Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 4.571

ПОЛИКОНТ – 4.571 / 23.04.2018

I. Модул "Работна заплата"

1. Нови общи параметри 

Добавен е общ параметър 182 "Начин на изчисление на премия", който се използва при изчислението на перо 116.

2. Промяна в изчислението на перо 116 "Премия за изпълнени норми"

Направена е промяна в начина на изчисление на перо 116, в зависимост от стойността на общ параметър 182. При стойност на параметъра:

Промените са направени по поръчка на "Палиррия-България" ЕАД - гр.Нова загора.

II. Модул "Поръчки"

1. Справки за структура на номенклатури в избран диапазон

Създадени са две нови справки за структура на номенклатури в избран диапазон.

Двете справки се стартират от "Основни данни" / ''Номенклатура" / "Структ. за диап. от ном." и съответно "Основни данни" / "Номенклатура" / "Структ. за диап. от групи".

Едната работи за диапазон от номеклатури, а другата - от групи. Този диапазон се въвежда предварително от потребителя  чрез диалогов прозорец.

Справките съдържат следните колони: основна номенклатура (номенклатурен номер на номенклатурата, към която е съответния елемент), номер за номенклатура, ниво, номенклатурен номер, име на  номенклатура, чертежен номер, мярка, разходна норма, планова себестойност, поле за доставка, номер на група и група номенклатури.

Промените са направени по поръчка на "Габинвест" ЕООД - гр. Габрово.

III. Модул "Счетоводство"

1. Контиране на разходни фактури на база складови документи за приход

В ПОЛИКОНТ е създадена възможност за автоматично контиране на разходни фактури, за които има попълнена информация в складови документи за приход.

Работи се във формата за контиране ("Счетоводни операции" / "Избор на папка" / "Контиране-1" или "Контиране-2".

От допълнителното меню се избира "Контиране РФ от скл.док.". Програмата изобразява списъка на разходните фактури, за които има данни в складовите документи и за които не е извършено автоматично контиране. Фактурите са групирани по контрагент, номер и дата на фактура. За всяка фактура се изобразява общата стойност, въведена в съoтветните складови документи.

Изберете фактурата, която желаете да контирате. След това от диалоговата форма с типовите операции, посочете типовата операция, която желаете да използвате.

Програмата ще състави счетоводните статии от типовата операция за всеки складов документ, в който са попълнени данни за избраната фактура. Статията за ДДС ще се изчисли като се използва общата стойност и процентът за ДДС за типа на сделката от типовата операция.

Ще се попълнят и полетата за тип на сделка, ДДС и всичко с ДДС за документите с отчитане по ДДС, както и данните за всички служебни аналитични признаци, за които има информация в складовите документи.

Преди да използвате дадена типова операция за автоматично контиране на разходни фактури е необходимо да направите конфигурация в "Счетоводни операции" / "Интерфейс Складове" / "Конфигуриране".

Складовите документи за приход могат да се контират при отключен складов каталог. След като за тях се съставят счетоводните записвания, промяната в документа на данните за склад, контрагент, фактура, МОЛ, парична единица, както и на списъка с номенклатурите се забранява.

2. Нова форма на оборотна ведомост

Създадена е нова форма на оборотна ведомост. Тя се изготвя от "Справки" / "Оборотна ведомост - комб.АП" за зададен от потребителя период между начална и крайна дата.

Справката съдържа информация за салдата и оборотите на груповите, синтетичните и аналитичните сметки в комбинация с аналитична оборотна ведомост за избрани аналитични партиди. Аналитичните партиди, които трябва да участват в справката се отбелязват в полето "Комб.ОВ?" на формата с аналитичните признаци ("Основни данни" / "Сметки" / Избор на сметка / F5 / "Аналитичност"). За да участва даден признак е необходимо да въведете стойност "Д". Признакът трябва да е от тип списък, да е салдов и за една сметка може да се посочи само един такъв признак.

Във формата груповите сметки са оцветени в червено, синтетичните - в черно, аналитичните - в зелено, а техните аналитични партиди - в синьо.

От допълнителното меню към формата може да проследите документите и кореспонденциите на сметките и аналитичните партиди.

IV. Извършени подобрения и отстранени грешки