаете в модул „Фактури“ могат да се създават два вида фактури – на базата на складови документи, описани в ПОЛИКОНТ и със свободно съдържание. Досега програмата не разрешаваше да се добавят ръчно номенклатури във фактурите от първия тип. От тази актуализация това ограничение е премахнато и операторите ще могат да променят в по-голяма степен „складовите“ фактури. Запазва се обаче контролът на количествата в редовете, които са изработени на базата на складовите документи. Те няма да могат да се изтриват пряко, нито количеството в тях да стане по-малко от изчисленото по време на генерацията.

Забележка: Промяната е направена по поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.

IV. Модул „Счетоводство“

1. Нови форми за избор на стойности на атрибути

Направени са нови форми за избор на стойности за служебни атрибути „Мярка“, „Парична единица“, „Населено място“, Номенклатура“, „Персонал“, „Контрагенти“, „Банка“, „Банкова сметка на фирма“ и „Групи дълготрайни активи“. В тях обектите се описват с повече характеристики и това позволява на операторите да задават разнообразни критерии за търсене.

Забележка: Промяната е направена по поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.

V. Модул “Банки“

1. Експорт на данни към СИБанк

Създадена е възможност за създаване на файл за масови плащания към Стопанска и инвестиционна банка. Файлът се изготвя по познатия начин. Създава се шаблон за плащане по банков път към персонала. В шаблона трябва банковите клонове на фирмата и персонала да са клонове на СИБанк. В полето „Код опер.“ се попълва кодът на операцията, като DP за директен превод и NI за директен дебит.

Самият файл се изготвя от „Платежни документи“ / „Интерфейс банки“ / „Експорт IBAN“ / Избор на шаблон. От допълнителното меню на изобразената форма се стартира „Експорт“. Името на файла, който се предава на банката трябва да е OДДММГГP.txt

VI. Модул „НОИ-Парични обезщетения“

1. Промени при създаването на описи

С Държавен вестник бр.26 / 7.03.2008 са направени промени в Наредбата за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения и помощи от ДОО. В тази връзка са направени следните промени в ПОЛИКОНТ:

  1. Към данните за всеки опис се добавя ново поле „Дата Декл.1“. В него трябва да се попълва датата, на която сте предали данните за Декларация 1 и 6 в НАП за периода на описа. Полето е задължително за въвеждане. След като предадете описа в НОИ („Приет“ = 'Д') се забранява промяната му.

  2. Променен е печатния образ на придружителното писмо, като е добавена информация за електронния адрес и за датата на предаване на декларация №1.

  3. Променена е структурата на файл POPP2007.txt, който съдържа данните от придружителното писмо.

2. Промени в приложенията

Направени са промени в печатните образи на всички приложения, като е добавено да се отпечатват всички телефони и електронен адрес в интернет на лицето, от чието име се изготвя приложението. Сроковете в декларациите са вече 3 работни дена.

VIІ. Отстранени грешки и извършени подобрения

  1. Повишено е бързодействието на справката за експедирано количество по поръчка в модул „Поръчки“.

  2. Повишено е бързодействието на справките за складовите документи и фактурите, свързани с изпълнението на поръчка.

  3. Допълнени са служебните шаблони за платежни документи с номера 510, 512, 514 и 701.

  4. Отстранена е грешка в сведението по поръчки.

  5. Нов служебен шаблон „Приходи за склад“ в справка „Хронология“ на модул „Складове“. Шаблонът може да се използва за засичане на приходите в склада и в счетоводството.

  6. Подобрени възможности за работа с мишка от тип „Wheel“.

  7. Във формата за попълване на досиетата на служителите е добавено поле за електронна поща с дължина 60 знака. Данните от това поле са включени в справките по картотеката и участват при отпечатването на приложенията към Наредбата за изчисляване и изплащане на паричните обезщетения от ДОО.

  8. Променени са печатните образи на трудово-правните документи във версия „Главна прокуратура“.

  9. Внимание! На сайта www.ibphoenix.com беше публикувана информация за конфликт между FirebirdSQL сървър и опцията SmartScan на антивирусната програма Norton Antivirus. Ако на вашия компютър има и двете програми Norton Antivirus трябва да се пуска без тази възможност.