Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Добавен е нов начин за изчисление на нормативно перо - 17 С_Перо = С_База (-1), П_Перо = 0.
Ако конфигурирате перо с този начин на изчисление, неговият параметър ще е 0, а стойността му ще се изчислява на база перата, които сте посочили в описанието му. Тези пера е необходимо да имат поне две копия. Може да ги включвате със знак плюс или минус.
Стойността на перото ще натрупва стойностите на изброените пера със съответния знак от отместване -1, т.е. от предишния период.
При описанието на перата с начин 17, може да задавате по познатия вече начин минимална и/или максимална граница.
Промяната е направена по поръчка на "Хамбергер България" ЕООД.
Създадена е възможност за изготвяне на справки в генератора на рекапитулации с натрупване по разходен център и класификация на персонала. Всяка подготвена справка в генератора с флаг 'Д' (по ведомост), 'Н' (последни данни от изчисление на заплатите), 'К' (по ведомост и по периоди на отразените корекции, може да се изготвя в новия разрез.
Промяната е направена по поръчка на "ДИ ЕС Смит " АД.
Разработена е нова присъствена форма за избран разходен център. Справката може да се изготви от меню "Справки" / "Отсъствия" / "Присъствена форма по РЦ" за избран разходен център и за избран месец.
Присъствената форма е таблична и съдържа информация за всички служители, които са свързани с избрания разходен център. За всеки служител има данни за персонален номер; име, презиме и фамилия; WIN номер; номер и наименование на длъжността; за всеки календарен ден от месеца за работните дни се попълва първите 10 символа от името на графика, а за дните в отсъствие - се попълва в зависимост от вида на отсъствието - "отпуск", "болн." или "отгл. дете". Данните за "WIN номер" се попълват в досието на служителя в поле "Идент.N сч.".
Формата е направена по поръчка на "СБАЛ по онкология" ЕАД.
Направена е промяна в начина на декларирането на данъка от месец декември и от годишното изравняване на данъка в Декларация 6. Когато изчисленият годишен размер на данъка отнесен към размера на удържания през годината данък на работещите е:
Във връзка с наше запитване към НАП и последващ отговор, трябва да се промени начинът на работа на потребителите, като при месечното деклариране на авансово удържаният данък е необходимо:
ПОЛИКОНТ работи по същия начин както и до сега и във всички описани по-горе случаи изготвя автоматично Декларация 6 (редовна или корекция, каквато е необходимо). Потребителите решават дали ще предават Декларация 6 в НАП. Декларацията трябва да се предава винаги при деклариране на авансовия данък за месеца, при деклариране на авансов данък за довнасяне за месеца и при деклариране на довнасяне на окончателен данък от годишно изравняване, т.е при вид плащане 8 и 9 и код корекция 0 или описаните ситуации в т.1 и 3. Декларация 6 не трябва да се предава в НАП в описаните ситуации в т.2, т.е. при вид плащане 8 и код корекция 1. Декларация 6 трябва да се предава в НАП в ситуациите от т.4 само за размера на грешно удържания данък (вид плащане 8 и код корекция 1, но задължително трябва да се разделят двете ситуации - 2 и 4).
Пример за месечно деклариране на данъка:
месец | ситуация | вид | Кор? | Пред.НАП |
---|---|---|---|---|
01.2016 | изплатени заплати за м.януари | 8 | 0 | Да |
02.2016 | в месец 02.2016 предаден болничен за м.01.2016г. В м.12.2016 г. ще се възстанови надвнесения данък. | 8 | 1 | Не |
02.2016 | в месец 02.2016 увеличение на заплата за м.01.2016 г. (довнасяне на данък за м. 01.2016) | 8 | 0 | Да |
02.2016 | в месец 02.2016 г. е грешно удържан данък за м.01.2016 г. | 8 | 1 | Да |
За улеснение работата на потребителите е създадена възможност при работата с външните, вътрешните поръчки и поръчките за доставка да се избира предварително кои поръчки да се визуализират: всички; разрешените и записаните; изпълнените и анулираните; от текущата година или от предходната година. Условията се прилагат към поръчките, а не към техните позиции. Това означава, че ако сте избрали "Разрешени и записани" програмата ще изобрази всички разрешени поръчки и всички техни позиции, дори изпълнените.
Описаната по-горе възможност се отнася и за работата с поръчките на избрано звено.
Във формата за работа с поръчките за доставка са добавени нови полета за номер и име на звено. Полетата се въвеждат в горната подформа срещу главната поръчка и се отнасят за всички позиции от нея. По подразбиране всяка нова поръчка се свързва със звено 0. Програмата проверява дали периодът, през който звено съществува не противоречи на датите на поръчката и нейните позиции - начало, край и срок.
Звеното в поръчките за доставка не може да се променя, ако поръчката или някоя от нейните позиции са разрешени, изпълнени или анулирани.
Промяната е направена по поръчка на "Габинвест" ЕООД.
Работи се в "Поръчки" / "Поръчки по звена". Формата съдържа звената, които са въведени за текущия оператор във формата за разпределяне по оператори.
Позиционирайте се върху желаното звено и продължете от допълнителното меню с "Доставки". От него имате достъп до поръчките за доставка, които се отнасят за избраното звено.
При добавяне на данни във формата с поръчките за доставка програмата попълва звеното с избраното от вас.
Във формите за работа с поръчките в горната подформа са добавени две нови полета - номер и име на оператор. Полетата се попълват автоматично от програмата с данните на оператора, който е добавил поръчката.
При автоматичното осигуряване на външни поръчки с вътрешни поръчки и на вътрешни - с поръчки за доставка, програмата записва срещу генерираните поръчки номера на оператора, който извършва осигуряването.
Полетата не могат да се редактират от потребителите.
Промяната е направена по поръчка на "Габинвест" ЕООД.