Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Добавена е възможност за отпечатване на фишовете на служителите в избрано звено.
Работи се в меню "Справки" / "Фишове" / "Фишове за избрани звена". Изобразява се форма със списъка на звената от структурата на организацията, действаща за текущия каталог. Тя съдържа пореден номер на звеното, наименование, код на сметка и флаг за участие. Информацията за сметката на звеното се попълва в "Основни данни" / "Структура". Флагът за участие (Д) показва дали желаем да отпечатваме фишове за назначените в звеното служители.
От допълнителното меню с "Флаг участие Д" или "Флаг участие Н" могат да се включат или изключат всички звена. При избор на звено и "Фл.за сметка" се попълва флаг за участие Д на звената, чиято сметка съвпада със сметката на текущото звено. След уточняване на звената от допълнителното меню могат да се изготвят фишовете.
Фишовете се отпечатват отделно за работещите, на които възнаграждението се изплаща по банков ("Фишове банково пл.") и по касов път ("Фишове касово пл."). Програмата приема, че плащането се извършва по банков път ако служителят има поне едно от перата 561, 562 или 563.
Преди самото отчечатване от диалоговата форма може да изберете начина на подреждане на фишовете.
В ПОЛИКОНТ е добавена възможност за изготвяне на трансферни файлове с данни за осчетоводяване в програма "АТЛАНТИС". Файловете могат да съдържат данни за работните заплати - начисления от работодателя, осигуровки за сметка на работодателя и лични удръжки.
Използват се резултатите от конфигурирана от потребителя рекапитулация и зададени настройки за интерфейс. Изчислението на сумите в рекапитулацията се извършва по зададен от потребителя начин. За да се подготви и осъществи интерфейсът е необходимо да се направят следните стъпки:
Внимание! Не забравяйте да подпишете ведомостите преди осъществяване на интерфейса!
Промените са направени по поръчка на "Спорт Вижън" ЕАД - гр.София.
От тази актуализация ресурсното планиране ще използва дните за доставка на дадена номенклатура при резервиране на количества от съществуващи позиции за доставка или при генериране на нови поръчки/позиции за доставка. Ако в базата от данни няма въведени данни за предпочитан доставчик и дни за доставка програмата ще използва стойността от новия общ параметър 210 "Дни за доставка по подразбиране".
Ако така определените дни за доставка са по-големи от стойността на общ параметър 208 "Допустим интервал от дни за обединяване на ресурси" програмата ще използва дните за доставка като допустим интервал за съответната номенклатура.
Срокът на новите позиции за доставка ще бъде винаги по-голям или равен на текущата дата + дните за доставка.
От тази актуализация ресурсното планиране ще коригира при нужда срока на създаваните позиции за производство така, че срокът да бъде винаги по-голям или равен на текущата дата + минималните дни за производство на съответната позиция.
Промените са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД - гр. Габрово.
Добавена е форма, която съдържа списъка на приходните параграфи по единния бюджетен класификатор. Те могат да се използват при осъществяването на предварителен контрол на постъпващия приход в организацията. Всеки параграф е описан с номер и наименование.
Списъкът се поддържа служебно и може да се разгледа в "Основни данни" / "Прих.параграфи" .
Работи се в меню "Основни данни" / "Аналит.прих.парагр.".
Добавена е форма за въвеждане, промяна и изтриване на аналитичност към приходните параграфи. Създадените аналитичности към приходните параграфи могат да се използват за уточняване на вида на задължението за приход в контролните листа за приход.
Работи се по аналогичен начин на начина на работа с аналитичностите към разходни параграфи.
Добавена е възможност за разделяне на договорите по вид - за приход или за разход. За тази цел се попълва в поле "Вид Р/П" - П (приход) или Р (разход). По подразбиране програмата приема, че договорът е за разход. Всички съществуващи преди актуализацията договори се отбелязват за разходни.
Променен е печатният образ на договора като е добавено отпечатване на вида на договора.
Създадена е възможност за различаване на групите КЛ по видове. Групите могат да бъдат за разход и за приход.
Групите за разход са с попълнена стойност Р в поле "Р/П", в тях могат да се включат само КЛПЗ и КЛИР и могат да се свързват с граждански договори и договори за разход.
Групите за приход са с попълнена стойност П в поле "Р/П", в тях могат да се включат само КЛЗП и КЛПП и могат да се свържат само с договори за приход.
Добавен е нов документ "Контролен лист за поемане задължение за приход". Той се използва при осъществяването на предварителен контрол при поемане на задължението за приход. С този документ се работи по аналогичен начин на контролния лист за поемане на задължение. За описание на задължението за приход по параграфи се използват приходните параграфи и аналитичността към тях. При осъществяването на контрола се отговаря на следните въпроси:
За да може да се поеме задължението за приход е необходимо отговорите на всички въпроси да са положителни.
Добавен е нов документ "Контролен лист за постъпване на приход. Той се използва в предварителния контрол на постъпването на прихода.С него се работи по аналогичен начин на КЛИР, но за описанието на прихода се използват приходните параграфи и аналитичността към тях. При осъществяването на контрола се отговаря на следните въпроси:
За да може да се поеме задължението за приход е
необходимо отговорите на всички въпроси да са положителни.
Във връзка с възможността за работа с контролни листа за приход за направени промени в справките на модул "Финансов контрол" - добавени са нови справки и са променени съществуващите вече.
В допълнителното меню на формата, в която се въвеждат фактурите е добавена нова позиция "От външна поръчка". Ако стартирате функцията, програмата ще изобрази форма за избор, която съдържа активните поръчки на контрагента от фактурата. Във втората подформа на формата за всяка поръчка се изобразяват позициите от текущата поръчка. За всяка от тях има информация за поръчаното и изпълненото количество, както и за тяхната разлика. Изпълненото количество се изчислява от складовите документи за експедиция, за които няма издадена фактура и от фактурите за съответната позиция.
След като изберете поръчката, за която искате да изготвите фактура, програмата ще добави към текущата фактура списък с позициите, за които има остатък за изпълнение. Цените и търговската отстъпка ще се извлекат от поръчката, а ако не са попълнени в нея ще се използва ценоразписът.