Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.398

ПОЛИКОНТ – 3.398 / 19.02.2010

I. Промени в административните програми

1.Нов PkAdm

Новата програма PkAdm има функционалност, която обединява възможностите на старите PkAdm и PkUpd. С тази актуализация се премахва PkUpd и всички административни задачи се поемат от PkAdm. Ето един непълен списък на новите характеристики на програмата:

Внимание! PkAdm задължително трябва да работи за да можете да работите със системата!



Тези от вас, които работят в мрежа и/или през интернет трябва да добавят в защитната стена на своя сървър разрешение за комуникация по tcp порт 17124. Тези от вас, които работят през интернет, използват рутер и вътрешен сървър трябва да пренасочат комуникацията по порт 17124 към вътрешния сървър.

Ако сте сменили паролите на SYSDBA и/или SYSPK е необходимо след приключване на 398 актуализация да активирате PkAdm, да спрете изпълнението на плана и от Помощ/Настройки да въведете актуалните пароли. След това стартирайте плановия режим от План/Старт-Стоп.

Подробности за работата на PkAdm можете да намерите в обновената помощна информация за него.

II. Модул "Финансов контрол"

1. Нов вариант на печатните образи на контролните листа

Добавена е възможност за отпечатване на контролните листа на една страница. Това може да се се извърши от "Печат 2" (за текущия контролен лист“ или с „Печат 2 общо“ - за всички контролни листа в групата.

2. Нови справки за контролни листа

Работи се в „Справки“ / „Справки за контр.листа“ .

Справката може да се изготви за един регистър („Регистър за период“) или за всички регистри („Всички регистри за период“). Задава се период. Справките съдържат информация за всички контролни листа, които са подписани в съответния период и се намират в избрания регистър или във всички регистри.

Справката се изготвя в табличен вид. На нейна база с помощта на вградените инструменти могат да се изготвят потребителски справки. Към справката има подготвени 3 служебни шаблона, които можете да използвате:

III. Модул „Платежни документи“

1. Справка за касови документи

Създадена е нова справка, която можете да изготвите от модул „Платежни документи“ / „Документи“ / „Справка касови документи“ или от модул „Работна заплата“ / „Пл.док.“ / „Справка касови документи“.

Потребителят задава начална и крайна дата. Справката е в печатен вид и съдържа данни за приходните и разходните касови документи, които имат дата на документ, попадаща в зададения период.





IV. Отстранени грешки и извършени подобрения

  1. При генериране на трудово-правен документ от предходен документ е добавено преписване на правата за основен и допълнителни отпуски.

  2. От формите за избор на банков клон и банкова сметка са махнати полетата за БАЕ и банкова сметка, които се използваха преди въвеждането на IBAN.