Поликонт - интегрирана система за фирмено управление

ПОЛИКОНТ 3.263

ПОЛИКОНТ 3.263 / 10.12.2004

I. Модул “Кадри”

1. Уведомление за промяна на работодател по чл. 123 от КТ

Във връзка с публикуваната Наредба за изменение и допълнение на Наредба № 5 от 2002 г. за съдържанието и реда за изпращане на уведомлението по чл.62, ал.4 от КТ в ДВ бр.88/8.10.2004 са направени следните допълнения:

II. Модул „Счетоводство“

1. Задаване на подписи към справки

Добавена е възможността за задаване на подписи към следните справки: Хронология на папка, Хронология на сметка, Главна книга на сметка, Главна книга, Баланс, ОПР. Задаването на подписите се извършва в меню „Настройка“. Най-напред се въвеждат длъжностите лица в „Длъжн.лица“, а след това се работи в „Подписи докум.“. След позициониране върху желаната справка в първата подформа, във втората се добавят лицата, които ще се подписват под нея.

2. Тестове за правилно контиране

Към тестовете за правилно контиране са добавени два теста. Първият от тях проверява за несъответствие между стойността на счетоводната статия и стойността, получена от умножението на количеството и единичната цена за сметките, които имат аналитични признаци 3 Цена и 4 Количество. При втория тест се търсят и отбелязват документите, чиято дата се различава от датата на записване.

Добавена е възможността за едновременно тестване на документите от всички папки.

III. Общо за всички модули

1. Нови полета в описанието на контрагентите

Добавени са полета за адресните данни за кореспонденция с контрагентите: населено място, пощенски код и адрес. Те ще се използват в случая, когато адресът за кореспонденция се различава от адреса по данъчна регистрация. Когато двата адреса съвпадат не е необходимо да попълвате полетата за адрес за кореспонденция. Те ще се попълнят автоматично със съответните данни от адреса по данъчна регистрация.

Извършени подобрения

В модул „Счетоводство“ е зададено ново подреждане в дневниците на покупките и дневниците на продажбите – дата на записване, папка, пореден номер в папка.

В модул „Счетоводство“ при добавяне на нова папка автоматично се определя стойността на полето „Номер на папка“.

Добавено е задължително маркиране за преизчисление на заплати след осъществяване на интерфейс от модул „Нормена заработка“ към модул „Работна заплата“.

При отпечатването на платежни документи е добавен и типът на контрагента.

При отпечатването на трудови договори (вид 1) и допълнителни споразумения (вид 2) се отпечатва видът на основното възнаграждение – месечно, дневно, часово.

Във формата за личните данни на служителите, кандидатите и напусналите е добавено ново поле за дата на диплома. Данните от това поле са включени при изготвянето на печатните образи на трудово-правните документи и в справките по картотеките.

Във формата с груповите рекапитулации в модул „Работна заплата“ е добавена възможността за избор на рекапитулация от форма за избор.

В модул „Кадри“ в поименните щатни разписания данните за ръководителя се извличат вече не от данните за предприятието, а от таблицата с ролите в него. Използва се длъжностното лице с най-висок приоритет с роля „Ръководител“.

Усъвършенстван е алгоритъмът за автоматично генериране на допълнителни споразумения (вид 12) и на заповеди за заплати (вид 24).