Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 4.600

ПОЛИКОНТ - 4.600 / 17.07.2019

I. Модул "Работна заплата"

1. Зареждане на данни за отработени часове на персонала по разходни центрове

Реализирана е възможност за зареждане на данни за отработените часове на персонала по разходни центрове. Функционалността се намира в меню "Справки" / "Експорт / Импорт" / "Импорт-отраб.часове РЦ". Формата съдържа полета за сериен номер, персонален номер, пълно име на служителя, номер на разходен център и брой отработени часове.

Файлът, който ще се импортира трябва да е с кодова таблица Win1251 и с разделител ';' . Текстовите полета не трябва да се заграждат с кавички.

Той трябва да има следната структура:

Полето за сериен номер ще се попълни автоматично след импортиране на файла.

Зареждането се извършва от допълнителното меню в следната последователност:

  1. "Импорт от файл" - от диалоговата форма се избира файлът с данните за часовете. Програмата очаква файл с име "new.csv", но може да се избере и файл с друго име. Файлът трябва да отговаря на описаните по-горе изисквания. Съществува възможност за добавяне на отработени часове за даден служител и определен разходен център на повече от един ред. Данните от файла се зареждат в буферната таблица, където могат да се разглеждат и променят при необходимост. Също така потребителят може да добавя данни в нея, като трябва да попълни и пoлето за сериен номер.
  2. "Тестване" - използва се за тестване на данните в буферната таблица, като при тестването на данните е възможно да се определят следните несъответствия:
  3. "Зареждане" - използва се за зареждане на данните от буферната таблица в ПОЛИКОНТ. Преди да се извърши зареждането се проверява дали каталогът, в който ще се заредят данните е неподписан и неприключен. Освен това програмата извършва описаните по-горе тестове. При откриване на грешка зареждането не може да се извърши. Изтриват се данните за отработените часове по разходни центрове от текущия каталог, въведени ръчно или от предишно зареждане. Извършва се зареждане на данните, като за всеки персонален номер се вземе разходният център с най-много сумирани отработени часове и се препише срещу персоналния номер в "Текущи данни" / "Персонал". Часовете за този разходен център не се зареждат. Данните за всички останали разходни центрове на служителя се преписват във формата "Отраб.часове по РЦ".
  4. "Изтриване" - използва се за изтриване на данните от формата. Всички въведени или импортирани данни в буферната таблица се изтриват след като операторът излезе от програмата.

Промените са направени по поръчка на "Ново Стъкло" ЕАД.

2. Нов общ параметър

Добавен е нов общ параметър 122 "Бонус присъствие и пл.отпуск". По време на актуализацията той се добавя във всички отключени периоди с неподписани ведомости след 06.2019 със стойност 0.

3. Ново перо за бонус

Добавено е ново незадължително, автоматично служебно перо 644 "Бонус присъствие и пл.отп.". Перото е без корекции и участва в изчислението на пера 900 "ФРЗ" и 634 "Месечни премии".

За всеки служител се определя правото на бонус. Нямат право на бонус служителите, които през текущия месец са ползвали:

За служителите, които имат право на бонус, стойността на перото е равна на стойността на общия параметър.

Перото е създадено по поръчка на "Резбонорезни инструменти Габрово" ЕООД.

III. Извършени подобрения и отстранени грешки

  1. Направена е промяна в диалоговата форма, която се използва за задаване на подреждане при изготвяне на печатните образи на присъствените форми.
  2. Във връзка с промяна в НПОПДОО е направена е промяна и във файловете с Приложение 9 и Приложение 10.
  3. Във форми "Номенклатури", "Контрагенти" и "Начини на плащане" са добавени 3 нови полета - дата на създаване, дата на последна промяна и дата на деактивиране. Те са само за четене и се попълват автоматично от програмата. За данните, които вече са въведени в софтуера, датата на създаване по подразбиране е 01.01.1900.
  4. Във форма "Структура" е добавено ново поле - дата на последна промяна. То е само за четене и се попълва автоматично от програмата при всяка промяна, направена на съответното звено.  
  5. Направена е промяна в тестовете за правилно осчетоводяване за документите, които се записват едновременно в дневниците на покупките и продажбите.
  6. Във формата за работа с операторите ("Настройка" / "Оператори") е добавена колона за номер и име на оператора от списъка със служителите. Служителят се посочва чрез въвеждане на номера му или чрез използване на форма за избор.