Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

Untitled

ПОЛИКОНТ 2.154 / 24.04.2001

I. Модул "Кадри"

1. Във форма 1 на поименното щатно разписание е добавен ред с Утвърдил и място за подпис.
2. Във форма 2 на поименното щатно разписание са добавени колони за статус на персонала, дата на постъпване и ЕГН.
3. В щатните разписания са добавени колони за валутни заплати (командировъчни), парична единица и дата на заминаване (постъпване) в звеното.
4.Справката Пълно досие е допълнена с раздел за дългосрочните командировки на служителя. Те се описват с начална, крайна дата, пълно име на звеното и заемана длъжност.
5. Преработени са справките за дипломатическия ранг и ранга на държавен служител.
6. Нова справка за поименно щатно разписание. Изобразява се в табличен вид. Съдържа всички колони за елементите на левовото и валутно възнаграждение и на нейна база чрез вградените инструменти - филтър и стандартен печат с избор на колони могат да се изготвят допълнителни нерегламентирани справки.
7. Създадена е нова справка за командировките за служител. Изработва се в меню Картотека. Избира се служителя и се продължава в допълнителното меню.
8. В таблицата с длъжностите за категория администрация Основни данни/Длъжности е добавена колона за пореден номер на длъжността при изготвяне на щатните разписания. При създаването им подреждането на щатните места в дадено звено се извършва по пореден номер на длъжността и после по фасет. Това означава, че при създаване на щатните места операторите могат да оставят програмата да генерира номера на последния свободен фасет, а не да се опитват да позиционират мястото чрез фасета.
9. Преработени са трите печатни форми на поименните щатни разписания за подреждане съобразно поредните номера на длъжностите (по важност).
10.Промяна в печатните форми на командировъчната заповед и заповедта за прекомандироване. Не се отпечатва вече датата "считано от". На нейно място има многоточие. Не се отпечатва и датата на заминаване. Промяната е извършена, защото в момента на изготвяне на заповедите датата на заминаване не е известна. Операторите ще попълват датата на ръка след уточняването й върху хартията и в полето "От дата".


II. Модул "Работна заплата и Личен състав"

1. Във вид документ 2 (Споразумение), при отпечатването е добавен ред с "Изготвил заповедта:...".
2. В бланките на документите ( Трудов договор, Споразумение и Заповед за прекратяване на трудов договор) са добавени ЕГН и личен номер.
3. Добавени са нови причини за отсъствия ( с номера 53-60), във връзка с изискванията на ДОО за попълване в исканията на новите параграфи при теглене на суми. Пак по тази причина са добавени и нови пера – 314, 315, 316, 320, 321, 322 и 323.
4. Добавени са нови пера по задания на клиенти.
5. На перо 370(Трети аванс) е сменено името на Аванс срещу отпуск. Може да се използва при раздаване на аванс срещу отпуск, като се добави на съответните хора. Ако върху този аванс ще се внасят осигурителни вноски, перата с номера:371, 373, 374, 375, 376, 377, 378 и 379 трябва или да бъдат добавени на съответните хора, или в описанието им да бъдат променени като задължителни.
6. Добавена е възможност за добавяне на допълнителни основания за назначаване. За целта е необходимо да се въведе желаният текст в полето Коментар в дневника на документите.
7.Добавена е възможност за индивидуална таблица за клас. В документ допълнително споразумение ( вид 2 ) има нова колона "специален клас".
Ако тя е празна се използва общата таблица, посочена във формата - Текущи данни/Таблици. При попълнен номер на таблица за клас изчислението за служителя ще се извърши на нейна база.
8. Добавена е възможност за изготвяне на служебни бележки за удържания ДОД и бележка за база за болнични.
Работи се в меню Справки/Служебни бележки.
9. В генератора на справки е добавена колона Пореден номер с който се определя поредността на перото в справката.


III. Модул "НОИ"

1. След продължителна кореспонденция с НОИ успяхме да постигнем премахване на проверката "сумата от всички дни е равна на работните дни в месеца". Тя пречеше за предаване на нормални данни за лицата, работещи на график, на подневно отчитане на работното време и др.
Все още водим спор по въпроса защо е нужно нулиране на осигурителните проценти при положение, че сумите върху които се дължат те са нулеви. Досега не сме получили смислен отговор по въпроса кое налага този контрол и от кой месец НОИ го въвежда в сила ( в предишната версия на тяхната програма нямаше такъв тест ). Надяваме се НОИ да премахне тази безмислена проверка, която създаде на нашите клиенти неудобство и доведе до върнати дискети. Тъй като не е ясно кога ще получим отговор на писмото си, а сроковете текат сме добавили в менюто за НОИ/Основни данни две допълнителни възможности за изготвяне на дискета : за редовни и коригирани данни с нулиране на процентите. Съветваме ви да изготвяте по две дискети : с нулирани и с ненулирани проценти. Ако НОИ не премахне ненужната си проверка ще трябва да подавате дискетата с нулирани проценти.
2. Добавен е осигурителен номер към данните за предприятието. Попълва се в Настройки/Предприятие. Използва се в служебните бележки и в придружителното писмо.
3. Добавено е придружително писмо за НОИ.
Работи се в меню НОИ/Основни данни.
Избират се с флаг за участие Д служителите, за които ще се подават данни. От допълнителното меню се изготвя придружителното писмо.


IV. Модул "Платежни документи"

1. В шаблоните за платежните документи са добавени шаблони за исканията от ДОО за теглене на суми с новите параграфи. При актуализацията в тези шаблони автоматично ще се попълни номера и сметката на първата банка в списъка. Ако се налага, можете да промените банката и съответната сметка.
2. Добавен е дневник с платежни искания. След генерирането на сумите, от допълнителното меню трябва да се избере Платежни искания, след което от дневника те могат да се отпечатат.


V. Общо за всички модули

1. При създаден каталог 2000.04- актуализиране на минималната работна заплата.