Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Както знаете в ПОЛИКОНТ съществува възможност за разпределяне в генератора на рекапитулации на стойностите на избрани пера на база отработените часове в основния и допълнителни разходни центрове. Данните за работата в допълнителните разходни центрове се въвежда в "Текущи данни" / "Персонал" / "Отр.часове РЦ". За основния разходен център часовете се получават като разлика от параметрите на пера 4 Отработени дни и 5 Разлика превърн. нощни часове и въведените часове в останалите разходни центрове.
С текущата актуализация се създава нов общ параметър 107 Начин на разпределяне на стойности по РЦ. Той се добавя в отключените каталози с неподписани ведомости след 01.03.2018 г. със стойност 0. При тази стойност при разпределянето на стойностите на перата по разходни центрове се използва описаният по-горе начин.
Ако общ параметър 107 има стойност, различна от 0, програмата ще извърши разпределянето на база следните пера:
В този случай стойността на дадено перо за определен разходен център се получава чрез умножение на общата стойност на перото по броя на часовете в разходния център и разделяне на сумата от параметрите на посочените по-горе пера.
Ако желаете да правите разпределянето по новия начин е необходимо във формата „Отр.час. за РЦ“ да въвеждате сумата от присъствените часове и часовете извънреден труд за съответния допълнителен разходен център.
Във връзка с описаните промени, са променени и следните справки:
Промените са направени по поръчка на "Хамбергер България" ЕООД - гр.Севлиево.
Съдадени са две справки за номенклатури със свободни количества по-малки от минималните - за материали и произвеждани номенклатури. Справките се извикват от меню "Дефицит" - "Своб. мат. под мин. кол." и "Своб. дет. под мин. кол.".
Под свободно количество се разбира сумата от свободното количество в складовете и свободното количество в незавършилите все още поръчки.
Всеки ред от справката описва една номенклатура и показва зададеното минимално количество, текущото свободно количество, чертежния номер и баркода на номенклатурата. Ако номенклатурата е материал справката показва и предпочитания доставчик.
Справките позволяват на оператора да избере определени редове, записвайки "Д" в поле "За пор." и за тези редове да се генерират поръчки за доставка или поръчки за производство. Новите поръчки се генерират с размер, равен на стойността на поле "Оптимално количество" от описанието на номенклатурите. Срокът за изпълнение на новите поръчки е съобразен с дните за доставка или минималните дни за производство на номенклатурите. Операторът може да зададе друго звено като инициатор на поръчката, а при материалите да посочи друг доставчик. Поръчките за производство се осигуряват автоматично с тип "Динамично осигуряване".
Справката се изработва като останалите справки от меню
"Дефицит" към момента на последното изчисляване на дефицита или последното
стариране на ресурсно планиране. След генерирането на поръчки се извършва
актуализация на свободните количества и на самата справка.
Промените са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД - гр. Габрово.
В модул "Складове" е създадена нова таблична справка за разхода на материали за избрано звено и период от каталози, зададен от потребителя. Тя се старира от "Справки" / "По звена" / Избор на звено и от допълнителното меню се продължава с "Разход за период".
Периодът се задава чрез попълване на начални година и месец и крайни година и месец. Максималният брой отчетни периоди в справката е 12, а минималният - 1.
Справката съдържа колони за номер и име на номенклатурата, чертежен номер, класификационен код, мярка и полета за количество - наличност, общ разход за периода, средно-месечен разход и разход за всеки от каталозите от зададения период.
Разходът за всеки каталог представлява сума от количествата на съответната номенклатура, които са въведени с документи за разход, брак или изходящ трансфер.
Общият разход за периода е сума от разходите за всички каталози, участващи в справката.
Средно-месечният разход се изчислява като се раздели общият разход на броя на отчетните периоди, включени в справката.
Справката е създадена по поръчка на "РИГ" ЕООД - гр. Габрово.
Добавена е възможност за изготвяне на регистър на документите за паричните обезщетения. Изготвя се от меню "НАП/НОИ" / "Парични обезщетения" / "Регистър ПО" за избран период.
В регистъра се съдържа информация за всички отсъствия, за които се изплаща парично обезщетение - за времето на неработоспособност, за бременност и раждане и за отглеждане на дете. За всяко обезщетение информацията се представя на:
В справката се съдържа информация за персоналния номер и името на служителя, периода на отсъствието, номера и датата на завеждане, номера и името на приложението и др.