Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 4.530

ПОЛИКОНТ – 4.530 /27.07.2016

I. Модул "Интерфейс към други програми"

1. Нов интерфейс към SAP

Създадена е възможност за изготвяне на интерфейсен файл към SAP в нов формат, зададен от "Язаки България" ЕООД. Работи се по аналогичен начин на начина на работа с другите интерфейсни файлове. Най-напред се подготвя рекапитулация. След това се извършва настройка на счетоводните операции, които се съставят за всяко перо от рекапитулацията. Може да използвате макросите #СМ# и #АН# (на кирилица), за да извличате данните за сметката и аналитичността на разходните центрове. Разрезите, които могат да се използват са -1 (за цялото предприятие) и 31,32,35,36,37,46,47,48,49 (различни варианти по разходни центрове).

Самите файлове се изготвят от "Справки" / "Интерфейс др.програми" / Избор на рекапитулация / Интерфейс SAP Язаки). След изобразяване на формата може да изготвите два вида файлове с разделители - с кодови таблици Win1251 и UTF-8. Aко желаете да изготвите файл във формат на Excel е необходимо да използвате стандартния механизъм за експорт.

II. Модул "Държавни служители"

1. Промяна в трудово-правните документи на държвните служители

Във връзка с изменение и допълнение в Закона за държавния служител е направена промяна  при изготвяне на документ от вид 21 (акт за назначаване на държавен служител), 22 (акт за прекратяване на трудово и назначаване по служебно правоотношение), 23 (акт за преназначаване на държавен служител) и 24 (акт за промяна на заплатата на държавен служител). В печатните образи на документите е добавено длъжностното ниво по КДА.

III. Модул "Поръчки"

1. Промяна на групата от хора на ниво технологична операция

Към описанието на технологичната операция е добавено поле, което съдържа номера на групата от хора, които могат да бъдат ангажирани с нейното изпълнение. Така операторите получават възможност да задават група от хора, различна от тази в описанието на вида работа.


Възможността е създадена по поръчка на "Габинвест" ЕООД гр. Габрово.

2. Съгласуване на графиките с филтрираните данни

Във формите, в които има графика и таблично представяне на едни и същи данни е въведена синхронизация между изобразяваната графика и филтрираните таблични данни.  От тази актуализация всеки филтър (или премхването му) ще води до прерисуване на графиката в другата подформа.

Възможността е създадена по поръчка на "Габинвест" ЕООД гр. Габрово.


III. Извършени подобрения

  1. Във формата за работа с текущия персонал е добавена възможност за изготвяне на справката за пълното досие на служителя, както и възможност за работа с архивната кариера.
  2. Във формата за избор на щатно място, която се извиква при работата с трудово-правните документи, е добавена възможност за създаване на щатно място от еталон. Позиционирайте се върху еталонното място във втората подформа и от допълнителното меню изберете "Създаване от еталон".
  3. Добавена е възможност за отпечатване на фишовете на персонала по азбучен ред.
  4. Добавена е възможност за въвеждане на информация за основната месечна заплата по периоди в архивната кариера.
  5. Отстранена грешка при тестване на имената на персонала и децата при изготвяне на приложения за болнични листове.