Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
В основните данни за дълготрайния актив е добавена възможност за въвеждане на фабричен номер и доставчик. Фабричният номер се състои от цифри и/или букви и е с максимална дължина 15 символа. Доставчикът се избира от списъка на контрагентите.
Отпечатването на акта за въвеждане в експлоатация на дълготраен актив се извършва от допълнителното меню на формата с основните данни на ДА с "Акт за въвеждане в експлоат.".
Добавена е възможност за въвеждане на данните за комисията, която е прегледала и приела актива. За целта се избира от допълнителното меню "Комисия за въвежд.експл.". Председателят и членовете се избират от списъка на длъжностните лица. За председател програмата приема длъжностното лице с пореден номер 1. Останалите лица са членовете на комисията.
Ако към актива не е въведена комисия, данните за нея ще се вземат от подписите към отчет 1010 ("Настройки" / "Подписи документи").
При изготвянето на отчета се използват основните данни на дълготрайния актив и информацията от първия запис на неговата хронология.
Потребителите могат да задават отпечатването на header(лого) и footer от "Настройки" / "Настройки на отчети".
Новите възможности и промените са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД.
В инвентарната книга, инвентарния опис, списъка на дълготрайните активи и в справката за заприходените активи са добавени полета за фабричен номер, номер и име на доставчик.
Добавено е поле за отчетна стойност в началото на месеца в групираната инвентарна книга.
Направена е промяна във външния вид и начина на работа на приложението за отчитане на операциите. Добавени са полета за предишната операция по маршрутната карта, възможност за въвеждане на брак и годно количество, място на изпълняване на операцията и изпълняване от бригада.
Начинът на работа при стартиране на операция ще е следният:
Начинът на работа при отчитане на операция ще е следния:
Създадена е нова таблична справка за незавършените маршрутни карти. Тя се стартира от "Справки" / "Незавършени МК".
Справката съдържа информация за стартираните операции от всички разрешени маршрутни карти. Полето "Външна поръчка" съдържа кода на външната поръчка, за която пряко или косвено е предназначена маршрутната карта. Ако тя осигурява повече от една външна поръчка, полето има стойност '*'. Следва информация за номенклатурата, количеството в картата, кода и наименованието на текущата операция. Останалите полета в справката се отнасят за следващата операция: номер и име, номер и име на работно място, оставащо количество, оставащо време в минути, начало и край (фактически или планови).
Във формата за работа с външните поръчки са добавени полета за номер, име и длъжност на представителя на контрагента, който е направил поръчката. Полетата са незадължителни за въвеждане. Необходимо е да посочите номера на длъжностното лице или може да използвате форма за избор. Ако лицето липсва в списъка, може да го добавите с бутона "Нов".
Данните за длъжностното лице се използват при отпечатване на потвърждението на поръчката (виж т.4).
Отпечатването на потвърждението на поръчка се извършва от допълнителното меню на формата с външните поръчки с "Потвърждение за поръчка". Печатната форма съдържа данни за контрагента, длъжностно лице, както и за поръчаните позиции - номенклатура, количество, мярка, договорена цена и търговска отстъпка, парична единица, стойност и срок.
Ако желаете може да задавате отпечатване на header (лого) и/или footer като използвате формата "Настройка на отчети".
Промените и новите възможности в т.II са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД.
Създаден е нов документ с код 67 "Товарителница". Ако желаете да го използвате е необходимо да го свържете с операция за разход. Разработен е и специализиран печатен образ на този вид документ.
Ако желаете може да задавате отпечатване на header (лого) и/или footer като използвате формата "Настройка на отчети".
Печатният образ на товарителницата е създаден по поръчка на "Габинвест" ЕООД.
Добавен е нов тип сделка за дневника на продажбите 27 Доставки по чл.82 ал.2-5 - 0%. Тя може да се използва при създадването и контирането на протоколите по чл.117 за самоначисляване на ДДС при получена доставка на транспортна, куриерска или спедиторска услуга.
В тази връзка са променени дневниците, декларацията и файловете за ДДС, както и тестовете за правилно осчетоводяване.
При работата в модул "Фактури" може да използвате основание 66 Дост.трансп.,спед.,куриер.усл. (чл.82, ал.2, т.3 ЗДДС и чл.23, ал.3 ППЗДДС), което е свързано със сделка 27.