Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 4.548

ПОЛИКОНТ – 4.548 / 22.05.2017

I. Отразяване на промени в Правилника за прилагане на ЗДДС

1. Отразяване на указание на НАП

На 12.05.2017 г. на сайта на НАП е публикувано съобщение, съгласно което при попълване на дневника на продажбите за безвъзмездно предоставяне на хранителни стоки данъчната основа на сделката трябва да се отразява в колона 11.

II. Модул "Работна заплата"

1. Въвеждане на данни за видове облекла

Създадена е нова форма, в която потребителите могат да въвеждат видовете работни облекла, които се раздават на персонала. Тя съдържа следните колони:

Например: 1 панталон; 2 тениска; 3 яке; 4 туника и т.н.

Данните за името на вида облекло не могат да се променят, ако за него има вече въведена информация за размерите на служителите. Същото се отнася и за изтриването.

2. Въвеждане на размери на работно облекло за персонала

Създадена е нова форма, която служи за въвеждане размерите на  работното облекло на служителите. Формата може да се стартира от допълнителното меню на формите с картотеката ("Личен състав" / "Документи" и "Досие и документи"), както и на формата с текущия персонал. За всеки служител може да се въвежда вид работно облекло и размер. За един вид работно облекло на служителя ще може да се въвежда само един размер. Видовете работно облекла могат да се посочват и с помощта на форма за избор.

3. Справка за работното облекло на персонала

Разработена е нова справка, която може да се изготви за персонала от текущия каталог. Стартира се от "Справки" / "Справки текущ персонал" / "Размери работно облекло". Тя съдържа информация за до пет вида работни облекла по избор. Преди изготвяне на справката програмата изобразява списъка с видовете работни облекла, а потребителят избира с флаг 'Д' тези, които желае да се включат в справката.

Справката съдържа следните колони:

Антетката на справката изобразява имената на избраните видове облекла. Ако за даден служител не е въведен размер за някой вид работно облекло, съответната клетка в справката ще остане празна.

Звеното, длъжността и разходния център на всеки служител съответстват на тези от фиша му.

Промените в т.1-3 са направени по поръчка на "Хамбергер България" ЕООД - гр. Севлиево.

4. Нов вид отсъствие

Създадена е нова причина за отсъствие 97 - чл.157, ал.2 КТ - Платен отпуск за медицински преглед за бременни и работнички в напреднал етап на ин-витро. Тя може да се използва в периодите след 01.01.2017 г. Отпускът е без салдо, не участва в справките за Стандарт 19, а дните и стойностите за него се включват в перо 251 Платен отпуск.

III. Извършени подобрения и отстранени грешки

  1. Създаден е бюджетен сметкоплан за 2017 година. В него е направена промяна в конфигурацията на касовия отчет, съгласно изисквания на МФ.
  2. Програмата за отчитане на изпълнението на операциите вече ще осъществява своите функции след получаване на разрешение от административната програма pkadm.
  3. Добавена е нова длъжност с код 26117025 "Младши следовател", съгласно Заповед N РД-01-300/25.04.2017 г. на МТСП.
  4. Отстранена е грешка, която пречеше да се извършва преизграждане на база след работа със справка за промени в текущото състояние на персонала.