Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
За да се приложи 664 актуализация е необходимо да имате поне един отключен каталог с неподписани ведомости в модул "Работна заплата" след 10.2022 г.
Направена е промяна при работата на инструмента за търсене, който се извиква с Ctrl+F2 или от "Инструменти" / "Търсене".
До текущата актуализация при превключване на режима ("Търсене" <-> "Филтър") от бутона с лупата, програмата автоматично стартираше изпълнение на избраната операция, което не винаги е желанието на оператора.
За да разграничим превключването на режима от стартирането му, в диалоговата форма е добавен нов бутон "Старт". Когато потребителят натисне този бутон или бутон Enter се изпълнява търсене или филтър. Бутонът с лупата само превключва режима. Името на активния режим е изписано в заглавието на формата.
Във формите за работа с фирмените графици е добавена нова незадължителна колона - "Час.сл ден". В полето може да въвеждате броя на работните часове, които попадат в следващия ден. Тези часове трябва да са по-малки от общия брой на работните часове за деня. Ако за дадена дата въведете информация за вариант на работното време, програмата автоматично ще попълни полето за часовете на следващия ден като използва данните за часовите диапазони в работното време.
Поле за работните часове на следващия ден е добавено и във формите за работа с персоналните графици на служителите. Това поле отново е незадължително за въвеждане и трябва да е по-малко от броя на работните часове за съответната дата. Ако в графика, с който е свързан служителя (за каталога или на дадена дата) има въведена информация за тези часове, програмата ги изтегля автоматично в персоналния график.
Променено е изчислението на перата за работа на официален празник - 205 (за трудово правоотношение) и 605 (за служебно правоотношение). Часовете за работа на официален празник, които преминават в следващия ден, който е почивен или работен за служителя не се заплащат. Часовете, които са отработени на следващия ден, който е официален празник се вземат предвид при изчисленията на перата.
Ако желаете програмата да работи по стария начин, не е необходимо да въвеждате данни в графиците за работните часове, преминаващи на следващия ден.
Добавена е таблична справка за присъствието на персонала, която може да се изготви по звена и/или за цялата организация за текущия каталог.
Работи се в меню "Справки" / "Отсъствия" / "Присъствена форма" / за избрано звено "Спр.по група РЦ".
Справката съдържа обобщена информация по група разходен център. За всеки ден от месеца има информация за присъствие, за платен отпуск, неплатен отпуск, болничен, майчинство, болничен за майчинство, самоотлъчка, неявяване на работа, почивка, общо неотработени дни и общо персонал.
За изготвянето на справката се използват данните от щатните места, действащите трудово-правни документи, документите за отсъствия, персоналния календар и вид персонал от текущите данни на служителите в каталога.
Добавена е таблична обобщена справка за присъствието на персонала, която може да се изготви по звена и/или за цялата организация за текущия каталог.
Работи се в меню "Справки" / "Отсъствия" / "Присъствена форма" / за избрано звено "Спр.по вид персонал".
Справката съдържа обобщени данни по вид персонал. За всеки ден от месеца има информация за присъствието, за платен и неплатен отпуск, болничен, майчинство, болничен за майчинство, самоотлъчка, неявяване на работа, почивни дни, общо неотработени дни и общо персонал.
За изготвянето на справката се използват данните от щатните места, действащите трудово-правни документи, документите за отсъствия, персоналния календар и вид персонал от текущите данни на служителите в каталога.
Справките са създадени по поръчка на "Идеал Стандарт - Видима" АД - гр. Севлиево.
Добавен е нов общ параметър 128 "Вид дни за изчисляване на ваучери", в стойността на който се въвежда число, от което се определят дните. Числата, които отговарят за съответните видове дни са следните:
По време на актуализацията стойността на общия параметър се установява на 160. Общият параметър не може да се променя при подписана ведомост.
Добавено е ново перо 683 "Необлагаеми ваучери 2-ри ТД". То се изчислява за служителите, които са назначени на втори трудов договор при един работодател. Стойността му е равна на стойността на необлагаемите ваучери по основно правоотношение.
Направени са промени при изчисляването на перо 618 "Ваучери за храна". Стойността на перото е равна на стойността на ОП 106, разделена на плановите дни и умножена по броя на дните, получени в зависимост от ОП 128.
Внимание! Ако искате перото да продължи да се изчислява на база отработените дни, намалени с дните в командировка, моля въведете стойност 66 на общ параметър 128!
Променен и начинът на изчисление на перо 635 "Ваучери за
храна". Броят на дните, за които се изчисляват ваучерите отново зависи от
стойността на общ параметър 128. Ако използвате това перо и желаете то да
се изчислява по съществуващия до момента начин, не е необходимо да правите
нищо допълнително.
За работещи на 2-ри трудов договор вече се използва перо 683 "Необлагаеми ваучери 2-ри ТД".
В следваща актуализация ще бъдат добавени нови възможности за конфигуриране на дните, за които ще се начисляват ваучери за храна.
В модули „Складове“ и „Фактическа себестойност“ е създадена възможност за изготвяне на хронологични справки за избрани звена и зададен период.
Работи се в меню „Справки“ / „За избрани звена“. Потребителят може да избере с флаг „Д“ звената, за които иска да изготви справката. От допълнителното меню се продължава с „Хронология“ или „Хронология за вид операция“. За втората справка се избира видът на складовата операция, за която ще се изготвя справката - приход, разход, трансфер, брак, салдо.
След това се задава период от начална и крайна дата, които могат да са от един или от два различни каталога.
Програмата изготвя справка, която ще съдържа същата информация, като справката „За звено“ / „Хронология 2“. Тя включва данни за всички документи, които имат дата, попадаща в посочения диапазон от дати.
В справката за хронологията участват всички видове документи за избраните звена, а в тази за зададена операция – само документите за нея.
В модули „Складове“ и „Фактическа себестойност“ е
създадена възможност за изготвяне на хронологична справка за избрано звено
и вид складова операция.
Работи се в меню "Справки" / "По звена", избира се звено и операция, след което се задава период от две дати. Те трябва да попадат в текущия каталог.
Справките са създадени по поръчка на "Блазер груп Габрово" ЕООД.
В справките за незавършеното производство по маршрутни карти са добавени 4 нови полета – поръчано, частично приключено, бракувано и незавършено количество. Незавършеното количество е равно на започнатото в първата операция количество (може и да е по-малко от поръчаното количество), намалено с брака и частично приключеното количество. Количествата се изчисляват към последната дата от текущия каталог.