Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Добавен е нов вид докумен 9 Заявление за отпуск. Неговото предназначение е за въвеждане на информацията от заявленията на служителите за ползване на платен и/или неплатен отпуск. Този документ съдържат два вида информация - за периодите на ползване на отпуска и за видовете отпуск по години.
Общата информация за документ от вид 9 се въвежда в дневника на документите. Началната дата на документа трябва да съдържа началото, а крайната - края на периода, през който ще се ползва отпуска. Двете дати трябва да са от една календарна година. Ако не попълните начална дата, програмата ще я попълни с текущата дата. Ако не зададете крайна дата, тя ще попълни полето с последния ден на годината, от която е началната дата. Датите в полетата "В сила от" и "В сила до" се преписват по програмен път съответно от началната и крайната дата.
При въвеждането на документите се извършва тест за припокриване на периода на действие с периодите на други документи от същия вид.
Допълнителната информация за заявлението се въвежда във форма с две подформи.
Първата подформа съдържа данни за желаните периоди за ползване на отпуската ("Нач.дата" и "Кр.дата"). Началната дата трябва да е преди или да съвпада с крайната. Двете дати трябва да попадат в периода, зададен от датите на документа. Полето "Раб.дни" не се попълва, а се изчислява автоматично от програмата на база на данните от официалния календар. Ако полето "Раб./кал.дни?" има стойност "Р" се броят работните дни в периода, а ако има стойност "К" - календарните.
Във втората подформа се въвеждат данните за вида на отпуска - платен или неплатен, годината, броя и вида на дните - работни или календарни в зависимост от стойността на поле "Раб./кал.дни?" ("Р" или "К").
От допълнителното меню можете да използвате функцията "Добавяне на салда". Програмата ще изчисли салдата на платените отпуски за служителя и ще ги добави в долната подформа. Заредените салда могат да се редактират.
Документът от вид 9 става завършен и се оцветява в черно, когато броят на дните по видове (работни или календарни) в двете подформи съвпада.
От допълнителното меню имате достъп до текущите данни на служителя по отчетни периоди. За всеки от тях можете да се разгледат салдата и/или правата за отпуск.
Добавена е възможност за автоматично създаване на документи за отпуск, като се използва документ от вид 9 "Заявление за отпуск". От допълнителното меню на формата със съдържанието на документа се използва функцията "Генер. на док.за отпуск". Програмата автоматично създава документи от вид 3 Отсъствие, като разпределя отпуските по видове, години и периоди. Документите няма да могат да се генерират, ако влизат в конфлит с период на друго отсъствие.
Добавена е възможност за създаване на печатен образ на заповед за отпуск, която съдържа данни от няколко документа за платен и/или неплатен отпуск, които имат една и съща дата на документа.
Отпечатването на общата заповед се извършва от формата със съдържанието на един от документите. От допълнителното меню се използва функция "Печат дата".
Заповедта се отпечатва с номера и датата на текущия документ. Данните за звеното и длъжността на служителя са определени към датата на документа. Вида на отпуската, основанието за ползване, периодите на ползване и ползваните дни по години са обединени от всички документи. При определяне на основанието се използват основанието, коментара и още поясненията от документа, от който се изготвя заповедта и различните основания от другите документи за отсъствия.
Промените са направени по поръчка на "Монди Стамболийски" ЕАД - гр. Стамболийски.
Добавена е нова служебна бележка за дохода.
Може да се изготви от меню "Справки" / "Служебни бележки" и за избрания работещ от допълнителното меню "За доход2".
В справката се съдържа информация за брутната заплата, чистия доход и заемите към банки и запорите по месеци. Може да се изготви за избран период. При изготвянето на печатния образ е добавена възможност да се отпечати лого на организацията. За тази цел е необходимо логото да се въведе в данните за предприятието ( меню "Настройки" / "Предприятие" в поле "Образ-горе"). Данните за ръководителя се уточняват с ролята "Уп. ръководител".
Служебната бележка е създадена по поръчка на МВнР.