Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 4.626

ПОЛИКОНТ - 4.626 / 10.12.2020

I. Модул "Работна заплата"

1. Нови общи параметри

Създаден е нов общ параметър 171 "Скриване на проф.опит от фиша". При стойност 0 на общия параметър във фиша се отпечатват данни за професионалния опит към началото и края на отчетния период. При стойност, различна от 0, във фиша няма данни за професионален опит.

Създаден е и общ параметър 127 "Начин на определяне на банков документ". Той влияе на определянето на банковия документ на служителя за превод на аванс и заплата в автоматичните шаблони за персонала (преводи на заплати, аванси и т.н.).

Когато служителят има повече от един банков документ (71 или 72), активен през периода, програмата избира един от тях в зависимост от стойността на общ параметър 127. При стойност 0 се работи с най-ранния активен документ, а при стойност, различна от 0 - с най-късния.

При стойност 0 документите се подреждат по начална дата, вид (71 или 72) и пореден номер на документ. Програмата избира първия от тях.

При стойност, различна от нула, документите се подреждат по начална дата и програмата избира този с най-късна дата. Ако има повече от един документ за тази дата се избира документ от вид 71, а ако няма - документ от вид 72. Ако отново има повече от един документ се избира този с най-голям пореден номер.

По време на актуализацията двата параметъра се добавят в отключените каталози с неподписани ведомости със стойност 0.

2. Промяна в интерфейса към SuccessFactor

Създадени са нови възможности за зареждане на данни от SuccessFactor. Освен данните за досиетата на служителите, вече могат да се зареждат автоматично данни за трудови договори и заповеди за прекратяване - създаване, промяна и изтриване.

Зареждането се извършва на следните етапи: импорт на данни от файл, предварителни тестове и зареждане в таблиците на ПОЛИКОНТ. Ако по време на тестовете или зареждането възникнат грешки, те се съхраняват в дневник и на тяхна база се изпращат писма с log-файл на определени за целта получатели.

След зареждане на трудово-правните документи, потребителите могат да допълнят информация в тяхното съдържание, след което да ги вкарат в сила.

Функционалността е реализирана по поръчка на "Язаки България" ЕООД.

II. Модул "Кадри"

1. Текущо състояние на персонала

Добавена е възможност за разглеждане на текущото кадрово състояние на персонала. Справката се изготвя към текущата дата в "Справки" / "Текущо състояние". В нея се включват данните за всеки от списъка на персонала, за който към текущата дата има въведен трудово-правен документ, който е влязъл в сила. За всеки служител данните се вземат от досието му и от действащия документ - трудов договор или допълнително споразумение към текущата дата. За освободените служители данните се вземат от досието и документите (трудов договор или допълнително споразумение), които предхождат заповедта за прекратяване.

В справката има данни за имената, ЕГН, датата на раждане, месторождение, постоянен и текущ адрес и др., месечната заплата и допълнителното възнаграждение за професионален опит, както и за датата и персоналния номер на оператора, който последен е променил данните на служителя. За целта е необходимо операторите да бъдат свързани със служител от персонала. Работи се в меню "Настройки" / "Оператори", като в поле "Перс. N" се въвежда или избира служител от списъка на персонала.

Интерфейсът е създаден по поръчка на "Дитсман Енергоремонт" ЕООД.

2. Нови общи параметри

Добавени са следните общи параметри:

  1. 102 "Контрол за вид отсъствие в заявление за отпуск". При стойност 0 не се контролира видът на отпуска в заявлението за отпуск. При стойност, различна от 0, програмата не позволява въвеждането на отпуск, който не се заявява или е предназначен за друго правоотношение.
  2. 103 "Контрол за вид отсъствие в заповед за отпуск". При стойност 0 не се контролира видът на отпуска в документ за отсъствие. При стойност, различна от 0, програмата не позволява въвеждането на отпуск, който е предназначен за друго правоотношение.
  3. 150 "Флаг за държавна администрация" - показва дали една организация е държавна или не. В полето "Текст" се въвежда съответно "Д" или "Н".
3. Промени за документи от вид 3 и 9

Направена е промяна при работа с документи от вид 3 "Отсъствие" и от вид 9 "Заявление за отпуск". При въвеждането на вид на отпуска се отчитат стойностите, въведени в общи параметри 102 и 103.

4. Промени за документи от вид 11, 12, 21, 22, 23 и 24

Направена е промяна при работа с документи от вид 11, 12, 21, 22, 23 и 24. Тя се отнася до промяната на датата на документа и/или началната дата.

Началната дата и датата на документа вече могат да се променят, независимо дали са използвани или не за изчисление на стажовете (поле "Ст.към нач.дата" от съдържанието на документа). След промяна на стойността на датата, която е използвана за стажа, автоматично се преизчисляват всички стажове - трудов, професионален, служебен и по специалността.

Стажовете в документи от вид 11 и 21 не се променят автоматично, ако няма въведен документ за стаж с по-ранна дата. При необходимост те могат да се коригират ръчно.

5. Работа с кадрови документи

Създадена е нова възможност потребителите да работят с документи от даден вид.

Работи се в "Личен състав" / "Влизане в сила за вид". От списъка с видовете документи, които влизат в сила се избира желаният вид.

Изобразяват се всички документи от този вид, които не са влезли в сила. От допълнителното меню имате достъп до тяхното съдържание, можете да ги отпечатате или да вкарате в сила (текущия документ или всички документи).

III. Отстранени грешки и извършени подобрения

  1. Отстранена е грешка, свързана с изчисление на изработеното годно количество, в случай на смяна на статуса на маршрутната карта от разрешена на изпълнена и при наличие на документи за частично изпълнено количество.
  2. Отстранена е грешка в изобразяване на името на ресурса в справката за ресурсно осигуряване в модул "Поръчки".