Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.465

ПОЛИКОНТ – 3.465 / 29.05.2013

I. Модул „Кадри

1. Видове награди и наказания

Добавена е възможност за въвеждане на видове награди и наказания.

Въвеждането на видовете награди се извършва в меню „Кадри“ / „Основни данни“ / „Награди“. Всяка награда се описва с уникален номер, наименование и пояснение.

Въвеждането на видовете наказания се извършва в меню „Кадри“ / „Основни данни“ / „Наказания“. Всяко наказание се описва с уникален номер, наименование и пояснение.

2. Документи за награди и наказания

Добавени са два нови вида документи. Документ 58 „Награди“ се използва за въвеждане на получена награда на служител. Документ 59 „Наказания“ се използва за въвеждане на наложено наказание на служител. Данните от тези документи се използват при отпечатването на пълното досие на служителя и нямат парично отношение при изготвянето на заплатите.

Общата информация и за двата вида документи се въвежда в дневника с документите. Те не влизат в сила и за тях не се извършва проверка за припокриващи се интервали. Допълнителната информация към тях се въвежда във формата за съдържание.

Във всеки от документите се въвеждат данни за вида и наименованието на наградата/наказанието, органа, който е извършил награждаването/наказанието и пояснения. В полето „Номер“ може да се въведе директно номера на вида награда/наказание или да се използва формата за избор. Полето „Орган, извършил награждаването / наложил наказанието“ може да се попълни или да се остави празно. Ако полето не е попълнено се счита, че наградата/наказанието са връчени/наложени от самата организация. Ако наградата/наказанието са връчени/наложени от друга организация полето трябва да се попълни. Другата организация трябва да е въведена в списъка с контрагентите. Попълването на полето се извършва чрез въвеждане на номера на контрагента или като се използва форма за избор. В полето „Пояснение“ се въвежда допълнителен пояснителен текст при необходимост.

Забележка: Документите за награди и наказания за разработени по поръчка на МВнР.

3. Промени в печатния образ на пълното досие

Направена е промяна в печатния образ на пълното досие на служителите.

Добавени са раздели, в които се отпечатват данните за наградите и наказанията.

Добавено е и отпечатването на информация за притежавани и други образования от служителя, за които са въведени данни с документ 31 „Образование“. Ако за служителя има въведена информация за притежавани специализации с документ от вид 32 „Специализация“, информацията също се отпечатва в пълното досие.

4. Нова печатна форма на поименно щатно разписание

Създадена е нова печатна форма на поименно щатно разписание. Тя съдържа информация за структурните звена, имената на служителите, образователните степени, минимални и максимални заплати за длъжност, индивидуална основна заплата, прокурорски рангове/рангове на съдебни служители, възнаграждения за ранг, основни месечни възнаграждения, допълнителни възнаграждения и брутни възнаграждения.

Забележка: Печатната форма е създадена по поръчка на Прокуратура на Република България.

II. Модул „Счетоводство

1. Задаване на типова операция за приходни и разходни фактури

Във формите за автоматично контиране на приходни и разходни фактури е добавена възможността за свързване с типова операция по избор за всички документи, които са издадени в даден период.

Новата възможност се стартира със „Зарежд.на ТО“. Програмата изисква потвърждение. Избира се типовата операция и се задава период. Датите от периода не могат да са извън началната и крайната дата на текущия счетоводен каталог. Програмата свързва с типовата операция само документите, които попадат в зададения период, не са контирани и не са свързани с типова операция.

Може да заредите и типовата операция само в документите, за които типът на сделката съвпада с типа на сделката на типовата операция. За целта трябва да изберете от допълнителното меню „Зарежд.на ТО-сделка“.

Ако желаете да премахнете връзката с типовата операция на документи от даден период е необходимо да изберете „Изтриване ТО-период“.

III. Отстранени грешки и извършени подобрения
  1. Направена е промяна в печатна форма 5, в печатната форма по категории и в печатна форма НКП на поименното щатно разписание. Променен е начина на определяне на броя на персонала. Броят се определя от назначените лица, а не от щатните места.

  2. Перо 250 Увеличение за нощен труд (от нормена заработка) е включено в базата за изчисление на платен отпуск (перо 700) в отключените каталози с неподписани ведомости след 04.2013.

  3. Във формите за избор на персонал за предаване на данни за Декларация 1 са добавени колони за ЕГН, флаг за ЕГН и пореден номер на ЕГН.

  4. В модул „Фактури“ справките за приходите по години вече могат да се изготвят и за една година.