Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Създадено е специализирано приложение за отчитане на изпълнението на операциите. С негова помощ служителите могат да въвеждат данни за изпълнението на маршрутните карти в самите производствени звена. Приложението използва баркод четец за идентификация на маршрутните карти и операции.
Промените са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД - гр. Габрово.
Създадена е нова печатна форма на маршрутна карта. Тя съдържа обща информация за картата, данни за технологичния маршрут и за необходимите ресурси.
Отпечатването на една маршрутна карта се извършва от:
Отпечатването е разрешено за всички състояния на маршрутната карта без състояние "Записана".
Отпечатването на всички маршрутни карти (без записаните) към главна поръчка се извършва от "Поръчки" / "Вътрешни поръчки" / подформа "Поръчки" / F5 / "Печат маршр.карта 2".
Маршрутната карта е създадена по поръчка на "Габинвест" ЕООД - гр. Габрово.
Във формите за въвеждане на технологията за производство ("Основни данни" / "Номенклатури" / F5 / "Технология" или "Технология-дървов.") са добавени две нови полета за номер и име на работно място. Полетата са незадължителни. Те се използват за посочване на предпочитаното за операцията работно място. То е с по-висок приоритет от работните места, въведени от допълнителното меню във формата "Работни места". Това означава, че при календарното планиране програмата ще провери най-напред дали това работно място е свободно и след това ще използва работните места от списъка, а ако такива не са зададени, ще използва местата от групата еквивалентни работни места.
При отчитане на изпълнението на операциите от маршрутните карти, ако не посочите фактическо работно място, програмата ще приеме, че предпочитаното работно място е това, на което се е изпълнила съответната операция.
Данните за предпочитаното работно място могат да се променят дори когато за съответната номенклатура има създадени поръчки. Същото се отнася и за полетата за коментар, забележки и инструменти, приспособления, измервателни средства.
Във формата, в която се въвеждат работните места ("Основни данни" / "Работни места") са добавени полета за номер и име на разходен център. Новите полета са незадължителни за въвеждане. Разходният център се въвежда директно или се избира от форма за избор. Данните за разходния център на всяко работно място се използват от програмата при автоматичното генериране на документи за употребени ресурси (виж т.II,1).
С текущата актуализация се добавят две нови полета за номер и име на разходен център във формите за въвеждане на складови документи за разход и за брак. Полетата са незадължителни. Центърът може да се въведе в полето "N РЦ" или да се посочи от формата за избор. В документите за употребени ресурси, които програмата генерира, полетата се попълват автоматично на база информацията за центъра във фактическото работно място, а ако липсва там, от разходния център на звеното, в което се извършва разходът.
Справките за хронологията на складовите документи, както и тези, които позволяват проследяване на складовите документи, които формират стойностите в оборотните ведомости и справките по операции, са допълнени с информация за номер и име на разходен център.
Направени са промени при автоматичното контиране на складови документи. Ако някоя от сметките е аналитична по разходен център и той не е зададен на ниво типова операция, програмата ще го попълни с номера на центъра, въведен в складовия документ. Същото се отнася и за аналитичния признак "Звено". При контиране на складови документи за трансфер се попълват и двете звена, съответно в сметки кредит или дебит.
При контиране на документ, който се отчита по ДДС (покупки и/или продажби) и съставяне на счетоводна статия със сметка за ДДС (покупки или продажби), програмата попълва стойността на статията на база въведената стойност на ДДС в съответния дневник.
Във формата за работа със счетоводните атрибути ("Основни данни" / "Атрибути") е добавено ново поле "Автом.стойн.?". То може да има две стойности 'Д' (по подразбиране) или 'Н'.
Ако въведете 'Д' в полето, при контиране на документи ПОЛИКОНТ ще попълва данните за аналитичния признак на сметките със стойности по подразбиране - чрез извличане на последно въведени стойности или на база посочените от вас стойности по подразбиране за съответната папка. До 509 актуализация за всички атрибути се поддържаше механизъм за автоматично попълване на стойности. По тази причина по време на актуализацията полето на съществуващите атрибути ще се попълни с 'Д'.
При стойност 'Н' механизмът за автоматично попълване на стойности не е включен. В този случай при добавяне на запис вашият аналитичен признак ще е винаги празен.
Променена е формата, в която потребителите избират сметката, за която желаят да изготвят справка (меню "Справки" / "Справки по сметки"). В тази форма вече се изобразяват и груповите сметки, оцветени в червено. Аналитичните сметки са оцветени в зелено, а синтетичните - в черно. От допълнителното меню на формата може да изготвите за груповите сметки следните справки: оборотна ведомост, хронология и главна книга.
В Държавен вестник бр.54 / 17.07.2015 г. е публикаван Закон за изменение и допълнение на Кодекса на труда. В тази връзка е добавено ново основание за прекратяване на трудово правоотношение - 79 "чл.327, ал.1, т.12" при придобиване право на пенсия за осигурителен стаж и възраст.
От тази актуализация ПОЛИКОНТ може да работи и със SMTP сървъри, поддържащи защита на връзката StartTLS и SSL/TLS. За тази цел във формата за изпращане на отчети по електронната поща е добавено поле "Защита". В него може да се въвеждат три стойности: 0 - незащитена връзка (по подразбиране), 1 - StartTLS и 2 - SSL/TLS.