Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.255

ПОЛИКОНТ 3.254 – 3.255 / 25.05.2004

I. Нов модул “Фактури”

1. Функционални възможности

Въвеждане, модификация, изтриване и отпечатване на опростени и данъчни фактури, дебитни и кредитни известия, данъчни дебитни и кредитни известия, проформи.

Анулиране на документи.

Създаване на документи на база на документи от модул “Складове”.

Възможност за работа с различни парични единици и изчисление на левова равностойност.

Описи на документи – на фактури, на данъчни фактури, на незавършени документи, на проформи.

Справки с натрупване и групиране по контрагенти, по контрагенти и номенклатури, по складове и номенклатури, по номенклатури, по парични единици.

Автоматично контиране на издадените фактури и известия чрез средствата на модул “Счетоводство”.

Възможност за автоматично зареждане на данни от DOS версията на ПОЛИКОНТ – “Фактури”.

II. Модул “Счетоводство”

1. Нова структура на касов отчет за съдебната система

Новата структура на касовия отчет за 2004 година можете да заредите от “Основни данни” / “Зареждане”. Позиционирайте се върху “СП_съдебна система” в първата подформа и върху 2004 година – във втората и от допълнителното меню изберете “Зарежд.ФО по избор”. От формата за избор посочете 41 Касов отчет и натиснете Enter.

III. Модул “Работна заплата”

1. Интерфейс към програма “Maconomy”

В ПОЛИКОНТ e добавена възможност за изготвяне на трансферен файл с данни за осчетоводяване в програма "Maconomy". Използват се резултатите от конфигурирана от потребителя рекапитулация и зададени настройки за интерфейс. Изчислението на сумите в рекапитулацията се извършва по разходен център. За да се подготви и осъществи интерфейсът е необходимо да се направят следните стъпки:

  1. В “Основни данни” / “Разходни центрове” в колоната “Сметка” се попълва за всеки център разходната сметка, с която е свързан той.

Например: За център “Автоматизация” се въвежда “612-1-1”, за “Административни разходи” – “614-1-2”.

  1. В “Справки” / “Генератор рекапитулации” се подготвя рекапитулацията, която ще се осчетоводява.

  1. В “Справки” / “Интерфейс др.програми” се избира подготвената за интерфейса рекапитулация и се продължава от допълнителното меню с “Настройка”. Във формата “Конфигуриране интерфейс” за всяко перо, участвуващо в рекапитулацията се попълва информацията, необходима за осчетоводяване: сметка дебит и кредит, аналитичност дебит и кредит. Възможно е настройката да се извърши по два начина – общо за всички разходни центрове или индивидуално за всеки център. При първия начин полетата за разходен център трябва да останат празни. Може да се използва и макрос #РЦ# в аналитичността по дебита или кредита за автоматично извличане на сметките, свързани с разходните центрове.

Примери за конфигурация (общо за всички центрове ):

Перо

Сметка дебит

Аналит. дебит

Сметка кредит

Аналит. кредит

Разх. център

900

6041

#РЦ#

4211

-

 

401

6051

#РЦ#

455

-

 

1008

4981

4981-001

4211

-

 


Примери за конфигурация (по центрове ):

Перо

Сметка дебит

Аналит. дебит

Сметка кредит

Аналит. кредит

Разх. център

900

6041

612-1-1

4211

-

Автоматизация

900

6041

614-1-2

4211

-

Админ.разходи

401

6051

612-1-1

455

-

Автоматизация

401

6051

614-1-2

455

-

Админ.разходи


  1. В “Справки” / “Интерфейс др.програми” се избира подготвената рекапитулация и се продължава от допълнителното меню с “Интерфейс Maconomy”. Във формата “Интерфейс Maconomy” се изобразяват данните, които ще се прехвърлят. Ако е извършена конфигурация за всяко перо, в тази форма не трябва да има редове с '???' в полетата за сметки и аналитичност. Записът във файл се извършва от допълнителното меню с “Експорт”. Името по подразбиране е “Zaplati.txt”. Експортът може да се извъшва многократно.

Внимание! Не забравяйте да изчислите заплатите и да подпишете ведомостите преди осъществяване на интерфейса!

Интерфейсът е създаден по поръчка на “В и К” ООД – Габрово.