Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Работи се в "Справки" / "Експорт/Импорт" / "Импорт пера".
Формата се използва за зареждане на данни от текстови файл на данни за начисления или удръжки и последващо прехвърляне на тези данни в текущите пера на персонала.
Файлът трябва да е текстови с разделител ';' и да притежава определена структура. В него има полета за код на перо, персонален номер, параметър и стойност на перо, ЕГН и имена. Ако желаете да зареждате такъв файл, моля да се обадите в офиса на фирмата, за да ви изпратим неговата спецификация.
Зареждането се извършва в следната последователност:
1. От допълнителното меню се избира "Импорт". От диалоговата форма се посочва файлът с данните за перата. Програмата очаква файл с име "IncasoYYYYMM.csv", където YYYY и MM са съответно годината и месецът на текущия каталог. Можете да изберете и файл с друго име.
2. От допълнителното меню се избира "Зареждане".
Проверява се дали каталогът, в който се зареждат данните е отключен и неподписан.
Извършват се тестове на данните от формата.
Нулират се стойностите и параметрите на перата, които са включени в заредения файл.
Прехвърлят се данните от формата в текущите пера на служителите.
Изтриват се данните от формата.
3. Ако при зареждането се появи съобщение за грешка, можете да разгледате резултатите от работата на тестовете от допълнителното меню с "Тест". След като отстраните грешките можете да повторите зареждането.
Ако желаете да изтриете данните от формата, изберете "Изтриване" от допълнителното меню.
За да разгледате резултатите от тестовете, които се извършват върху данните преди те да се прехвърлят в текущите пера на служителите, можете да изберете от допълнителното меню „Тест“.
Тестовете са следните:
1. Перата, включени във файла трябва да са създадени в каталога на зареждане.
2. Перата трябва да са неавтоматични, с 1 копие, без корекции и с начин на изчисление 0.
3. Персоналните номера от файла трябва да са на служители, които съществуват в текущия каталог.
4. Служителите трябва да притежават перата, които се зареждат.
5. Проверява се съответствието между ЕГН-тата от файла и от досиетата на служителите.
6. Проверява се съответствието между имената от файла и досиетата на служителите.
Последните два теста се извършват само при условие, че във файла има попълнени ЕГН или имена. Откритите несъответствия не пречат зареждането да се извърши.
Забележка: Импортът е реализиран по поръчка на „В и К“ - гр.Ловеч.
Към допълнителното меню във формите за въвеждане на складови документи е добавена нова функция „Добавяне матер.за пор.“. При нейното извикване да се извежда форма за избор на поръчка, съдържаща всички записани и разрешени в момента вътрешни поръчки. След избора на поръчка програмата изработва спецификация на необходимите материали за нея и добавя изработения списък в текущия складов документ.
Забележка: Функцията е създадена по поръчка на „ИСС“ ООД – гр.Враца.
Работи се в „Справки“ / „Справки за контр.листа“. Справката може да се изготви за всички регистри, за един регистър или за избрана група контролни листа:
за всички регистри-от допълнителното меню на първата подформа изберете "Всички рег.-задълж.,разходи";
за избран регистър-позиционирайте се върху регистъра и от допълнителното меню на първата подформа изберете "Задължения,разходи";
за избрана група контролни листа-позиционирайте се върху групата и от допълнителното меню на втората подформа изберете "Задължения,разходи".
И в трите случая трябва да посочите датата, към която трябва да се изготви справката.
Справката съдържа информация към дадената дата за поетите задължения и извършените разходи с натрупване на ниво група контролни листа.
Направена е промяна на официалния календар – дните от 02.04.2010 г. до 05.04.2010 г. са отбелязани като официални празници (Велики петък, Велика събота и Великден-неделя и понеделник).
В модул „Счетоводство“ е добавена възможност за извършване на оценка на сметка по избор („Матер.запаси“ / „Справки“ / F5 / “Оценка тек.сметка“. Оценяването на всички сметки за материални запаси вече се извършва от „Матер.запаси“ / „Справки“ / F5 / “Оценка-всички сметки“.
Направена е промяна при изготвяне на печатните образи на документи от вид 1, 2 и 6, като категорията персонал се взема от описанието на длъжността.
Добавени са нови дейности в атрибут 530 „ЕБК-Класиф.на дейностите“ и нови разходни параграфи в атрибут 531 „ЕБК-Разходи по иконом.тип“.