Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 4.522

ПОЛИКОНТ – 4.522 / 17.02.2016

I. Модул "Поръчки"

1. Автоматично премахване на излишно осигуряване

От тази актуализация, при намаляване на количеството в една поръчка или при нейното изтриване, ще се извършва автоматично освобождаване на резервираните ресурси и евентуално изтриване на поръчки за производство и/или доставки. Корекцията на ресурсите ще се извършва само за поръчки в състояние "Записана" и само в рамките на това, което програмата автоматично е  генерирала.

2. Дни за плащане в поръчките за доставка

В описанието на всяка позиция за доставка е добавено ново поле "Дни за плащане". В него операторите могат да въвеждат договореният с доставчика максимален брой дни за плащане.

3. Дни за доставка в списъка на възможните доставчици

В списъка на възможните доставчици на дадена номенклатура е добавено поле "Дни за доставка". В него може да се попълва обичайния брой дни на изпълнение на доставката от контрагента.

Промените от т.2 и т.3 са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД.

II. Модули "Складове" и "Фактическа себестойност"

1. Оборотна ведомост за звено и период

Работи се в "Справки" / "По звена" / "Обор.ведомост-период".

Избира се звеното, за което ще изготвяте оборотната ведомост. В диалогова форма се въвеждат имената на началния и крайния период (например 2010.01 и 2015.02).

Справката се изработва за избраното звено и зададения период. Всеки ред от нея съдържа информация за отчетния период, номенклатурата - номер, име, мярка, чертежен номер, класификационен код, начално салдо, приходи, разходи и крайно салдо. Салдата и оборотите са количествени и стойностни.

За да се изготви справката е необходимо във всички отчетни периоди да е извършено оценяване. В противен случай ще получите съобщение за грешка.

От допълнителното меню можете да получите списък на документите, които са използвани за формиране на текущия ред от таблицата.

2. Оборотна ведомост за звено и период с натрупване

Работи се в "Справки" / "По звена" / "Обор.ведомост-пер.натр.".

Избира се звеното, за което ще изготвяте оборотната ведомост. В диалогова форма се въвеждат имената на началния и крайния период (например 2010.01 и 2015.02).

Справката се изработва за избраното звено и зададения период. Всеки ред от нея съдържа информация за номенклатурата - номер, име, мярка, чертежен номер, класификационен код, начално салдо, приходи, разходи и крайно салдо. Салдата и оборотите са количествени и стойностни. Началните салда са изчислени към началния период, крайните към крайния период. Приходите и разходите са с натрупване.

Колоните за корекция на салдото ("Кор.НС" и "Кор.НС-кол.") съдържат разликата съответно между стойността и количеството на коригираните салда в междинните периоди.

За да се изготви справката е необходимо във всички отчетни периоди да е извършено оценяване. В противен случай ще получите съобщение за грешка.

От допълнителното меню можете да получите списък на документите, които са използвани за формиране на текущия ред от таблицата.

Промените от т.2 са направени по поръчка на "ОМЕН" ООД.

III. Модул "Работна заплата"

1. Уведомление за правото на платен отпуск

Създадена е нова печатна справка, която може да използвате, за да уведомите служителите от цялата фирма или в избрано структурно звено за правото на платен годишен отпуск.

Работи се в "Справки" / "Отсъствия" / "Спр.отп.по стр.с йерарх.".  Избира се звеното и от допълнителното меню се продължава с "Печат уведомления". От следващата форма се избират видовете отпуски, които ще участват в справката. От допълнителното меню се стартира "Печат" .

Правата за платен отпуск се изчисляват към началото на текущия отчетен период.

Уведомлението съдържа данни за длъжностното лице, което играе роля "За ръководител". Ако няма такова се отпечатват данните на ръководителя. Може да зададете и различно длъжностно лице, което да подписва уведомленията. За целта е необходимо във формата "Настройки" / "Подписи докум." да го посочите за отчет 2230 "Уведомление платен отпуск".

IV. Отстранени грешки и извършени подобрения

  1. Отстранена е грешка при работа с бази, чиито имена са на кирилица.
  2. В инструмента за подготовка на шаблони се забранява работа с данните за подформата, ако тя съдържа графика.
  3. От допълнителното меню на формите за работа с външните и вътрешните поръчки вече имате възможност да работите с технологията на текущата номенклатура в табличен и дървовиден вид.
  4. Добавени са два нови вида осигурени лица 17 и 97. Видове осигурени 21 и 23 не могат да се използват в документите за социално осигуряване след 1.1.2016 г.
  5. В Декларация 1 за лицата по втори трудов договор с достигнат максимален осигурителен доход при същия или друг работодател след 1.1.2016 г. програмата вече не заменя в Декларация 1 вида на осигуряването с вид 21.
  6. В печатния образ на Удостоверение 9, в пелето за номер на болничен лист се отпечатва серия, година и номер.
  7. Във файловете с Приложения 9 и 10 е променен начинът на попълване на поле "Дата на удостоверение", като вече се попълва текущата дата на изготвянето на файловете.
  8. Отстранена грешка в Приложение 10 при попълване на полето за поредност на детето.
  9. Отстранени грешки в Приложение 9 за застъпващи се болнични листове, за болнични листове след прекратяване на правоотношението и за болнични листове след прекъснато осигуряване.