Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

Untitled

ПОЛИКОНТ 3.221 / 3.01.2002


I. Модул “Работна заплата”

Внимание!!! При прилагането на тази версия автоматично се създава каталог 2003.01, който е необходим за извършване на актуализацията. Моля не го изтривайте!!!

1. Промяна на общи параметри

Автоматично се променят стойностите на общи параметри:

2 ММРЗ -> 110 лв.

5 База за осигурителен доход -> 100 лв. (минимален осиг.доход = 200 лв., максимален осиг.доход = 1000 лв.)

6 База за обезщетение за отгл.на дете -> 110 лв.

51 Авансов ДОД -> 15 % (за изпълнителните директори).



2. Изтриване на нормативни пера за здравно осигуряване на членове на семейството

Изтриват се перата:

449 ЗО база неосиг.членове сем.

457 ЗО врем.нетруд.-дължима

461 Вноска ЗО за член.семейство.


3. Нови вноски за СО в схемата на кадровите военнослужещи

Схема 6 Кадрови военнослужещи е допълнена с 4 нови вноски за фонд “Безработица” върху I, II, III аванс и осигурителния доход. Всички те са в размер 4 % и са без поделяне изцяло за сметка на осигурителя.

4. Промяна в БИН за плащания на ДОД

Във връзка с писмо N 9100-181/20.12.2002 на Министерство на финансите, моля актуализирайте стойностите на БИН в шаблоните за платежни документи, както следва:

- ДОД върху доходи от трудови правоотношения – 7301120004;

- ДОД върху доходи по извънтрудови правоотношения – 7301130002.


II. Модул “Кадри”

1. Промяна на описанието на длъжностите

Описанието на длъжностите за категория администрация е разширено с 4 колони за шифъра на длъжността по ЕКП и с флагче, показващо дали това е длъжност за служител (С) или работник (Р). Полетата за шифъра са незадължителни. Те могат да се избират от форма за избор. Тези данни се използват при изготвянето на печатните образи на документи с код 11,12 и 15.

2. Промяна в бланките за документи 11, 12 и 15

Текстът “Служител/Работник” се определя на база на данните в съответната колонка на длъжността, която заема лицето.

Ако е попълнен шифъра по ЕКП за дадената длъжност, той се отпечатва след текста за длъжността на служителя.

В документи от вид 11 и 12 е добавено поле за режим на работа. Неговите стойности могат да бъдат:

шпация (' ') - без дефиниран режим (по подразбиране);

2 – двусменен режим;

3 – трисменен режим;

3. Печат на йерархичната структура

Работи се в “Справки” / “По структ.към дата”. След избор на дата и позициониране върху звеното, за което желаете да изготвите печатна справка за структурата му, от допълнителното меню се избира “Печат”.