Поликонт - интегрирана система за фирмено управление
Във връзка с публикуваната Наредба за изменение и допълнение на Наредба № 5 от 2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл.62, ал.4 от КТ в ДВ бр.88/8.10.2004 са направени следните допълнения:
автоматично изготвяне на файл за предаване в ТП на НОИ уведомленията по чл. 123 от КТ;
отпечатване на уведомлението по чл.123 от КТ;
отпечатване на придружителното писмо;
Уведомления по чл.123 от КТ се подават когато се промени работодателят без прекратяване на трудовото правоотношение на работниците и служителите, като основанието е чл.123 от КТ.
В меню „НОИ“ / „Регистрация“, след избор на периода, за който се регистрират промените в трудово-правните документи, се изобразява списъкът на работещите.
За изготвяне на уведомленията по чл.62 ал.4 е необходимо да се промени флагът за участие на 'Д' за работещите на основания, различни от чл.123 от КТ / за удобство във формата е добавено и основанието за назначаване/ и се работи по установения до сега начин от меню „Изготвяне на данни“.
С друг файл се извършва регистрация по чл.123 от КТ. За служителите, назначени на основание123 от КТ, се въвежда флаг на участие - 'Д' и от допълнителното меню се използва „Изготвяне по чл.123“. В диалогова форма се въвежда старият Булстат. От допълнителното меню на формата с данните за регистрация се изготвя файл UTD2004.txt. Добавена е възможност за отпечатване на придружително писмо и на самото уведомление за служителите по чл.123 от КТ.
Забележка 1: В един файл може да се съдържа информация само за един предишен работодател, само за един код на корекция и за една дата на промяна. При необходимост се изготвят повече файлове, като всеки се придружава от отделно писмо.
Добавена е възможността за задаване на подписи към следните справки: Хронология на папка, Хронология на сметка, Главна книга на сметка, Главна книга, Баланс, ОПР. Задаването на подписите се извършва в меню „Настройка“. Най-напред се въвеждат длъжностите лица в „Длъжн.лица“, а след това се работи в „Подписи докум.“. След позициониране върху желаната справка в първата подформа, във втората се добавят лицата, които ще се подписват под нея.
Към тестовете за правилно контиране са добавени два теста. Първият от тях проверява за несъответствие между стойността на счетоводната статия и стойността, получена от умножението на количеството и единичната цена за сметките, които имат аналитични признаци 3 Цена и 4 Количество. При втория тест се търсят и отбелязват документите, чиято дата се различава от датата на записване.
Добавена е възможността за едновременно тестване на документите от всички папки.
Добавени са полета за адресните данни за кореспонденция с контрагентите: населено място, пощенски код и адрес. Те ще се използват в случая, когато адресът за кореспонденция се различава от адреса по данъчна регистрация. Когато двата адреса съвпадат не е необходимо да попълвате полетата за адрес за кореспонденция. Те ще се попълнят автоматично със съответните данни от адреса по данъчна регистрация.
В модул „Счетоводство“ е зададено ново подреждане в дневниците на покупките и дневниците на продажбите – дата на записване, папка, пореден номер в папка.
В модул „Счетоводство“ при добавяне на нова папка автоматично се определя стойността на полето „Номер на папка“.
Добавено е задължително маркиране за преизчисление на заплати след осъществяване на интерфейс от модул „Нормена заработка“ към модул „Работна заплата“.
При отпечатването на платежни документи е добавен и типът на контрагента.
При отпечатването на трудови договори (вид 1) и допълнителни споразумения (вид 2) се отпечатва видът на основното възнаграждение – месечно, дневно, часово.
Във формата за личните данни на служителите, кандидатите и напусналите е добавено ново поле за дата на диплома. Данните от това поле са включени при изготвянето на печатните образи на трудово-правните документи и в справките по картотеките.
Във формата с груповите рекапитулации в модул „Работна заплата“ е добавена възможността за избор на рекапитулация от форма за избор.
В модул „Кадри“ в поименните щатни разписания данните за ръководителя се извличат вече не от данните за предприятието, а от таблицата с ролите в него. Използва се длъжностното лице с най-висок приоритет с роля „Ръководител“.
Усъвършенстван е алгоритъмът за автоматично генериране на допълнителни споразумения (вид 12) и на заповеди за заплати (вид 24).