Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.358

ПОЛИКОНТ – 3.358 / 16.07.2008

I. Модул „Документи“

1. Нов вид експорт „Райфайзен – On line“

Създаден е експорт на платежни документи във формат за „Райфайзен – On line“. Експортът се стартира от допълнителното меню към дневника на платежните документи.

II. Модул „Поръчки“

1. Създаване на поръчки за доставка от справка за материали

Процедурата се стартира от допълнителното меню „Ген. на доставки“ към справката за материали ( „Поръчки“ / „Вътрешни поръчки“ / „Материали“). Тя преобразува списъка от материали в поръчки за доставки. Номенклатурите се разпределят по доставчици и за всеки доставчик се създава отделна поръчка. Всички номенклатури, за които не е посочен доставчик се обединяват в отделна поръчка.

Забележка: Поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.

2. Преместване на позиция от поръчка за доставка

Създадена е функция, с чиято помощ една позиция от дадена поръчка за доставка може да се премести в друга поръчка. Преместването е възможно само ако местената позиция и приемащата поръчка са в състояние „Записана“.

Функцията се извиква от допълнителното меню „Преместване“ на втората подформа на „Поръчки“ /“Доставки“. Програмата изобразява списък на всички доставки в състояние „Записани“. Трябва да се стъпи върху желаната поръчка-приемник и да се избере от допълнителното меню отново „Преместване“.

3. Автоматично осигуряване на вътрешна поръчка

Работи се в „Поръчки“/“Вътрешни поръчки“. Стъпва се върху поръчката, която трябва да се осигурява и се избира от допълнителното меню функция „Автоматично осигуряване“. Функцията проверява всяка от съществуващите позиции за осигуряване с необходими ресурси и при нужда се генерират нови позиции в рамките на същата поръчка.

Забележка: Поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.

4. Печат на спецификация

Към допълнителното меню на форма „Основни данни“/“Номенклатури“ е добавена функция „Печат на спецификация“. Чрез нея се изработва справка за ресурсите, които са необходими за изработването на определено количество от дадена номенклатура. За разлика от справките за структурата на номенклатурата тук за всеки ресурс има само един ред.

Забележка: Поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.

III. Модул „Складове“

1. Нов метод за оценяване на разходите

В формата за работа със складовите каталози („Настройки“ / „Работа с каталози“) е добавено ново поле „Метод“. То може да съдържа стойности 1 или 2. По време на актуализацията полето се попълва автоматично със стойност 1. Промяната на метода е възможна само при отключен каталог. Ако методът за оценяване се промени, флагът за оценяване автоматично се сваля ('Н'), т.е. е необходимо е да се извърши ново оценяване. При създаване на нов катаог, ако не попълните полето „Метод“, програмата ще препише данните от предходния каталог.

До момента програмата извършваше оценяването по метод 1.

И при двата метода най-напред се оценяват трансферите, а след това разходите и брака.

При първия метод трансферите се оценяват на базата на салдото, приходите и производството. Разходите и брака се оценяват на база на салдото, приходите, производството и входящите трансфери.

При втория метод трансферите се подреждат хронологично и при оценката на всеки от тях се вземат предвид салдото, приходите, производството, както и по-ранните входящи и изходящи трансфери. При оценката на разходите и брака се вземат предвид салдото, приходите, производството и всички входящи и изходящи трансфери.

Вторият метод дава по-добри резултати при оценяването на трансферите и Ви препоръчване оттук нататък да изполвате него.

2. Копиране на съдържанието на складов документ

Функцията се стартира от допълнителното меню на формите за попълване на складови документи. Програмата показва списък на всички складови документи, в които текущото звено е приемник или източник. Операторът се позиционира върху складов документ и изпълнява функцията от допълнителното меню. При това всички номенклатури от избрания складов документ се добавят към номенклатурите от текущия складов документ.

Забележка: Поръчка на „АББ Авангард“ АД – гр. Севлиево.

IV. Модул „Кадри“-клиентска версия Прокуратура РБ

1. Промяна на печатния образ на допълнително споразумение

Променен е печатният образ на допълнителното споразумение. Промяната се отнася за лицата, които заемат длъжност „МАГИСТРАТ“. Във формата с длъжностите за всички длъжности, заемани от магистрати в полето „Вид служител“ трябва да въведете – 'М' (магистрат).

Забележка: Промяната е направена по поръчка на Прокуратура на Република България.

V. Отстранени грешки и извършени подобрения

  1. Отстранена е грешка при създаването на стандартни отчети. Грешката се състоеше в отпечатването на колони, които са обявени за невидими.

  2. Отстранена е грешка, свързана с достъпа на системните оператори до функцията по създаване на нов каталог.