Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
В ПОЛИКОНТ е добавена възможност към технологичните операции за всяка номенклатура да се въвежда списък от документи и тяхното съдържание. Тази възможност позволява съхраняване и бърз достъп до технологична и друга документация през програмата.
Списъкът от документи може да се въвежда по два начина - за избрана номенклатура или за избрана номенклатура и операция. При първия начин се работи в "Основни данни" / "Номенклатура" и се избира от допълнителното меню "Документи". При втория начин се избира "Технология" или "Технология-дървов." и след позициониране върху желаната технологична операция се продължава с "Документи".
За всяка технологична операция могат да се въвеждат следните данни:
Поредният номер трябва да е уникално число в рамките на избраната технологична операция. В режим на добавяне програмата предлага автоматично следващ номер.
Видът на документа се посочва чрез въвеждане в поле "Вид докум." или чрез използване на форма за избор. Видовете документи трябва предварително да се въведат във формата за работа с първичните документи. На всеки ред може да се зарежда файл със съдържанието на съответния документ. Могат да се зареждат файлове от различен тип – doc, rtf, pdf, bmp, jpeg, xls, html и др. По всяко време потребителите имат достъп до заредената информация през ПОЛИКОНТ.
Полето за коментар е незадължително за въвеждане.
Полето за дата съдържа датата на издаване или регистрация на документа.
При изтриването на технологичната операция програмата автоматично изтрива и въведения списък от документи към нея.
Ако работите по първия начин с документите за номенклатурата на всеки ред се въвежда номер на технологичната операция. Може да я посочите и с помощта на формата за избор. Номерът и името на вида работа се извличат автоматично.
Възможността е създадена по поръчка на "Габинвест" ЕООД гр. Габорово.
От тази актуализация при създаване на планови варианти програмата ще се съобразява и с въведените данни за ангажираността на служителите.
Във формата, която показва общите резултати от планирането е добавено поле, което показва броя на служителите, които могат да бъдат ангажирани. Към характеристиките на вариантите е добавен коефициент на използване на персонала.
Към плановите варианти са създадени няколко нови форми: план на служителите, които са ангажирани с изпълнението на дадена операция, общ план по служители и данни за натовареността на персонала.
Към текущия план на фирмата са добавени нови форми: служители за операция, план на ангажираността на персонала и е преработен отчетът, който показва текущия план по работни места.
Възможността е създадена по поръчка на "Габинвест" ЕООД гр. Габорово.