Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 4.544

ПОЛИКОНТ – 4.544 / 13.03.2017

I. Модул "Работна заплата"

1. Нова възможност за генериране на документи за отсъствие

В ПОЛИКОНТ е добавена възможност за групово генериране на документи за платени/неплатени отпуски за списък от служители, който се зарежда от външен файл.

Работи се в "Справки" / "Екпсорт/Импорт" / "Импорт перс. за отпуски".

От допълнителното меню се извършва зареждане на списъка на служителите, за които ще се генерират отсъствия от текстови файл с разделители. Файлът трябва да е с кодова таблица Windows-1251. Всеки ред от него трябва да съдържа полета за личен номер и имена на служител, разделени с ';'.

Програмата очаква файлът да е с наименование person_otp.csv.

Отново от допълнителното меню може да тествате съответствието на имената на служителите във файла и в ПОЛИКОНТ, както и дали персоналните номера съществуват в програмата.

За да генерирате документите за отсъствие изберете "Генер.докум.отсъствия". В диалоговата форма задайте номер на заповедта за отсъствие, периода на отсъствието и неговия код, както и коментар за основание. Ако искате да изключите генерирането за част от служителите е необходимо за тях да промените стойността на поле "Флаг" от 'Д' на 'Н'.

Програмата ще създаде автоматично документи на избраните служители и ще изведе информация за резултатите. Служителите, за които процесът по генериране е приключил успешно ще се изтрият от списъка във формата.

Изтриването на всички данни от формата се извършва отново от допълнителното меню с "Изтриване".

Промените са направени по поръчка на "Язаки България" ЕООД.

II. Модул "Кадри"

1. Информация за промени в кадрови данни

В ПОЛИКОНТ е добавена възможност за изготвяне  на информация за промените в данните за назначенията на работещите по трудово правоотношение.  

Работи се в "Личен състав" / "Промени в кадр.съст.".

Първоначално и еднкратно към избрана дата изпълняваме "Установяване". По този начин съхраняваме информацията за назначените лица - имената им; датата на назначаване; датата на последното преназначаване преди избраната дата;  номера на звеното, в което е назначено лицето и начина на отчитане на работното му време(подневно, сумирано, сумирано-1мес.).

За да се разгладат настъпилите промени през следващите дати се използва "Разлики". Изготвя се таблична форма, в която се виждат всички данни на лицата, за които са направени промени, в т.ч. за новоназначените лица; за преназначените лица в други звена и/или с променен начин на отчитане на работното време и за освободените лица.

За да се изготви файл, който съдържа информация с промените се използа "Изготвяне на файл.".

Възможността е създадена по поръчка на "Монди Стамболийски" ЕАД.

III. Извършени подобрения и отстранени грешки

  1. Отстранена е грешка при изготвяне на коригираща Декларация 6 в частта за ДОО като са добавени сумите от корекциите на осигурителните вноски за ДОО върху социалните разходи.
  2. Отстранена е грешка при изготвяне на файл за масово плащане към Общинска банка от бюджетни организации.