ПОЛИКОНТ - 3.420
дата: 31-03-2011

[отпечатай]

І. Общо за всички модули

1. Допълнение в данните за фирмата

В "Настройки" / "Предприятие" е добавена възможност за въвеждане на допълнителна информация за фирмата в следните полета:

  • пояснение към името на фирмата - до 60 символа;

  • име на съда, в който е регистрирана фирмата - до 35 символа;

  • фирменото дело на регистрацията на фирмата - до 20 символа;

  • том на регистрация - до 5 символа;

  • страница на регистрация - до 5 символа;

    Информацията от полетата се използва при изготвяне на служебни бележки за персонала.

ІІ. Модул „Кадри“

1. Промени при определяне на основната заплата в трудово-правните документи

В „Основни данни“ / „Категория администрация“ е добавено ново поле - „Флаг за основна заплата“.

Полето може да има две стойности 0 или 1. При стойност 0 в трудово-правните документи, свързани със щатни места (11,12,21,22,23,24) програмата извлича като стойност по подразбиране за основна заплата стойността на основната заплата от съответното щатно място. До текущата актуализация програмата работеше по описания начин.

При стойност 1 при документите от вид 11, 21 и 22 стойността по подразбиране на основната заплата се определя от минималната заплата за длъжността, свързана със щатното място. Същото се отнася и за документите от вид 12 и 23 в случаите на промяна на щатното място. За документите от вид 24, както и за 12 и 23 при запазване на щатното място, основната заплата се извлича от съответното щатно място.

И в двата случая при влизане в сила на трудово-правен документ, основната заплата от него се преписва в щатното място.

Забележка: Промяната е направена по поръчка на Министерство на външните работи.

ІІІ. Модул „Работна заплата“

1. Промени в служебните бележки

Направена е промяна в печатните образи на всички служебни бележки, като след името на фирмата се отпечатва и пояснението към него.

В служебните бележки, изготвени след 01.01.2011 г., не се отпечатва информацията за данъчния номер.

В служебните бележки е добавено да се отпечатва информация за регистрацията на фирмата, като се използват въведените данни в “Настройки“ / „Предприятие“.

Забележка: Промяната е направена по поръчка на "Идеал Стандарт - Видима" гр. Севлиево.

IV. Отстранени грешки и извършени подобрения

  • Променен е печатния образ на придружителното писмо за болничните листове.

  • Отстранена е грешка при изготвянето на файла по чл.73 от ЗДДФЛ. Ако сте изготвили файла след като сте приложили 419 актуализация и той не е приет от НАП, е необходимо отново да го изготвите и предадете.