Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.399

ПОЛИКОНТ – 3.399 / 05.03.2010

I. Модул „Финансов контрол“

1. Справка за изпълнение на договори с групиране по регистри

Справката се изготвя от меню "Справки" / "Изпълн. на договори" от допълнителното меню с "Печат по регистри". Тя съдържа информация за изпълнението на договорите към избрана дата, в частта на поетите задължения, извършените разходи и разликата между тях. Договорите са групирани по регистри и за всеки регистър се отпечатват общи суми на задълженията и разходите.

2. Промени при работата с контролни листа, свързани с договори

Промените се отнасят до работата с контролни листа, които са свързани с договор.

За дадена група контролни листа могат да се извършват следните операции, свързани с информацията за договора към нея: свързване на договор с групата КЛ, промяна на договора към групата, премахване на връзката между групата и договора.

До текущата версия тези операции бяха възможни само при условие, че към групата няма контролни листа за поемане на разходи и няма въведени контролни листа за поемане на задължение с дата от или с дата след датата на договора.

От текущата актуализация изброените операции са възможни при условие, че в дадена група контролни листа няма подписани контролни листа за извършване на разходи и няма подписани контролни листа за поемане на задължение с дата от или с дата след датата на договора.

II. Модул "Кадри"

1. Поименно щатно разписание от вид 2

В табличната форма са добавени колони с информация за основанието за назначаване, датата на постъпване и ЕГН на лицето.

IIІ. Модул "Уведомления"

1. Промяна на флаг за участие

Добавена е възможност за установяване на стойност "Н" във флага за участие на целия избран персонал за регистрация.

IV. Отстранени грешки и извършени подобрения

  1. При изпращане на отчети по e-mail вече може да се въвеждат данни за потребителя на пощата и неговата парола.

  2. В печатната форма на поименното щатно разписание от вид 1 е добавено да се отпечатва и името на звеното.

  3. Отстранена е грешка при въвеждане на данни за фактури към платежни документи.

  4. При изготвяне на файл за e-smart програмата извежда съобщение за грешка в случай, че е въведен приходен складов документ без да е посочен контрагент.

  5. След изход от формите за работа с контролни листа за задължения и разходи, във формата с групите контролни листа се извършва обновяване на цветовете на контролните листа, които показват техния статус (подписани, одобрени, отказани и т.н.)