Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
1. Данни за предприятието
Добавени са нови полета във формата за въвеждане на данните за фирмата. В меню Настройки/Предприятие може да се въведе информация за териториалната данъчна дирекция и териториалното данъчно подразделение.
Добавен е нов общ параметър 58 "Облагане на соц. разх. по ЗКПО".
Добавено е ново служебно задължително перо 630 "Вноски върху соц.разх. за ЗКПО" . Изчислява се на база стойността на перо 928 "Социални разходи за облагане със ЗКПО"и общ параметър 58 "Облагане на соц.разх.по ЗКПО".
3. Ново перо за вноска в професионален пенсионен фонд върху социалните разходи
Добавено е ново служебно задължително перо 412 "СО Р Проф.пенс.фонд соц.разходи". Допълнени са схеми 1 и 2 ( първа и втора категория труд) с вноски върху социалните разходи за сметка на работодателя в професионален пенсионен фонд.
4. Нова форма за въвеждане на видове средства
В меню Справки/Основни данни е добавена форма, в която е дадена възможност за въвеждане на видове средства, от които се изплащат сумите по граждански договори.
5. Декларация за Сметка за изплатени суми по граждански договори
В декларацията за гражданските договори са добавени нови полета, като е дадена възможност за въвеждане на звено и вид на средства, от които се изплащат сумите по граждански договори.
Добавено е автоматично отпечатване на осигурителния доход, изчислен в съответствие със сметката за изплатени суми.
6. Сметка за изплатени суми по граждански договори
Добавено е автоматично отпечатване на териториалната данъчна дирекция и териториалното данъчно подразделение, ако са попълнени във формата за предприятието.
7. Служебна бележка за изплатени суми по сметки
Добавено е автоматично отпечатване на териториалната данъчна дирекция и териториалното данъчно подразделение, ако са попълнени във формата за предприятието.
8. Справка за изплатените суми по сметки
Добавени са нови полета за звено и вид средства в справката за всички изплатени сметки по граждански договори за избран период.
9. Служебна бележка за ДОД
Добавено е автоматично отпечатване на териториалната данъчна дирекция и териториалното данъчно подразделение, ако са попълнени във формата за предприятието.
III. Модул "Граждански договори"
1. Нова форма за въвеждане на видове средства
В меню Справки/Основни данни е добавена форма, в която е дадена възможност за въвеждане на видове средства, от които да се изплащат сумите по граждански договори.
2. Нова форма за въвеждане на звена
В меню Справки/Основни данни е добавена форма, в която е дадена възможност за въвеждане на номерата и имената на звената.
3. Декларация за Сметка за изплатени суми по граждански договори
В декларацията за гражданските договори са добавени нови полета, като е дадена възможност за въвеждане на звено и вид на средства, от които се изплащат сумите по граждански договори.
Добавено е автоматично отпечатване на изчисления осигурителен доход.
4. Сметка за изплатени суми по граждански договори
Добавено е автоматично отпечатване на териториалната данъчна дирекция и териториалното данъчно подразделение, ако са попълнени във формата за предприятието.
5. Служебна бележка за изплатени суми по сметки
Добавено е автоматично отпечатване на териториалната данъчна дирекция и териториалното данъчно подразделение, ако са попълнени във формата за предприятието.
6. Справка за изплатените суми по сметки
Добавени са нови полета за звено и вид средства в справката за всички изплатени сметки по граждански договори за избран период.
IV. Модул "Кадри"
В документите от вид 11 и 12 са добавени колони за стаж по специалността и за служебен стаж. В полето "Специалн.стаж?" се въвежда "Д" ако текущото назначение е работа по специалността на служителя. В полето "Служебен стаж?" се въвжда "Д" за зачитане на служебен стаж. При добавяне на нов документ от вид 11 или 12 автоматично се изчисляват всички полета за стаж от предходния кадрови документ или документ за стаж. В печатните образи на документите вече се отпечатват редове само за добавките, които служителят получава, вместо редове с нулеви стойности. Добавен е ред с данни за стажа по специалността.
Променен е печатният вид на справката за пълното досие на служителите. За клиентите с базова версия вече не се отпечатват данните за развитие в ранг на държавен служители, както и информацията за развитие в дипломатически/прокурорски ранг. За клиентите от съдебната система не се отпечатват данни за развитие в ранг на държавен служител, а е добавена информация за развитие в прокурорски ранг.
Създадена е нова справка по структурата към дадена дата с данни за назначените служители, брутното им възнаграждение и с информация за прослуженото време, трудовия и служебен стаж, както и за стажа по специалността в години, месеци и дни. Справката се стартира от меню "Справки"/"По структ.към дата". Задава се датата, към която ще се изчисляват стажовете. След позициониране върху желаното звено от йерархичната структура се избира от допълнителното меню "Справка за стаж".
При изготвянето на всички форми на поименното щатно разписание (печатни и таблични) подреждането на щатните места и назначените служители на тях най-напред е в зависимост от поредния номер на длъжността. Незаетите места за дадена длъжност са изтеглят след всички заети места. Служителите с равни длъжности се подреждат по дата на постъпване. При съвпадение на датите на постъпване подреждането е по фасет (идентификатора на щатното място).